Wartburg 1.3 (tzv. sa golfovim motorom)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jing_Ko
    CBC Član
    • 27.01.2007
    • 56
    • Novi Beograd Automobil: Alfa Romeo 75 u pokusaju

    Wartburg 1.3 (tzv. sa golfovim motorom)

    Posto sam cuo razne price interesuje da li su ovi modeli wartburg-a zaista sa motorom indenticnim kao kod golfa, ili su ti motori radjeni po uzoru na vw-ove? Da li moze da se skine postojeci i stavi neki sa vw-a tj. da li pasu "sraf na sraf? Kakav je menjac (da li je i on sa golfa ili neka budzevina)? Jel' ima neko ikakvog iskustva sa ovim kolima posto mi ne uspeva da pronadjem na netu? Ako neko nesto zna ili moze da me uputi na ove informacije bio bih zahvalan.
  • Vlada_nbgd
    CBC Senator XXL
    • 11.09.2005
    • 1066
    • Novi Beograd/Topcider
    • ford focus sport pack

    #2
    U tom wartburgu je sigurno golfov motor i kapiram da je moguce staviti i 1.6 A za menjac nemam pojima...
    FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

    Comment

    • Jing_Ko
      CBC Član
      • 27.01.2007
      • 56
      • Novi Beograd Automobil: Alfa Romeo 75 u pokusaju

      #3
      Juce sam cuo pricu da je u pitanju motor radjen kao kopija vw-ovog, pa reko da pitam posto mi je to potencijalni sledeci auto, a jedino za njega ne uspevam da iscackam informacije!!!

      Comment

      • Eon
        Moderator
        • 10.03.2005
        • 4225
        • Beograd-NBG-44
        • Superb 2.0 4x4 DSG

        #4
        Golfov motor 100%. Ortak je vadio iz nekog Wartburga taj 1.3 motor i trpao u svoj GII jos '98... Za menjac se ne secam...
        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

        Comment

        • Jing_Ko
          CBC Član
          • 27.01.2007
          • 56
          • Novi Beograd Automobil: Alfa Romeo 75 u pokusaju

          #5
          Extra (to za motor). Probacu da pronadjem na netu jos neke zanimljive podatke,a ako neko nesto zna (ima) neka podeli!!! Nadam se samo da su pozitivne strane sa dvotaktasa zadrzane.

          Comment

          • Dren
            CBC Senator XXL
            • 24.08.2005
            • 1068
            • Sarajevo

            #6
            Mislis plavi dim ???

            Samo kada ti karike izgore...

            To ti je bio "zadnji krik" Wartburga, prije pada zida, a nakon pocetka "otopljavanja" odnosa medju "istocnim i zapadnim"... *ebo te, k'o da je prije 300 godina bilo, skoro da se i ne sjecam...

            Taj motor jeste onaj 1.3 sto je nama bio poznat iz Golfa 1... Za mjenjac ne znam... Mada pretpostavljam da je lakse bilo kad vec kupuju od VW, da kupe kompletan sklop sa mjenjacem, pa da to samo zasarafe na sasiju... Oni tada jos nisu bili na nivou samonosece karoserije...

            Sto se stavljanja veceg (jaceg) motora tice, nisam siguran da bi to bilo jako pametno, barem ne bez pojacavanja kocnica i sasije... Ipak je to 50 godina stara konstrukcija...

            Comment

            • Jing_Ko
              CBC Član
              • 27.01.2007
              • 56
              • Novi Beograd Automobil: Alfa Romeo 75 u pokusaju

              #7
              Pod pozitivnim stvarima sam mislio na to da se stariji modeli jako malo kvare (dvotaktasi), a izmedju ostalog imaju jedne od najboljih i najjacih serijskih kocnica (takodje dvotaktasi zbog ne postojanja kocenja motorom). Sto se tice motora, to me je interesovalo jer su golf-ovi motori poznati kao jaaakooo izdrzljivi, pa bi mozda gledao da mi kum iz Svice posalje neki dobar motor sa golfa II ili III kako koji vec pase (negde sam cuo da neki polovi pasu sraf na sraf).

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #8
                http://de.wikipedia.org/wiki/Wartburg_(Pkw)


                Technische Daten: Wartburg 1.3 [Bearbeiten]
                Wartburg 1.3
                L/B/H: 4.220/1.645/1.495 mm (Limousine); 4.280/1.645/1.520 mm (Tourist); 4.224/1.644/1.695 mm (Trans); Achstand 2450 mm
                Bodenfreiheit (beladen): 122 mm
                Motor: Vierzylinder-Viertakt-Ottomotor, flüssigkeitsgekühlt, bauähnlich der VW-EA-111-Baureihe (Polo, z. T. Golf; Motorkennungen: N; NZ), „Alpha Deal“ Mitte der 80er-Jahre
                Motormasse: 107,5 kg
                Hubraum: 1.272 cm³
                Leistung: 43 kW / 58 PS
                Drehmoment: 9,8 kpm bei 3300 U/min; ca. 96,11 Nm bei 3300 U/min
                Kraftstoff: Benzin, min 91 ROZ
                Vergaser: Einfallstromvergaser 34 TLA (Bauart: Weber)
                Getriebe: synchronisiertes Viergang-Wechselgetriebe mit Fernschaltung (Masse mit Öl ca. 29 kg)
                Kupplung: Einscheiben-Trockenkupplung TF 180-120 (TF 180 DE2R)
                Fahrwerk: Einzelradaufhängung, vorn getrieben, asymmetrische Humpfelgen 4 1/2Jx13H 1-B-J 45-1 (13"), Reifen 165/80 R 13 82 S sl, 175/70 R 13 80 S
                Wendekreis: 10,8 m
                Bremsen: Trommelbremsen, feststellbar hinten, Scheibenbremsen vorn
                Akkumulator: 12 V / 44 Ah
                Zündanlage: Transistorzündung mit Geberprinzip, Hall-Effekt
                Elektroanlage: Drehstromlichtmaschine 14 V / 57 A
                Hauptbeleuchtung: H4-Halogenscheinwerfer 60/55 Watt
                Kofferraum: 525 l (Limousine); Ladefläche L/B: 1.940 mm / 1.300 mm (Tourist); 1.700 mm / 1.400 mm (Trans)
                Gesamtmasse Leer/Nutzmasse/Gesamtlast : Limousine: 900 kg/420 kg/1.320 kg; Tourist: 960 kg/450 kg/1410 kg; Trans: 840 kg/550 kg(davon 440 kg; auf der Ladefläche)/1.320 kg;
                Verbrauch auf 100 km (Werksangabe): 6,8 l (bei konstant 90 km/h); ca. 7,4 l (Euro-mix)
                Höchstgeschwindigkeit: 140 km/h. laut Fahrzeugscheinen: 135–141 km/h
                Zuglast: Ungebremst 500 kg; Gebremst 650 kg (bei nachgerüsteter Anhängerkupplung)
                Dachlast: ohne Schiebedach 60 kg, mit Schiebedach 40 kg (Ausnahme siehe: Wartburg Konzept L)
                Inhalt Kraftstoffbehälter: 43 l
                Rampenfähigkeit: vorne 24%; hinten 15%
                Co2-Ausstoß: 170g/ km
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                • torlak
                  CBC Veteran
                  • 10.11.2007
                  • 100
                  • knjazevac

                  #9
                  pozz
                  sto se menjaca tice,drug je vozio takav auto i mislim da je menjac drugaciji,tj.pravljen za njega.moj utisak je da je menjac sa 'kracim' brzinama nego kod vw

                  Comment

                  • Dren
                    CBC Senator XXL
                    • 24.08.2005
                    • 1068
                    • Sarajevo

                    #10
                    Dobro, pusti prenosne odnose na zupcanicima, znas li sta o mjenjacu i pasovanju "sraf na sraf" ? Cini mi se da mu je to vaznije, nego sami prenosni odnosi u njemu (i ne samo u njemu, tu bude i diferencijal sa nekim svojim prenosom)...

                    Comment

                    • torlak
                      CBC Veteran
                      • 10.11.2007
                      • 100
                      • knjazevac

                      #11
                      ne hvata se 'sraf na sraf',mada bi mozda moglo da se napravi neki reducir,zbog alnasera,...,ali je bolja varijanta,ja mislim gore navedena.
                      menjac imotor od golfa,manji poso

                      Comment

                      • Dren
                        CBC Senator XXL
                        • 24.08.2005
                        • 1068
                        • Sarajevo

                        #12
                        Pa to i pitam, sto mi je i logicno, da su iz Wartburga kupovali komplet sklop motor/mjenjac od VW-a, pa ga takvog i ugradjivali... Ostalo bi sigurno bilo komplikovanije, a ne puno jeftinije rjesenje...

                        Eh, kad se sjetim djecackih dana, i onog prepoznatljivog Vrrrrrrrndndndndnnnnnnnnnn nnnnn...

                        Comment

                        • raja
                          CBC Početnik
                          • 22.03.2007
                          • 6
                          • Obrenovac
                          • passat 32b

                          #13
                          zdravo drugari koliko sam ja video to je motor od pola c86 model moze da se ubaci menjac ali mora da se prepravlja malo zabnji nosac motora

                          A na varburgov menjac pase motor 1.3d polo

                          Comment

                          • RANK
                            CBC Senator XXL
                            • 28.02.2007
                            • 1635
                            • Beograd
                            • FIAT MAREA WEEKEND 1

                            #14
                            motor nije kupovan u VW, vec kompletno pravljen po licenci u IFA
                            "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                            Comment

                            Working...
                            X