Uklanjanje elektronskog ogranicenja brzine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • E_K_V
    CBC Senator
    • 09.05.2005
    • 220
    • Podgorica

    #16
    Originally posted by sw.brick
    ..ako neko ispred tebe ide 70km
    a kombi kao teretno vozilo sme da ubrza u opsegu 71-80km/h.

    pa naravno, da se ne pretice neko ko ide ispred sa svih 70 na sat.

    to je kamion, nije sprava za jurcanje.

    nije bez razloga MAXIMUM brzine kojom se sme voziti 80km/h.

    a 90 je vec prekoracenje.


    isto tako nije bez razloga u crnoj gori na 60% puteva ogranicenje 50km...a na ostatku 80km sto je opet ispod ovog ogranicenja....pa opet 99% ljudi to ne postuje...ja ako budem htio da postujem nesto ja cu to postovati imalo vozilo blokadu ili ne...a isto tako nisam tip koji bi sa vozilom teskim 4t dovodio ostale ucesnike saobracaja u opasnost. valjda shvatas poentu...jednostavno je meni zao da kombi koji stvarno ide super ne moze da ubrza preko 90...
    FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

    there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

    Comment

    • ada
      CBC Senator XXL
      • 04.06.2005
      • 2375
      • Novi Sad
      • Svasta nesto

      #17
      trazice prvi koji skonta da je vozilo ukupne mase preko 3500km.ako ti je tacan podatak da je kombi preko 2000kg i nosivost preko 1400kg znaci prelazi 3500 kg zbog cega je potreban tahograf i c kategorija.a bez obzira stavite listice u taho ali okrenute naopacke cisto zbog igle tahoa.
      Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
      Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
      Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
      Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

      Comment

      • E_K_V
        CBC Senator
        • 09.05.2005
        • 220
        • Podgorica

        #18
        sad sam pogledao....masa vozila je 2105 a nosivosk 1395kg....sto je ukupno 3.5t....u to se uklapa B kategorija ako se ne varam
        FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

        there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

        Comment

        • ada
          CBC Senator XXL
          • 04.06.2005
          • 2375
          • Novi Sad
          • Svasta nesto

          #19
          masa vozila = 2105 kg
          dozvoljena nosivost = 1395 kg
          ukupno =3500 kg
          mesta za sedenje 3X80kg = 240 kg
          zbir = 3740 kg = c kategorija
          ako se nevaram.
          Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
          Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
          Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
          Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #20
            I kakve veze ima sve ovo sa dijagnostikom kvarova na automobilima?
            Selim vas u pretinac s generalnim diskusijama.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #21
              Nema veze da li je B ili C - ako je registrovan kao teretno vozilo B kategorije, ogranicen je na 80. Da je C kategorija, takodje bi bio ogranicen na 80 samo sto bi tahograf bio obavezan.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                valjda shvatas poentu...jednostavno je meni zao da kombi koji stvarno ide super ne moze da ubrza preko 90...
                shvatam ja poentu da neki drugi nisu obzirni u voznji, toliko toga se moze videti na nasim putevima, ma gde.

                moja poenta nije u tome koliko super ide ( a ide) niti u ubrzanju preko 90 radi ubrzanja, vec u osnovnoj konstrukciji vozila a to je da fabrika nije predvidela konstruktivnim resenjima bezbednu voznju sa 90+ ili 100 km/h .

                ne zbog motora, vec zbog visine tezista, i same visine koja u sadejstvu sa ceonim otporom vazduha stvara ogromne sile koje lako prevrnu kombi.

                sa ta sila raste sa kvadratom brzine, sto ce reci naglo.

                vozio sam prikolicu visine 254cm i sirine 208cm i brzinama 120+ km/h (radi probe, eksperimenta) na vrlo sirokom autoputu gde nije nikoga bilo.


                nije se nista dogodilo nepredvidjeno ali mi nije bilo svejedno.

                vozio sam i 90-100 opseg i tu vec pocinje ljuljanje usled otpora vazduha.

                zakonsko ogranicenje je 80km/h i zaista, iz mog iskustva, do nekih 85 km/h nema nikakvog rizika niti brige.

                znam da deluje blesavo, sta ce tako jak motor ako je vec ograniceno na 90 ali motor je tu zbog mase tereta, jak motor je rasterecen i dugo dugo traje.


                problem sa kombi, kamion, autobus, prikolica/ sleper obicno nije dostici neku brzinu.
                ali kada treba naglo promeniti putanju kretanja, manevar severnog jelena, ili naglo zakociti tih +10 ili +20 km/h nije bas naivno obuzdati.

                svi ti kombiji imaju relativno uske i relativno male (po obimu) gume, negde 4 x A4 papira povrsina, a to treba da obuzda 3.5 tone x ubrzanje/ kocenje.


                znam da to moze da deluje kao neko mudrovanje, soljenje pameti ali nije takva namera, prosto mislim da je 90km/h vec ohoho brzina za vozilo tog tipa i takvih gabarita/ mase da je na granici mogucnosti pouzdane kontrole kretanja.
                bez obzira na sam motor i njegov kapacitet.


                recimo da se skine bolokada sa 90, i da se vozi recimo 100 km/h.

                to je razlika od 6 minuta i 40 sekundi krace voznje na 100 km puta.

                za dnevnu turu od 400km to je nekih 26 minuta, da se stalno vozi sa tom razlikom brzina.

                u praksi to ce biti oko polovine kilometraze, 15tak minuta ustede za ceo radni dan.
                vredi li dopunski rizik toliko malo dobitka vremena...

                a ta nesto veca brzina znaci i povecanu potrosnju goriva.
                nisam pametan sta je optimum odabira vreme- (brzina)- gorivo.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • ada
                  CBC Senator XXL
                  • 04.06.2005
                  • 2375
                  • Novi Sad
                  • Svasta nesto

                  #23
                  Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                  Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                  Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                  Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                  Comment

                  • Eon
                    Moderator
                    • 10.03.2005
                    • 4225
                    • Beograd-NBG-44
                    • Superb 2.0 4x4 DSG

                    #24
                    Re: Uklanjanje elektronskog ogranicenja brzine

                    Originally posted by E_K_V
                    Pozdrav,


                    u firmi imamo dva Pezoova kombija Boxer 2.2HDI kupljeni ove godine. To su one produzene varijante koje dolaze fabricki sa ogranicenom maksimalnom brzinom na 90km/h...da li se to moze ukoniti neki oduredjaja za dijagnostiku ili to moze samo fabricki uredjaj posto smo dobili takav odgovor od ovlascenog servisa.
                    Odgovor na pitanje, moze da se ukloni blokada, ali jedino kacenjem na dijagnosticki uredjaj. Inace, time se dobija jedina prednosti, a to je brzina, sve ostalo gore navedeno je mana!!!
                    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                    Comment

                    • Car
                      CBC Senator XXL
                      • 07.07.2005
                      • 900
                      • Beograd

                      #25
                      Re: Uklanjanje elektronskog ogranicenja brzine

                      Tj. brzina = mana.

                      Comment

                      • zola_
                        CBC Senator XXL
                        • 24.06.2006
                        • 319
                        • Novi Beograd

                        #26
                        mali off...
                        Originally posted by ada
                        masa vozila = 2105 kg
                        dozvoljena nosivost = 1395 kg
                        ukupno =3500 kg
                        mesta za sedenje 3X80kg = 240 kg
                        zbir = 3740 kg = c kategorija
                        ako se nevaram.
                        zar putnici ne spadaju u tu nosivost od 1395 kg?

                        Comment

                        • RANK
                          CBC Senator XXL
                          • 28.02.2007
                          • 1635
                          • Beograd
                          • FIAT MAREA WEEKEND 1

                          #27
                          spadaju, kao i vozac
                          "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                          Comment

                          • ada
                            CBC Senator XXL
                            • 04.06.2005
                            • 2375
                            • Novi Sad
                            • Svasta nesto

                            #28
                            nespadaju.
                            jer je u saobracajnoj navedena
                            masa praznog vozila
                            dozvoljena nosivost
                            mesta za sedenje.
                            Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                            Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                            Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                            Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                            Comment

                            • Milorad90
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2007
                              • 975
                              • Beograd

                              #29
                              Meni samo nije jasno otkud njemu tahograf jer prethodni model nije imao jer ne prelazi 3.5t?

                              Comment

                              • ada
                                CBC Senator XXL
                                • 04.06.2005
                                • 2375
                                • Novi Sad
                                • Svasta nesto

                                #30
                                tahograf se nestavlja (nije obavezan, a moguce ga je fabricki poruciti bez obzira) u vozila do 3.5 tona. Sva vozila preko 3.5 tona ukupne noisvosti su u obavezi (fabricki). ovo se ne odnosi jedino na putnicki kombi koji je tezak 2300 kg i vuce prikolicu do ukupne kilaze (vozila+vucnog vozila) 5500kg pod uslovom da ne prelazi 14 metara duzine.
                                Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                                Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                                Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                                Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                                Comment

                                Working...
                                X