BMW i Euro 3 norma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MOSLER
    CBC Senator XXL
    • 27.05.2005
    • 1064
    • Niš

    BMW i Euro 3 norma

    Da li neko zna tacno da kaze od koje godine je BMW poceo da proizvodi seriju 3 E46 i seriju 5 E39 sa euro 3 motorima koje mogu da se uvezu legalno u zemlju???
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #2
    nezna niko!!!
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • fantastik
      CBC Senator XXL
      • 28.07.2005
      • 417
      • Novi Sad

      #3
      Nema tacnog podatka o tome naime problem je sto se agregat samo prepravio za euro 3 normu od kad je stupio na snagu zakon.
      Trebalo bi od 01.2000. god da svi motori imaju euro3 normu ali ne d4 nemacku nego evropsku upisanu u brif slovima euro 3 sa sifrom 44

      Bmw je dodao samo katalizator tako na primer motor m47 iz 98god nema euro 3 a isti takav motor iz 2001 samo sa katalizatorom ima euro3, tako da ima i bmw 98 god sa euro 3 motorom, verovatno je dodat katalizator naknadno i u brif upisan euro3.

      najjednostavnije ti je da ako kupujes bmw trazis da ti faksom vlasnik posalje brif i samo ako u brifu ima euro 3 upisan mocices da ga legalno uvezes bez obzira ako bude i 98 godiste.

      Comment

      • TETAK
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3034
        • Čačak, Srbija

        #4
        Pre par meseci dok sam tragao novim vozilom, naš brat Luka 1 ponudio mi je BMW 316(2000 g.) sa motorom od 1,8 litara, u zaista ekstra stanju.Da ne davim Luka 1 prvi i jedini vlasnik,servisiran samo u ovl. servisu, BMW-ova garancija na polovno vozilo u trajanju od 1 godine, vožen samo na relaciji Nemačka-Makedonija, ma bukvalno savršen....
        Sve se mi lepo dogovorimo tako da je ostalo samo da se sredi papirologija i onda šok.Taj model BMW-a(2000 g.) svuda u EU je homologiran kao Euro 3 dok samo u Nemačkoj homologacija na Euro 3 počinje od 9 meseca 2000 g.Pošto je "moj" BMW proizveden u 7-om mesecu ceo projekat je pao u vodu!
        Baš mi je žao..........
        Zato, pažnja!!!
        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

        Comment

        • MOSLER
          CBC Senator XXL
          • 27.05.2005
          • 1064
          • Niš

          #5
          Originally posted by fantastik
          ... tako da ima i bmw 98 god sa euro 3 motorom, verovatno je dodat katalizator naknadno i u brif upisan euro3.
          Iskreno sunjam da takav auto sa naknadno ugradjenim katalizatorom moze da se uveze, buduci da drzava trazi da auto bude fabricki proizveden da zadovoljava euro 3 a ne da je naknadno prilagodjavan

          Comment

          • Rocky Balboa
            CBC Veteran
            • 11.06.2007
            • 165
            • Novi Beograd, BKII

            #6
            Ovo mora da ima pa taman da su ga pravili '61

            ________________________________________

            Comment

            • fantastik
              CBC Senator XXL
              • 28.07.2005
              • 417
              • Novi Sad

              #7
              Originally posted by MOSLER
              Originally posted by fantastik
              ... tako da ima i bmw 98 god sa euro 3 motorom, verovatno je dodat katalizator naknadno i u brif upisan euro3.
              Iskreno sunjam da takav auto sa naknadno ugradjenim katalizatorom moze da se uveze, buduci da drzava trazi da auto bude fabricki proizveden da zadovoljava euro 3 a ne da je naknadno prilagodjavan
              pa to sam i rekao ali u nemackoj je moguce legalno preraditi automobil za euro 3 normu i u tako preradjen auto uneti euro3 u brif tako da kod nas neznaju da li je auto odradejn fabricki ili ne.

              Comment

              • Vladan
                CBC Senator
                • 18.08.2005
                • 248
                • Vuko.ebina
                • e46 325i

                #8
                Originally posted by TETAK
                Pre par meseci dok sam tragao novim vozilom, naš brat Luka 1 ponudio mi je BMW 316(2000 g.) sa motorom od 1,8 litara, u zaista ekstra stanju.Da ne davim Luka 1 prvi i jedini vlasnik,servisiran samo u ovl. servisu, BMW-ova garancija na polovno vozilo u trajanju od 1 godine, vožen samo na relaciji Nemačka-Makedonija, ma bukvalno savršen....
                Sve se mi lepo dogovorimo tako da je ostalo samo da se sredi papirologija i onda šok.Taj model BMW-a(2000 g.) svuda u EU je homologiran kao Euro 3 dok samo u Nemačkoj homologacija na Euro 3 počinje od 9 meseca 2000 g.Pošto je "moj" BMW proizveden u 7-om mesecu ceo projekat je pao u vodu!
                Baš mi je žao..........
                Zato, pažnja!!!
                Tetak, taj motor se po Autodati ugradjivao tek od 2001. godine. Bice da nije 1.8.

                Comment

                • TETAK
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3034
                  • Čačak, Srbija

                  #9
                  Onako je kako sam napisao, a taj motor se u Nemačkoj po njihovom eko. standardu vodi kao D-4 i oni ga prevode kao Euro 3 mada to nije uvek tako, kao što se vidi iz mog slučaja!
                  Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    D4 se ne prevodi u euro 3, i nije uopste euro standard (nijedan).

                    u Nemackoj je drugacija oznaka za euro 3, nesto tipa 44 ili tako nesto.
                    uglavnom nema slovo D.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • TETAK
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3034
                      • Čačak, Srbija

                      #11
                      Nisam nikakav poznavalac ekoloških standarda, jednostavno, Luka 1 mi je to očitao sa brifa!Ja sam mu onda tražio br.šasije i motora, a momci iz firme ovlašćenog uvoznika su me obavestili da ne prolazimo(za dlaku) i to je to!
                      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        #12
                        Tachno je da se ne radi o Euro 3 motoru, jer je u pitanju M43TU motor (SOHC, 8 V), koji je preuzet sa starije generacije (E36) i neznatno doradjen u smislu poboljshanja performansi (malo vishe obrtnog momenta na nizhim obrtajima) i smanjenja potroshnje. Motor, dodushe, nije ni 1,6 ni 1,8 nego 1,9-litarski =]

                        Kao shto je vec recheno, oznaka D4 ne znachi Euro 3 normu. Odredjene serije ovog motora su ipak zadovoljavale Euro 3 standard, shto je, koliko sam upoznat, bilo omoguceno dodatnim intervencijama BMW-a na pomenutom agregatu (tj. njegovoj upravljachkoj jedinici, izmenjenom katalizatoru i poboljshanoj recirkulaciji izduvnih gasova), a utvrditi da li konkretan motor zadovoljava ili ne Euro 3 standard najbolje je na nachin koji je opisao Tetak - prethodnom proverom, inache se nakon odradjenog posla mozhe ostati "kratkih rukava" saznanjem da auto ne zadovoljava eko standarde iako smo zbog datuma proizvodnje bili ubedjeni da je tako. =]

                        BTW. U vezi sa nedoumicom oko radne zapremine pomenutog motora iz E46-ice, tek je sa restyling verzijom E46-ice model 316i "poneo" motor od 1,8 litara (Valvetronic, 115 ks @ 5500 rpm, 175 Nm @ 3750 rpm) i to nije bio Euro 3 vec Euro 4 motor.

                        Toliko do mene =]
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • TETAK
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3034
                          • Čačak, Srbija

                          #13
                          Sve je kako si naveo.Uspeo sam da pronadjem zabeleške u vezi sa tim BMW-om i zaista je sa motorom od 1,9 litara!
                          Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                          Comment

                          • fantastik
                            CBC Senator XXL
                            • 28.07.2005
                            • 417
                            • Novi Sad

                            #14
                            Originally posted by sw.brick
                            D4 se ne prevodi u euro 3, i nije uopste euro standard (nijedan).

                            u Nemackoj je drugacija oznaka za euro 3, nesto tipa 44 ili tako nesto.
                            uglavnom nema slovo D.
                            ne prevodi se ali moze naknadnom intervenciom da se dodje do euro 3 norme, u nemackom brifu oznaka nosi (euro 3 a pored u kockici stoji sifra 44)

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              znaci u dokumentu auta mora da pise da je norma "44" i takav auto jeste euro 3 homologiran i moze da se uveze bez komplikacija.
                              i ne treba broj sasije, broj motora, nista- sve je tim kodom definisano.

                              sve ostale varijante nisu sigurne i mozda moze a mozda i ne moze, uglavnom dodatni rizik i posao dokazivanja o usaglasenosti.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X