Da li neko zna tacno da kaze od koje godine je BMW poceo da proizvodi seriju 3 E46 i seriju 5 E39 sa euro 3 motorima koje mogu da se uvezu legalno u zemlju???
BMW i Euro 3 norma
Collapse
X
-
nezna niko!!!Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
-
-
Nema tacnog podatka o tome naime problem je sto se agregat samo prepravio za euro 3 normu od kad je stupio na snagu zakon.
Trebalo bi od 01.2000. god da svi motori imaju euro3 normu ali ne d4 nemacku nego evropsku upisanu u brif slovima euro 3 sa sifrom 44
Bmw je dodao samo katalizator tako na primer motor m47 iz 98god nema euro 3 a isti takav motor iz 2001 samo sa katalizatorom ima euro3, tako da ima i bmw 98 god sa euro 3 motorom, verovatno je dodat katalizator naknadno i u brif upisan euro3.
najjednostavnije ti je da ako kupujes bmw trazis da ti faksom vlasnik posalje brif i samo ako u brifu ima euro 3 upisan mocices da ga legalno uvezes bez obzira ako bude i 98 godiste.
Comment
-
-
Pre par meseci dok sam tragao novim vozilom, naš brat Luka 1 ponudio mi je BMW 316(2000 g.) sa motorom od 1,8 litara, u zaista ekstra stanju.Da ne davim Luka 1 prvi i jedini vlasnik,servisiran samo u ovl. servisu, BMW-ova garancija na polovno vozilo u trajanju od 1 godine, vožen samo na relaciji Nemačka-Makedonija, ma bukvalno savršen....
Sve se mi lepo dogovorimo tako da je ostalo samo da se sredi papirologija i onda šok.Taj model BMW-a(2000 g.) svuda u EU je homologiran kao Euro 3 dok samo u Nemačkoj homologacija na Euro 3 počinje od 9 meseca 2000 g.Pošto je "moj" BMW proizveden u 7-om mesecu ceo projekat je pao u vodu!
Baš mi je žao..........
Zato, pažnja!!!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Iskreno sunjam da takav auto sa naknadno ugradjenim katalizatorom moze da se uveze, buduci da drzava trazi da auto bude fabricki proizveden da zadovoljava euro 3 a ne da je naknadno prilagodjavanOriginally posted by fantastik... tako da ima i bmw 98 god sa euro 3 motorom, verovatno je dodat katalizator naknadno i u brif upisan euro3.
Comment
-
-
pa to sam i rekao ali u nemackoj je moguce legalno preraditi automobil za euro 3 normu i u tako preradjen auto uneti euro3 u brif tako da kod nas neznaju da li je auto odradejn fabricki ili ne.Originally posted by MOSLERIskreno sunjam da takav auto sa naknadno ugradjenim katalizatorom moze da se uveze, buduci da drzava trazi da auto bude fabricki proizveden da zadovoljava euro 3 a ne da je naknadno prilagodjavanOriginally posted by fantastik... tako da ima i bmw 98 god sa euro 3 motorom, verovatno je dodat katalizator naknadno i u brif upisan euro3.
Comment
-
-
Tetak, taj motor se po Autodati ugradjivao tek od 2001. godine. Bice da nije 1.8.Originally posted by TETAKPre par meseci dok sam tragao novim vozilom, naš brat Luka 1 ponudio mi je BMW 316(2000 g.) sa motorom od 1,8 litara, u zaista ekstra stanju.Da ne davim Luka 1 prvi i jedini vlasnik,servisiran samo u ovl. servisu, BMW-ova garancija na polovno vozilo u trajanju od 1 godine, vožen samo na relaciji Nemačka-Makedonija, ma bukvalno savršen....
Sve se mi lepo dogovorimo tako da je ostalo samo da se sredi papirologija i onda šok.Taj model BMW-a(2000 g.) svuda u EU je homologiran kao Euro 3 dok samo u Nemačkoj homologacija na Euro 3 počinje od 9 meseca 2000 g.Pošto je "moj" BMW proizveden u 7-om mesecu ceo projekat je pao u vodu!
Baš mi je žao..........
Zato, pažnja!!!
Comment
-
-
Onako je kako sam napisao, a taj motor se u Nemačkoj po njihovom eko. standardu vodi kao D-4 i oni ga prevode kao Euro 3 mada to nije uvek tako, kao što se vidi iz mog slučaja!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Nisam nikakav poznavalac ekoloških standarda, jednostavno, Luka 1 mi je to očitao sa brifa!Ja sam mu onda tražio br.šasije i motora, a momci iz firme ovlašćenog uvoznika su me obavestili da ne prolazimo(za dlaku) i to je to!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Tachno je da se ne radi o Euro 3 motoru, jer je u pitanju M43TU motor (SOHC, 8 V), koji je preuzet sa starije generacije (E36) i neznatno doradjen u smislu poboljshanja performansi (malo vishe obrtnog momenta na nizhim obrtajima) i smanjenja potroshnje. Motor, dodushe, nije ni 1,6 ni 1,8 nego 1,9-litarski =]
Kao shto je vec recheno, oznaka D4 ne znachi Euro 3 normu. Odredjene serije ovog motora su ipak zadovoljavale Euro 3 standard, shto je, koliko sam upoznat, bilo omoguceno dodatnim intervencijama BMW-a na pomenutom agregatu (tj. njegovoj upravljachkoj jedinici, izmenjenom katalizatoru i poboljshanoj recirkulaciji izduvnih gasova), a utvrditi da li konkretan motor zadovoljava ili ne Euro 3 standard najbolje je na nachin koji je opisao Tetak - prethodnom proverom, inache se nakon odradjenog posla mozhe ostati "kratkih rukava" saznanjem da auto ne zadovoljava eko standarde iako smo zbog datuma proizvodnje bili ubedjeni da je tako. =]
BTW. U vezi sa nedoumicom oko radne zapremine pomenutog motora iz E46-ice, tek je sa restyling verzijom E46-ice model 316i "poneo" motor od 1,8 litara (Valvetronic, 115 ks @ 5500 rpm, 175 Nm @ 3750 rpm) i to nije bio Euro 3 vec Euro 4 motor.
Toliko do mene =]
Comment
-
-
ne prevodi se ali moze naknadnom intervenciom da se dodje do euro 3 norme, u nemackom brifu oznaka nosi (euro 3 a pored u kockici stoji sifra 44)Originally posted by sw.brickD4 se ne prevodi u euro 3, i nije uopste euro standard (nijedan).
u Nemackoj je drugacija oznaka za euro 3, nesto tipa 44 ili tako nesto.
uglavnom nema slovo D.
Comment
-
-
znaci u dokumentu auta mora da pise da je norma "44" i takav auto jeste euro 3 homologiran i moze da se uveze bez komplikacija.
i ne treba broj sasije, broj motora, nista- sve je tim kodom definisano.
sve ostale varijante nisu sigurne i mozda moze a mozda i ne moze, uglavnom dodatni rizik i posao dokazivanja o usaglasenosti.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-


Comment