Stvar je sledeca:
U vojsci sam vozio Ladu Nivu koja je imala zadnju vucu dok se ne ukljuci reduktor i bila je bas matora (80 i neko godiste) a u medjuvremenu smo dobili novu na kojoj je bio pogon na sva 4 tocka u isto vreme i ali bez blokade diferencijala.
Pomeranjem rucice palila se blokada difa a kod stare se palila blokada difa i pogon na 4 tocka. Nebina za pricu, druga rucica je kratila brzine i kod jedne i kod druge!
Sto se tice stare lade znam 100% da je bio samo zadnji pogon posto sam na sljunku uspeo da drzim kocnicu i gas i da stojim u mestu a da zadnji tockovi da se vrte. Kod nove lade to nije moglo!!!
Opklada je da me ubedjuju da ne postoji Niva sa zadnjom vucom vec da je konstantno 4x4!!!
Pitao sam Urosha on kaze da je uvek 4x4 da li jos neko ima iskustva sa ladom a da je bila samo zadnja vuca???
Ja ne znam sta je ali mozda je stvarno nesto bilo pokvareno pa se tako ponasala!!!
POMAGAJTE!
U vojsci sam vozio Ladu Nivu koja je imala zadnju vucu dok se ne ukljuci reduktor i bila je bas matora (80 i neko godiste) a u medjuvremenu smo dobili novu na kojoj je bio pogon na sva 4 tocka u isto vreme i ali bez blokade diferencijala.
Pomeranjem rucice palila se blokada difa a kod stare se palila blokada difa i pogon na 4 tocka. Nebina za pricu, druga rucica je kratila brzine i kod jedne i kod druge!
Sto se tice stare lade znam 100% da je bio samo zadnji pogon posto sam na sljunku uspeo da drzim kocnicu i gas i da stojim u mestu a da zadnji tockovi da se vrte. Kod nove lade to nije moglo!!!
Opklada je da me ubedjuju da ne postoji Niva sa zadnjom vucom vec da je konstantno 4x4!!!
Pitao sam Urosha on kaze da je uvek 4x4 da li jos neko ima iskustva sa ladom a da je bila samo zadnja vuca???
Ja ne znam sta je ali mozda je stvarno nesto bilo pokvareno pa se tako ponasala!!!
POMAGAJTE!
Comment