Klistiranje sistema za gorivo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AlexRS
    CBC Senator
    • 27.10.2007
    • 234
    • Borca

    #16
    Neznam kako je cleaner mogao da ti razhebe pumpu... mora da se nisi pridrzavao uputstva za upotrebu... ja sam koristio neki nesecam se koji na Golfu 2 GTI i prodavac a i moj majstor su mi par puta ponovili da sipam onako kako pise na boci... Na pun rezervoar benzina se sipa odredjena kolicina cleanera koja obelezena crticama na boci, jedna boca je bila za desetak punjenja cinimi se .... (videcu mozda je i nadjem u garazi)
    Bokija ali ja ne kapiram kako si dosao do zakljucka da ti se bilo sta zapusilo... ako ti auto ne trza u voznji, normalno povlaci i ako ti ne zuji pumpa dok motor radi u leru.... ja tu nista nebi dirao... kod mene na Bravu pumpa zuji od kako sam ga uzeo i da kucnem u drvo do sad nikakvih problema nemam, menjam onaj benzinski filter kad menjam ulje i ostale filtere ( 8.000 - 10.000 km ) i mirna Backa...

    Comment

    • sasha015
      CBC Veteran
      • 29.02.2008
      • 153
      • LOznica
      • Hyundai i-20

      #17
      Nema veze uputstvo za upotrebu za sjeb....moje pumpe.Bocica se sipa na pun rezervoar....Po onome sto sam procitao prvo se sipa bocica pa benzin....ne znam kakva je ta tvoja bocica sa crticama sto si sipao vise puta ali sve sto ima da se kupi na pumpama ili auto shopovima tipa stp ili liqui moli(valjda se tako pise)je za jednokratnu upotrebu....ma nebitno....poenta onoga sto sam procitao je da ti aditiuvi imaju snazno dejstvo na ceo sistem sto im je i cilj,ali sva prljavstina koja je natalozena na dnu rezervoara se rastvara nekako zbog tih aditiva i dolazi do pumpe sto dovodi do sjeb...doticne.Nisam ja izmislio toplu vodu,to su iskustva drugih,a ja samo onako laicki mogu da prepricam....Znaci koliko su dobri mogu i da zajebu sistem...Ma nebitno skroz.ko hoce da sipa nek sipa,ja necu vise...

      Comment

      • bokija
        CBC Senator XXL
        • 25.01.2008
        • 640
        • Beograd

        #18
        U medjuvremenu sam ocistio dizne kod majstora,i to je sad ok.Sto se tice onoga kad das kontakt pa mu treba vremena da ugasi lampicu od pumpe,to je normalno,posto mu je tank od plastike pa se rasteze dok ne postigne pritisak sistema.Pre sam vozio neke aute ali sa metalnim tankom pa je kod njih to vreme mnogo krace,jbg,nisam znao.
        I'm not beautiful,but I'm stupid

        Comment

        • Bane
          CBC Senator XXL
          • 30.05.2006
          • 344
          • Konjarnik Bg

          #19
          Originally posted by bokija
          ocistio dizne kod majstora
          kod kog i koliko ovih evropskih veverica?

          Comment

          • stefanves
            CBC Senator XXL
            • 10.12.2006
            • 1351
            • BG

            #20
            E samo da navatam vremena donecu ti onu kompletnu dokumetnaciju pa ces tu naci sve! E da cim sam video da se pominje klistiranje, osetio sam da si ti
            Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
            Konacno i ja imam auto :-)

            Comment

            • bokija
              CBC Senator XXL
              • 25.01.2008
              • 640
              • Beograd

              #21
              Cisceno je ultrazvukom,ociscen leptir gasa,zakacen na racunar,dato 4000.Auto mi se preporodio,sad pri shaltanju zadrzava medju gas pa sve ide glatko,ne brlja vise na leru,a,da,ponekad mora da odere poneku Alfu 146 tek da malo smiri zivce
              I'm not beautiful,but I'm stupid

              Comment

              Working...
              X