GLT je 2,5L atmo motor i pokazao se kao najstavilniji od svih radjenih na doticnom bloku. 170KS verzija.
2,0 turbo motor je takodje ok jer nije napregnut nista vise oscilacijama pulseva momenta nego li je GLT.
Obican 2,0 petak sa 2 ventilskom tehnikom, nije za upotrebu jer je premrtavi preslab.
Kako god, proveri rado da nema na vrucoj strani (turbina) po sredini bloka po duzini tragova ulja ili antifriza. To bi znacilo da je modularni sastav bloka poceo da popusta jer je rastresen.
2,0 turbo motor je takodje ok jer nije napregnut nista vise oscilacijama pulseva momenta nego li je GLT.
Obican 2,0 petak sa 2 ventilskom tehnikom, nije za upotrebu jer je premrtavi preslab.
Kako god, proveri rado da nema na vrucoj strani (turbina) po sredini bloka po duzini tragova ulja ili antifriza. To bi znacilo da je modularni sastav bloka poceo da popusta jer je rastresen.
Comment