Volvo V70 i 850 karavan, razlike i identicnosti!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    GLT je 2,5L atmo motor i pokazao se kao najstavilniji od svih radjenih na doticnom bloku. 170KS verzija.

    2,0 turbo motor je takodje ok jer nije napregnut nista vise oscilacijama pulseva momenta nego li je GLT.

    Obican 2,0 petak sa 2 ventilskom tehnikom, nije za upotrebu jer je premrtavi preslab.

    Kako god, proveri rado da nema na vrucoj strani (turbina) po sredini bloka po duzini tragova ulja ili antifriza. To bi znacilo da je modularni sastav bloka poceo da popusta jer je rastresen.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      ja prevozim kabastu robu u velikim kutijama pa mi je toliki karavan dovoljan za posao
      855 je manji od 745 ali to ti mozda i nije bitno koliko moguce opterecenje/ nosivost.

      855 ima samo oko 450 kg, dok 745 ima 560kg dozvoljene mase tereta. (+ vozac dodatno kod oba).

      kod 855 obrati paznju na klimu, isparivac posebno proveri da ne curi ako je godiste pre 1996.

      takodje, proveri servno motore od vozacevog sedista.
      zatim, zadnji/ gore treci nosac motora.
      taj nosac obicno crkava na svakih 150.000km i mora da se zameni, postoji aftermarket alternativa sa poboljsanom konstrukcijom u odnosu na original.

      nekih drugih mana na koje da obratis paznju ne mogu sada da se setim.

      uzmi slobodno 2.0 turbo, to je italijanski model- nema nekih posebnih mana, jako dugotrajan ako nije pregrevan.

      ako ti je 745 odgovarao kao karavan pogledaj i 945, prakticno ista stvar.

      inace, 745/945 ima gepek od 2200 litara i to ces zaista veoma tesko naci za ma koju cenu kod ma kog proizvodjaca za ma koji model tih godina a da ima tako pravilne dimenzije za tovarenje kabastih stvari.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        mala korekcija boost, 2,5 motor je kasnije nastao u novoj seriji V70 pod Fordom..
        tih godina, GLT je 2.4 sa 140 ili 170KS zavisno od trzista (10/ 20V).

        mali atmo od 2.0 litra sa 10V je zaista mlitav za upotrebu kod karavana, italijanski model.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          http://www.traderamotor.com/showObject. ... %3a8_500kr

          Volvo 850 GLT 2,5 170KS 1992 god 900€
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            http://consumerguideauto.howstuffworks. ... vo-850.htm



            Volvo je imao u 850 motor atmo od 2.4 litra, 5 cilindara.

            isto je navela i fabrika na svom sajtu, kao i prakticno svi sajtovi koji se bave Volvom, kao i u katalozima pri nabavci rezervnih delova

            taj motor se obicno tako deklarise, a zapravo je izmedju 2.4 i 2.5.

            preciznije 2435 ccm

            kanije je dosao motor od 2522 ccm koji Volvo deklarise kao 2.5, posle 850 serije.

            no nije to bitno, motor je ok.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Brick, da nisam radio i vozio puno takvih 2,5 GLTa nebi nista rekao.
              Imam ispred radionice jedan takav i trune jer vlasnik nece da ulaze pare na njega da promeni motor.

              850 2,5 GLT


              Motor je 2.5 L i 125 KW (170KS) domace trziste.
              Motorni kod B5254S : 2435ccm (chim preazi 2400ccm mora da se vodi ka sledecem zaokruzenju 0,1 decimala.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                Boost, motor ima tacno 2435 kubika, sto se obicno zaokruzuje na 2400. (opste pravilo, kao kod placanja novcem npr).

                no, da ne zbunjujemo, motor o kome pricamo ima 2435 ccm i razlikuje se od novijeg motora 2522 ccm.

                kada se kaze 2.4 petak, ovde svi znaju koji je tacno motor u pitanju, sa 2.5 moze da bude dilema pogotovu ako se prica o V70 oznakama.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  Jasno, samo sto se on kod kuce zove 2,5 , nevide li? Tako i pise na njima na gepeku.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Arsa
                    CBC Senator XXL
                    • 25.09.2007
                    • 345
                    • Nis
                    • MBw210, BMW e32

                    #24
                    da se vratim na temu: po svemu napisanom, shvatio sam pouku, bolje je malo vise para skupiti pa kupiti V70 jer je on umnogome tehnicki napredniji i usavrseniji! Jel sam pogodio?!
                    Jel su benzinski motori na V70 volvoovi ili od nekog drugog proizvodjaca? Mislim da su bolji benzinci jer su dizel motori pre D5 bili VAG-ovi, bucni i lenji+ imali su kais!

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      marketing je cudo, tamo gde moze da prodje svasta se potura.
                      nije prvi put da Volvo to radi, vec je ranije bilo slicno sa 244/264 modelom i namerno pogresnim oznacavanjem na gepeku po pitanju motora.

                      boost, taj isti GLT sa istim motorom je u SAD deklarisan kao 2.4
                      tamo nije moglo da se prodje sa forom

                      u modelu S80 je motor oznacen kao 2.5 a po principu koji si naveo bio bi 2.6 jer je 2500+ kubika. (a nije tako oznacen na gepeku)

                      Volvo mesa oznake kako odgovara prema ciljnoj grupi, ne drze se pravila vec poduze vremena.

                      ja sam uskocio ne zbog tih oznaka i nalepnica vec da skrenem paznju pri odabiru na 2 razlicite serije motora sa istom oznakom koje mogu da zbune pogotovu sto se svi modeli zovu V70 pa i oni medjusobno na razlicitim osnovama.
                      a vezano za nabavku.


                      model 850 kod nas prodavan sa GLT opremom i motorom 170 konja uopste nema nikakvu oznaku kubikaze na gepeku, pise samo GLT.
                      isto je bilo i sa modelima za SAD, Japan...
                      jedan takav ima u firmi koju znam, 96 godiste 850 GLT (samo GLT je jedina oznaka) plavi. (vozio ga vise puta)

                      kod kuce u Svedskoj su po obicaju drugaciji modeli/ paketi opreme i druga pravila oznacavanja, barem sto se tice Volvoa.
                      za Swe Volvo nije dugo ni nudio motore sa manje od 2000 kubika a ovamo na jugu su oni najcesca varijanta.

                      @Arsa, jesu svi benzinski motori tog doba su Volvovi.

                      za ono sto si pitao V70 je identican sa 850, tokom 90tih godina.
                      cista promena nalepnice, marketing uskladjivanja sa oznakama novog modela S/V40 (tako je i 960 postao S/V 90, kozmeticka promena nalepnice).

                      model V70 u 2000tim je potpuno drugaciji i baziran je na S60 platformi, sa svim manama i prednostima.

                      ako mozes izbegavaj modele od 2000-2003.ce, imaju nekoliko sistemskih problema koji su za popravku kod nas veoma finansijski zahtevni.

                      850/V70 godista 96,97,98 je jos uvek bez previse elektronike i moze se ovde odrzavati/ popravljati ako zatreba.

                      obrati paznju da nije AWD model, pokazali su se jako lose sa Haldex sistemom prve generacije po pitanju robusnosti i trajnosti.


                      najbolji V70 je od 2003-2006 ali to ima i svoju cenu, pogotovu kod nas.


                      gledaj vise stanje konkretnog primerka nego godiste/ oznaku ako uopste budes imao izbora (tj vremena da cekas na pojavu izbora).

                      modeli od 2001og godista su na slobodnom uvozu, kao euro 3 ako ti ista to pomaze pri odlucivanju.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      Working...
                      X