dobro sve to gore napisano samo me onda zanima da li je stvarna predjena kilometraza stvarna i koju brzinu u tom slucaju meri radar???
110km/h =100km/h
Collapse
X
-
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
-
-
Originally posted by HermesKad stavim vece gume ( letnji set), taman ubijem tu sitnu razliku koju laze brzinomer, pa pokazuje skoro idealno tacno. Proverio preko prenosnih odnosa i obima guma.
Recimo zastava koja laze kao pas vec od 50 sa fabrickim gumama imala je gresku od skoro 10%,povecanjem brzine naravno povecava se i laznost cajgera. Kod mene u kecu sa 14-icama bukvalno nema promasaja od 0-180,audi a6 laze otprilike od 6-8% nakon 120-130,mondeo skoro bez greske pokazuje ili je toliko neprimetna i mecka E laze nesto manje od audija-otprilike 3,4,5%.
Ja mislim da se to tako namerno radi kako bi se malo vozilo sporije ali opet i nisam 100% siguranVozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
-
mislim da prilikom finalnog dotezanja sprave ima se u vidu i psiholoski efekat
naime, sat pokazuje da auto ide 195, a u stvari se kreces koliko-toliko razumnijih 183
ali nema veze,bitno je " brate, nagurao sam ga skoro 200"
a i pri tih 60, koliko je ogranicenje, staces metar ranije ( mozda presudni metar do peshaka ) jer se u stvari kreces 55Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
na kilometar satu pise oznaka bazdarenja za predjeni put, odnosi se na merac predjenog puta.
kod VDO instrumenata recimo brojka 980 (ta cifra iz jednog auta konkretno) oznacava 980 obrtaja tocka potrebnih da se predje 1000 metara sa fabrickim setom guma (dimenzija, proizvodjac fabricki).
isto je i sa Yazaki instrumentima.
predjeni put (tzv odometar) se bazdari tako da greska bude manja od 1%, do 0,5% se smatra normalnim i uobicajenim.
sve preko 1% je vec neprecizno, tj fabrika nije na potrebnom nivou.
pokazivanje brzine kretanja je drugi instrument, i tu su tolerancije i po 5 puta vece i nema pravila- od slucaja do slucaja je podesena preciznost.
s tim da je (ne)preciznost linearna pa raste sa porastom brzine proporcionalno.
podrazumeva se da sve vazi iskljucivo za fabricki odabrani set guma, ukljucivo i proizvodjaca.
(gume istih dimenzija razlicitih proizvodjaca nemaju i zaista iste dimenzije vec se sasvim pristojno razlikuju.
isto tako i stepen potrosenosti guma dovoljno bitno utice na merenje).
ako se ne zeli preciznost na tom nivou, ti faktori mogu i da se zanemare sto se najcesce radi prakticnosti i radi.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Generalno Japanci i skupljil Njemci najmanje lazu, najvise laze Audi/VW grupacija i tako imas price kako gnojf na 120 trosi 5 litara i slicnoOni najvise i pretjeruju u graviranju pa tako 1,9 tdi od 90 konja graviraju 260 ili R32 300 i tako neke gluposti
Comment
-
-
Originally posted by AreOuttako 1,9 tdi od 90 konja graviraju 260 ili R32 300 i tako neke glupostiKada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
Imam jednog druga koji je ubedjen da kecman ide 170 i da svaki wagen trosi 5l i moze da ide 200!Kad ga preteknem negde na 90 na stojadinu pise 120 i ubedjuje da je meni neispravavan sat i da do stotke stize za 10-12 sekundi do 100!Cela ova teorija je bila zanimljiva dok ga nije uhvatio radar i tada je konacno shvatio da su mojih 90 i njegovih 90, razlika nebo i zemlja. =] A za WAG grupaciju sam negde video, ali ne mogu da se setim gde da njihovi satovi lazu kao blesavi!!!If you have no lag, you have no turbo.You also have no huge torque increase to look forward to.
Comment
-
-
nije meni tu nesto jasno,... ako toliko lazu cajgeru da li lazu i pandurski laseri? da li moze tu biti nekog osnova za nekakvo ponistenje tacnosti merenja, dovodjenja u zabludu vozaca o realnosti same brzine... pa na primer da se svali krivica, podigne tuzba protiv proizvodjaca samog vozila itd. ...
Comment
-
Comment