eh odredio, pa nije to neka norma pa sad mora toliko i toliko.
jednostavno nekako mi je 120 presporo za autoput voziti satima pa bih radije nesto brze.
I sata bi sine
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Secam se kad je bivsi premijer Zoran Zivkovic izjavio jos ko Ministar u Saveznom SUP-u da od BG-Ni stize za 55 min....
i poceo da prica o cistacima bla bla......
Odmah da kazem da je to NEMOGUCE. neka prica ko sta hoce ali nemoguce je ,ima 230-240 km, znaci prosecn przina mora da mu bude 260 km/h a to je nemoguce, jer na nasem auto putu ne postoji svuda put da mozes u svakoj krivini uci sa tom brzinom.... Ja bar znam koji idem minimum jednom do dva puta nedeljno od Paracina za Bg i nazad, to je 160 km u jednom pravcu i maximun sto sam stigao je za 60 min od moje kuce do Slavije.... uspori te naplatna rampa, uspori te Bregaljnicko brdo, uspori te brdo iznad Bg (Kod one Kuce na prodaju), uspori te guzva u bg i OBAVEZNO neki neprimereni vozac koji kad ti ides levom treakom i blickas, nadje se pametan da pretice neko vozilo... Pa ti onda kocis itd
nemoj da uracunavas gradsku voznju a to je sve od Konjarnika do Batajnice u vreme i mozda promenis misljenje.
naravno da je moguce, moj bivsi gazda je vozio Bgd Nis takodje ispod sata, dakle manje od 60 minuta, a nesto preko 2 sata do Skoplja.
solidan auto, iskusan, odmoran i inspirisan vozac i kilometri se nizu.
to sto tebe usporava Begaljicko brdo i Bubanj Potok brdo je zato sto imas slabasan auto, mislim slab motor. dobar, jak auto to ne oseca i glatko ide preko 200 na tim deonicama bez napora.
gore pomenuti auto je bio sada vec prastari MB 500 V8 u S klasi (W140) a pri tome Mercedes spada u nesto tromije aute.
inace nas autoput (pravi ili takozvani svejedno) ima krivine projektovane na 160-180 km/h uz automobile iz 70tih godina, znaci vesanje koje je mnogo losije od danasnjih (seti se Fiata 128, ili 132, pa Forda Granada, BMW 2002 ili 315, ili nekog OPel rekorda i njihovih voznih sposobnosti).
uz moderne aute i danasnje kvlaitetne gume to znaci da se po krivinama na nasem putu vozi bez posebnih poteskoca vozi 200+ km/h najnormalnije, a na pravcu i preko 250 km/h.
sasvim je druga stvar kolicina potrosenog benzina, policija, radari i ostalo.
inace iz iskustva vec pomenuti MB 500 jedva izdrzi sa rezervoarom od 100 litara do Nisa, odnosno pumpe Nais, a desavalo se i pre toga da mora na pumpu, i tada putovanje predje 60 minuta voznje
za Zivkovica i njeogvu pricu ne znam, ali ovo drugo znam iz prve ruke da je manje od 60 minuta moguce. a cuo sam i od drugih slican iskustva.
ja doduse nisam nikada tako brzo vozio, nasim autoputem tek nesto preko 200 jer nisam imao bolji auto, a uz Bubanj najvise sam vozio oko 150-160 km/h. dalje nije islo uz svo stiskanje pedale gasa
verujem da bi i danas glatko vozio slicnim i jos nesto vecima brzinama ako mi neko da adekvatno sposoban auto i napuni rezervoar
Da, ali ne racunas da uvek nego izleti, u preticanju, ili kamion kamiona.... mozda bi i bilo moguce na prazan put, kazem ti, da ne verujem iz iskustva sto svake nedelje vozim, drugo, kako ces u krivinu i nizbrdicu koja se spusta na bubanj potok 160????
i postoje X takvih mesta, naucio sam ih napamet npr most kod Velike Plane...... itd da ne pricamo o uzbrdici i krivini kod Raznja....
Ma kakvi bile te mecke ili bmw
Secam se kad je bivsi premijer Zoran Zivkovic izjavio jos ko Ministar u Saveznom SUP-u da od BG-Ni stize za 55 min....
i poceo da prica o cistacima bla bla......
LAZOV samo takav taj bivsi i ne samo za voznju,ajde jece preso iz fice u nesto bolje pa odmah posato F1 driver
mozda bi i bilo moguce na prazan put, kazem ti, da ne verujem iz iskustva sto svake nedelje vozim, drugo, kako ces u krivinu i nizbrdicu koja se spusta na bubanj potok 160????
pa nas autoput je i danas gotovo prazan, onda u doba sankcija kada sam se vozio bilo je tesko naci zivu dusu na putu.
kamioni najmanje smetaju, a i ako mora da se prikoci malo to nije strasno, gubi se svega 10tak sekundi vise, cim se skloni gas do daske i odmah si vec preko 200.
koja konkretno krivina i nizbrdica kod Bubanj Potoka ?
strana ka BG nema nijednu ostriju krivinu osim ako se ne racuna ona na samom dnu, prva leva dugacka koja je malo nezgodnija, a strana ka BUbanj POtoku/Nisu ima samo jednu. nije to nista sto bi bilo problem za dobra kola i iskusnog vozaca, naravno pricam o suvom. kada padne sneg brzine i vremena se menjaju, da ne bude zabune.
ja sam recimo najbrze vozio uz Bubanj Potok po mecavi oko 110 km/h bez posebnih napora. za vise nisam imao dovoljnu vidljivost pre svega.
sta ima to kod Raznja da ometa brzinu kretanja.
pricamo o autima sa preko 300 konja i gotovo ravnom putu bez vecih nagiba koji se u njima sto se brzine tice i ne osecaju.
pa i ovi malecni motori sa 4 cilindra i 2000-2500 kubika idu glatko a kamoli taj sa 8 cilindara i 5000 kubika.
evo i boost je pricao o svojim iskustvima kada vozi 270 ili i vise, i ja verujem da on to zaista radi iako nisam bio prisutan da se licno uverim.
inace, nisam rekao, taj koji je vozio je bivsi taksista i inace brzo vozi i vozi stravicno duge relacije a godisnje je prelazio oko 80.000km. recimo bio je u stanju da odvoza u cugu relaciju Bukurest- Milano sto uopste nije naivna tura.
ne zelim da te ubedjujem, ja licno znam da je 60 minuta i manje do Nisa moguce, to sam samo hteo da navedem da ne davim dalje.
koja konkretno krivina i nizbrdica kod Bubanj Potoka ?
Mislio je na ovo:
uspori te naplatna rampa, uspori te Bregaljnicko brdo, uspori te brdo iznad Bg (Kod one Kuce na prodaju),
Mala ispravka - selo kod Grocke je Begaljica i mislio si na Begaljicko brdo , posle skretanja za Mladenovac (iz Nisa), a posle tog spusta imas desnu krivinu koja nije bas za preko 180, kao i ona prva leva na usponu uz Bubanj.
Brick, ajd' zaleti se ti sa 200+ niz Bubanj ka Beogradu, nije bas svejedno i ima saobracaja od Laste, tacno sto je Jakov rekao:
OBAVEZNO neki neprimereni vozac koji kad ti ides levom treakom i blickas, nadje se pametan da pretice neko vozilo...
a takvih likova ima svuda.
BTW, kuca se prodaje poslednjih 20 godina
Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
sitgli smo do 2 opasnije krivine od Bg do Nisa koje potencijalno mogu da budu problem.
ne moras da ides pored Laste 200+ dovoljnoje da ides sa 150 i putovanje BG -NI se nece produziti za vecnost.
ja nisam rekao da je pravilo da se uvek ide ispod 60 minuta vec iz iskustva kazem da jeste moguce u praksi to vreme postici. podrazumeva se i da trenutni saobracajni uslovi to dozvoljavaju.
btw, BG-NI je oko 220km dok je stari put bio oko 240km tako da za 60 minuta moze puno toga da se preveze
Comment