Recikliranje pneumatika - ali ne unistavanje!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dukili
    CBC Veteran
    • 29.08.2005
    • 104
    • pancevo

    Recikliranje pneumatika - ali ne unistavanje!

    Da li neko zna, postoji li firma u Srbiji koja reciklira automobilske pneumatike, ali ne tako sto ih rastavlja na granulat/zicu/platno nego da ih lepljenjem nove gazece povrsine vraca u upotrebu na drumu?

    hvala!
    "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
    da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.
  • boris58
    CBC Veteran
    • 19.02.2007
    • 196
    • Cacak

    #2
    mislis protektiranje.
    ima par tema na forumu.
    upotrebi pretragu.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      Ne razmisljas valjda da to stavis na auto?
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • NemaN
        CBC Senator XXL
        • 29.11.2004
        • 1560
        • munze

        #4
        koliko ja znam svaki proizvođač je dužan da stavi 30% reciklirane gume u novu gumu...
        I'm not caucasian, I'm championship white

        Comment

        • dukili
          CBC Veteran
          • 29.08.2005
          • 104
          • pancevo

          #5
          ne razmisljam da stavim kod sebe, zanima me da li neko radi. mislim da bi vecina nasih ljudi koji voze celave gume, za 10-ak euro jedinica uradilo "dolepljivanje" novog gazeceg sloja.

          biznis, bato, biznis... izvuci jos malo para od napacene sirotinje
          "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
          da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.

          Comment

          • mishio
            CBC Senator XXL
            • 29.05.2007
            • 1204

            #6
            mislim da ces tesko uspeti da udjes na trziste sa tim..
            ima u platicevu i hrtkovcima kod sapca par likova koji to rade godinama i pune celu srbiju tom robom ..

            iskreno mislim da je standard malo porastao i da su nove gume sve pristupacnije narodu a plus dobre polovne iz svajcarske, nemacke ubise cenu protektiranim .. da si se toga setio 90tih sad bi mogao da kupis deo tigra

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Bolje da ostanu na celavim gumama.

              Protektiranje putnicke gume se jako retko radi iz razloga sto je tehnologija vrlo destruktivna po samu osnovu gume, i neretko se desava da se ceo gazeci sloj odlepi. Da bi protektiranje uspelo osnova gume mora da bude kvalitetna (dakle premium zapadnoevropski brandovi) i da ne bude pojedena do zica i skroz celava. A posto nasi ljudi poderu i zice ispod gazeceg sloja, takva guma je samo za bacanje.

              Jos ponegde se moze pronaci u prodaji protektiran automobilski pneumatik, ali se uglavnom radi o zimskim sarama. Guma kosta ~20-30-ak evra, toliko i traje i vredi.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • dukili
                CBC Veteran
                • 29.08.2005
                • 104
                • pancevo

                #8
                hm... dobro, hvala, bas znate da ohrabrite coveka shalim se, sve ok, hvala na info!
                "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
                da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.

                Comment

                • Goranp
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2006
                  • 436
                  • Banja Luka

                  #9
                  @206 vidim šta pišeš o ovome i slažem se sa tobom

                  ali zar "tvoja" firma od skora ne radi upravo to ili se varam?
                  Banjaluka Blog
                  http://gradbanjaluka.blogspot.com
                  Tattoo Picture
                  http://tattooaco.blogspot.com

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Ne, radi protektiranje iskljucivo teretnog programa.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Goranp
                      CBC Senator XXL
                      • 28.06.2006
                      • 436
                      • Banja Luka

                      #11
                      a u čemu je razlika...
                      mislim ne preporučuješ nikome ni za živu glavu na auto, a na kamione može
                      iskreno ne kontam zašto?
                      Šta je tu bitno, u čemu je razlika?

                      pozzz
                      Banjaluka Blog
                      http://gradbanjaluka.blogspot.com
                      Tattoo Picture
                      http://tattooaco.blogspot.com

                      Comment

                      • srdjan_p
                        CBC Senator XXL
                        • 01.12.2004
                        • 1915
                        • ZR

                        #12
                        Pa recimo sto kamioni idu 80-90 a kola i po 2-3 puta brze od toga...

                        Comment

                        • Kenno
                          CBC Senator XXL
                          • 21.08.2006
                          • 460
                          • Zenica, BiH

                          #13
                          Kamioni imaju više osovina, i do 4 točka na jednoj osovina, auto ima obično 4 točka ukupno...plus rezervu

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #14
                            Putnicke gume se rade metodom toplog protektiranja, odnosno nanosenjem sloja nove sirove gume na obradjenu osnovu (tzv. karkas, potrosena guma, najbitnija stvar u celoj prici), to se sve strpa u kalup, ispresuje i onda zapece na 130-140c. Proces unistava ili u velikoj meri oslabljuje unutrasnju strukturu same osnove gume, rizik od pucanja i odlepljivanja sloja je prilicno veliki.

                            Teretne gume se rade hladnim protektiranjem, dosta komplikovaniji proces (da ne razglabam u detalje) ali ne unistava unutrasnju strukturu gume.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            Working...
                            X