Da li neko zna, postoji li firma u Srbiji koja reciklira automobilske pneumatike, ali ne tako sto ih rastavlja na granulat/zicu/platno nego da ih lepljenjem nove gazece povrsine vraca u upotrebu na drumu?
hvala!
"Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.
ne razmisljam da stavim kod sebe, zanima me da li neko radi. mislim da bi vecina nasih ljudi koji voze celave gume, za 10-ak euro jedinica uradilo "dolepljivanje" novog gazeceg sloja.
biznis, bato, biznis... izvuci jos malo para od napacene sirotinje
"Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.
mislim da ces tesko uspeti da udjes na trziste sa tim..
ima u platicevu i hrtkovcima kod sapca par likova koji to rade godinama i pune celu srbiju tom robom ..
iskreno mislim da je standard malo porastao i da su nove gume sve pristupacnije narodu a plus dobre polovne iz svajcarske, nemacke ubise cenu protektiranim .. da si se toga setio 90tih sad bi mogao da kupis deo tigra
Protektiranje putnicke gume se jako retko radi iz razloga sto je tehnologija vrlo destruktivna po samu osnovu gume, i neretko se desava da se ceo gazeci sloj odlepi. Da bi protektiranje uspelo osnova gume mora da bude kvalitetna (dakle premium zapadnoevropski brandovi) i da ne bude pojedena do zica i skroz celava. A posto nasi ljudi poderu i zice ispod gazeceg sloja, takva guma je samo za bacanje.
Jos ponegde se moze pronaci u prodaji protektiran automobilski pneumatik, ali se uglavnom radi o zimskim sarama. Guma kosta ~20-30-ak evra, toliko i traje i vredi.
The difference between men and boys is the price of their toys
a u čemu je razlika...
mislim ne preporučuješ nikome ni za živu glavu na auto, a na kamione može
iskreno ne kontam zašto?
Šta je tu bitno, u čemu je razlika?
Putnicke gume se rade metodom toplog protektiranja, odnosno nanosenjem sloja nove sirove gume na obradjenu osnovu (tzv. karkas, potrosena guma, najbitnija stvar u celoj prici), to se sve strpa u kalup, ispresuje i onda zapece na 130-140c. Proces unistava ili u velikoj meri oslabljuje unutrasnju strukturu same osnove gume, rizik od pucanja i odlepljivanja sloja je prilicno veliki.
Teretne gume se rade hladnim protektiranjem, dosta komplikovaniji proces (da ne razglabam u detalje) ali ne unistava unutrasnju strukturu gume.
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment