Sa kojim novijim modelom automobila si prešao bar po 1000km i sa benzinskim i sa dizel motorom, pa da kažeš:
Koliko ličnog iskustva sa kojim imaš kada možeš ovo da tvrdiš? Po čemu je bolji?
Nemam tačne podatke za cenu servisa, ali servisni interval za osnovni servis dizel/benzin je isti (10k km), a razlika u ceni je, ako je verovati momku iz servisa koji nema mnogo kontakta sa računima, nešto preko 1000 dinara (dizel skuplji). Predpostavljam da je na onim većim servisima, veća i razlika.
Ne znam ko je tebe vukao za jezik, ja svakako nisam, jer i sa Bencha znam da je vrlo dugačak
Type S je oznaka za Civic sa troje vrata i gore sam napisao da je to bio razlog zašto sam se odlučio za taj model. Pored broja vrata, od Sport paketa sa 5v se razlikuju felne koje dolaze kao standardna oprema, na lajsnama na pragovima piše Type S, mislim da je B stub malo pomeren u nazad, i na ove dve fotke možeš da vidiš koliko se razlikuje prednji deo (slično je i pozadi - zanemarljivo).


Zvanično, osnovna razlika je broj vrata, ali Delta uvozi Type S isključivo sa 1.8 motorom i ako sam dobro razumeo, obavezno panorama krov i xenoni, tako da je ispalo da je sve to standardna oprema za model Type S. Nema mogućnosti da izabereš automobil sa troje vrata, pa da onda biraš motor i paket opreme kao u drugim državama. Druga stvar je što je meni bio OK i motor i ta oprema koja dolazi...a i znak "Type S" na gepeku je jako lep
Nisam siguran na kog Japanca sa gepekom misliš. Sedan varijanta dostupna i kod nas ili nešto drugo?
Generalno, ne volim automobile "sa gepekom", ali ako je ovaj na koji ja mislim, moram da priznam da mi se svideo i spolja i da me je oduševilo šta se dobija za 20k€...taman za PDV manje od Type S-a.
Update: Nemam nameru da se raspravljam i izvini ako misliš da mi je bila namera da te nešto iscimam pošto sam post započeo tvojim imenom.
Volim da priča bude korektna i iznete informacije što objektivnije.
Ja sam uzeo 1.8 benzinca i sasvim sam zadovoljan (bar za sada), ali smatram da je Hondin 2.2 dizel OK motor i ne bih imao ništa protiv da mi se i on nalazi ispod haube.
Originally posted by Bane®
Originally posted by Bane®
Nemam tačne podatke za cenu servisa, ali servisni interval za osnovni servis dizel/benzin je isti (10k km), a razlika u ceni je, ako je verovati momku iz servisa koji nema mnogo kontakta sa računima, nešto preko 1000 dinara (dizel skuplji). Predpostavljam da je na onim većim servisima, veća i razlika.
Ne znam ko je tebe vukao za jezik, ja svakako nisam, jer i sa Bencha znam da je vrlo dugačak

Type S je oznaka za Civic sa troje vrata i gore sam napisao da je to bio razlog zašto sam se odlučio za taj model. Pored broja vrata, od Sport paketa sa 5v se razlikuju felne koje dolaze kao standardna oprema, na lajsnama na pragovima piše Type S, mislim da je B stub malo pomeren u nazad, i na ove dve fotke možeš da vidiš koliko se razlikuje prednji deo (slično je i pozadi - zanemarljivo).


Zvanično, osnovna razlika je broj vrata, ali Delta uvozi Type S isključivo sa 1.8 motorom i ako sam dobro razumeo, obavezno panorama krov i xenoni, tako da je ispalo da je sve to standardna oprema za model Type S. Nema mogućnosti da izabereš automobil sa troje vrata, pa da onda biraš motor i paket opreme kao u drugim državama. Druga stvar je što je meni bio OK i motor i ta oprema koja dolazi...a i znak "Type S" na gepeku je jako lep

Nisam siguran na kog Japanca sa gepekom misliš. Sedan varijanta dostupna i kod nas ili nešto drugo?
Generalno, ne volim automobile "sa gepekom", ali ako je ovaj na koji ja mislim, moram da priznam da mi se svideo i spolja i da me je oduševilo šta se dobija za 20k€...taman za PDV manje od Type S-a.
Update: Nemam nameru da se raspravljam i izvini ako misliš da mi je bila namera da te nešto iscimam pošto sam post započeo tvojim imenom.
Volim da priča bude korektna i iznete informacije što objektivnije.
Ja sam uzeo 1.8 benzinca i sasvim sam zadovoljan (bar za sada), ali smatram da je Hondin 2.2 dizel OK motor i ne bih imao ništa protiv da mi se i on nalazi ispod haube.
Comment