I meni izgleda mnogo sumnjivo....
Ja imam ovakvog passata samo 2001 god i 102 ks, sive boje, 88000 je presao i otprilike ta cena njemu bi odgovarala, a ne 4 motionu koji je neuporedivo bolji,,,, Uostalom, pocetkom juna idem u Svabiju , pa cu pisati iz prve ruke
Gde ides ? Ako ides negde oko Stuttgarta, javi se obavezno....
Ljudi,kaže mi komšija neki njegov drugar (radi u špediciji) mu kaže da će potpuno slobodan uvoz biti dozvoljen znatno ranije pre proleća 2006,možda sad u maju ili junu.Jel čuo neko nešto novo u vezi ovoga?
Aha, uredba vazi 10 dana, a od toga imamo 2 vikenda, dan drzavnosti, veliki petak i prvi maj.
Ukupno 2 radna dana da se nesto odradi, bas lepo zamisljeno.
Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Građani Srbije pronašli način za izvrdavanje Uredbe o registraciji stranih kola iz južne pokrajine
Krševi nadiru s Kosova
Vlada je 21. aprila donela Uredbu na osnovu koje pravna i fizička lica, sa sedištem u KiM, mogu da registruju vozila u Srbiji bez starosne granice
BEOGRAD - Uredba o posebnoj naknadi za registraciju određenih vozila, odnosno vozila sa stranim registracijama koja pravna i fizička lica sa teritorije AP Kosovo i Metohije mogu registrovati u Srbiji, odmah po njenom donošenju počela je da se zloupotrebljava. Naime, Vlada Srbije 21. aprila donela je Uredbu na osnovu koje pravna i fizička lica, sa sedištem, odnosno prebivalištem na KiM, mogu registrovati vozila u Srbiji sa stranim registracijama, bez starosne granice, u roku od 10 dana od dana objavljivanja te odluke.
To znači da je preregistracija sa stranih tablica na srpske moguća do 5. maja. Takvu odluku odmah su vešto iskoristili pojedini građani koji imaju prebivalište na KiM, pa kupcima iz Srbije nude "legalno, uz dogovor ili minimalnu novčanu naknadu, preregistraciju stranca".
Posredovanje se svodi na to da građanin sa teritorije Srbije, uz definisan ugovor, registruje automobil na onoga koji ima prebivalište na KiM. Po isteku prve registracije u Srbiji, vozilo se prenosi na pravog vlasnika u Srbiji. Tako sada vozila starija od tri godine na mala vrata ulaze u Srbiju i tu ostaju. Naknada koju traže posrednici koji zaista žive na KiM, veoma je pristupačna.
Inače, ovom uredbom vlada je odredila naknade za registraciju, i to: za vozila proizvedena od 1990-1993. godine po kubnom centimetru plaća se 15 dinara, za vozila koja su proizvedena od 1994. do 1996. godine 30 dinara, od 1997. do 1999. godine 40 dinara po kubiku i za ona od 2000. do 2002. plaća se 50 dinara po kubiku.
To znači da je za vozilo od oko 1.600 kubika, na račun javnih prihoda budžeta Srbije potrebno platiti samo 24.000 dinara. Za vozilo koje je proizvedeno od 1994. do 1996. godine iste kubikaže, potrebno je dvostruko više novca, a za novije vozilo proizvedeno do 1999. godine 64.000 dinara, odnosno 780 evra. Za automobile od 1.600 kubika, koji su proizvedeni do 2002, potrebno je platiti 80.000 dinara.
Zanimljivo je i da je ministar finansija Mlađan Dinkić nedavno tvrdio da Uredba uopšte nije u njegovoj nadležnosti, ali je, kako piše u Uredbi, ipak odobreno da se na ovako preregistrovana vozila ne obračunava i ne naplaćuje porez na dodatu vrednost.
Uredbom su precizirane i novčane kazne za prekršaje, i to: od 100 do 500.000 dinara za pravna lica, za odgovorna lica u pravnom licu od 30 do 50.000 dinara, za fizičko lice od 10 do 50.000, a za preduzetnika od 50 do, čak, 300.000 dinara. Pored novčanih kazni, vlada je predvidela i kaznu oduzimanja vozila. Međutim, ove kazne nisu omele zainteresovane da dođu do "krša od polovnjaka".
Olakšice
Uredbom su predviđena i umanjenja naknada za preregistraciju. Tako se za teretna vozila i autobuse dažbina umanjuje za pet odsto za svaku navršenu godinu starosti, s tim da ukupno umanjenje ne može da pređe 60 odsto propisanog iznosa za preregistraciju
Iskoristili su stari Slobin recept da na ovaj način daju neku kintu Srbima na Kosovu a kad se bude odradjivao prevod na naše table uzeće ponešto i država.Ovo je inače i uvod u uvaljivanje KS(kosovskih) tablica Srbima koji su ih uporno odbijali!Tako polako ostajemo i bez onih najminimalnijih simbola države u pokrajini!
Trenutno jedino postoji sansa da se produzi prijem zahteva za registraciju, ali samo onima koji budu imali uplacene taxe, registracije i osiguranje zakljucno sa sredom jer nema teorije da se, makar u BGD, u sredu odradi prijem tolikog broja zahteva za registraciju.
Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment