Pinzgauer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rubi
    CBC Senator XXL
    • 06.05.2005
    • 519
    • Beograd

    #16
    @dfast

    Sad si me zeznuo, 'primio' sam se na 6x6 verziju... Gde to ima da se nadje kod nas?
    (\__/)
    (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
    (")_(") your signature to help him gain world domination.

    http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      #17
      Nije ni ovaj mali los pogledaj


      Ovi dugacki su se kod nas vozili kao sanitetska vozila i uglavnom su bili sa krutim krovom ali ih nije bilo bas preterano, ako ubodes neki to je cista sreca.

      Comment

      • Rubi
        CBC Senator XXL
        • 06.05.2005
        • 519
        • Beograd

        #18
        Ja sam vidjao sanitetske 4X4 sa tvrdim krovom (zatvorenom kabinom), cak i neke sjajno restaurirane. 6x6 nisam video da se prodaje, video sam mozda jedan, dva - bas ih vojska vozi (veoma retko).
        (\__/)
        (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
        (")_(") your signature to help him gain world domination.

        http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

        Comment

        • zec
          CBC Senator XXL
          • 05.01.2005
          • 450
          • bgd

          #19
          Danas sam video pinca u dobrom stanju za 800e + 800e za sredjivanje = 2000e na putu. Platilo ski klub Nis. Vozilo je kupljeno u Leskovcu na otpadu. Probaj tamo...
          "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

          Comment

          • Manfred
            CBC Senator XXL
            • 04.08.2007
            • 905
            • Beograd

            #20
            postoji jedan pinz na putu izmedju arandjelovca i topole, prolazim tamo u toku ove nedelje, pa cu probati da se raspitam i slikam.

            Comment

            • Rubi
              CBC Senator XXL
              • 06.05.2005
              • 519
              • Beograd

              #21
              Pogledaj da li je to ovaj koga sam slikao ('prvi, vojni'). Covek trazi 1650 evra za njega (nije fiksno), ali auto trenutno nije u voznom stanju - fale mu karburatori, alternator i anlaser. Kaze da moze da nabavi nedostajuce delove i dovede auto u vozno stanje, ali ce onda za njega traziti 2000 evra. Ne znam koliko stvari moze da se proveri dok motor ne radi, ali, ako si u prolazu, javi se coveku i proveri da li sve tri rucice blokade diferencijala jednako 'klize': da li mogu da se spuste do kraja na dole, i da li ostaju u donjem polozaju. Na jednom Pinzu koji sam imao prilike da provozam ('drugi, vojni' - fotke) limarija je bila super, ali dve blokade nisu radile, manzetne na poluosovinama su bile pocepane, motor je radio nesigurno...
              (\__/)
              (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
              (")_(") your signature to help him gain world domination.

              http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

              Comment

              • JAPANX
                CBC Senator XXL
                • 10.08.2006
                • 2159
                • Beograd

                #22
                kako ide pinzomanija, mozda bi i ja jedan uzeo ali da ostane benzinac, cena benzina i dizela ide gore a plin je uvek negde jeftiniji.. opet, ne znam kako bi uspeo da ubudzis tu dizel, moras celu instalaciju da menjas...

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #23
                  ako vec uzimas pinza ostavi ga kao benzinca..turi plin i cepaj...
                  pozdrav iz domovine pinzgauera
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • JAPANX
                    CBC Senator XXL
                    • 10.08.2006
                    • 2159
                    • Beograd

                    #24
                    pa to i ja kazem... ko ce da budzi dizel a opet benzinjara je bolja zimi... jedino ako se potopi u baru kapa, hoce da zeza ali znam da je motor u kabini tako da ako se toliko potopi ima i ja da se potopim

                    Comment

                    • Page
                      CBC Početnik
                      • 12.06.2008
                      • 8
                      • Novi sad

                      #25
                      Ja kupio Pinzgauera na licitaciji prosle godine
                      Posle duge potrage uhvatim licitaciju. Bilo je dvadesetak Pinceva od oko 230 vozila (kampanjole, dajcevi, fapovi, 110-ke, 150-ke i jos koje cega), skoro svi Pincevi su bili krsevi i vecina raskupusani (sto je uobicajena pojava na licitacijama - obiso sam ih vise). Samo tri su bila relativno dobra, a jedan od njih stvarno dobar - jer kako sam cuo kasnije pripremali su ga za stabno vozilo pa su odustali. Imao sam srece da na licitaciji prvog dana bude predposlednji i da ga kupim (za relativno male novce). Pocetne cene za Pinceve su uglavnom oko 50.000din, a vrlo lako su dostizali cene i preko 100.000din za krseve.
                      Moj savet ti je da odes na vojnu licitaciju i probas nesto da izlicitiras, jer uglavnom sve sto gledas su ti izlicitirani prefarbani krsevi (cast izuzetcima) jer sve sto valja uglavnom ide u inostranstvo, tako postizu mnogo bolju cenu zbog velike potraznje.
                      Sto se tice motora njegov benzinac je jako dobro uskladjen sa velicinom i tezinom vozila kao i sa menjacem, i ja ga ne bi menjao. Uzbrdo, po terenu, nas deset unutra, trecom, lagan gas

                      Comment

                      • JAPANX
                        CBC Senator XXL
                        • 10.08.2006
                        • 2159
                        • Beograd

                        #26
                        Gde da nadjem te licitacije, kako si ti saznao za njih?

                        svidja mi se tvoj pinz, samo ja bi ga preuredio bas extra, da moze jos 30 godina da gura bez diranja... slazem se za benzinac, koliko ti trosi i jesi li ugradio plin?

                        pozdrav

                        Comment

                        • Page
                          CBC Početnik
                          • 12.06.2008
                          • 8
                          • Novi sad

                          #27
                          Kako saznati za licitaciju? Dobro pitanje.
                          Za poslednje na kojima sam bio, saznao sam od poznanika koji cita dnevni list Politika. Mislim da samo u Politici vojska daje oglas otprilike dve nedelje pred licitaciju (bude na celoj strani spisak svih vozila i kasardne u kojima su). Trebalo bi da ima dve-tri godisnje (ako nisam propustio neke). U poslednje vreme sto se tice vozila mislim da je najcesce bilo u Nisu (u septembru 2007, april 2008).
                          Drugi nacin je pitati ove sa otpada, jer oni redovno posecuju licitacije i znaju datume. Jedini problem je sto vecina njih nece da kaze da ne bi dolazila konkurencija.
                          Kad saznas datum onda se javlja sledeci problem - razgledanje vozila. Vojska to tako organizuje da odredi npr. jedan dan izmedju 10 i 13 casova razgledanje vozila u par kasardni, moras brzo da gledas da bi obiso sve lokacije za to vreme.
                          Kad nadjes sledeci problem je licitacija i firme - vojni otpadi, koje kupuju velike kolicine vozila, tako da pojedinci slabo dodju do izrazaja. Koliko sam shvatio firme moraju da uzmu odredjeni kontigent vozila pa krenu od pocetka da kupuju sve, zato ti odaberes nesto sa kraja.

                          Znam da sve ovo sto sam napisao deluje pomalo komplikovano i nemoguce za izvesti, ali vredi se potruditi, naci i probati, jer jedino tako mozes uzeti nesto sto valja po razumnoj ceni.

                          Sto se tice mog: nemam jos plin, kod Pinca je problem uradnja plina posto je vazdusno hladjen motor. Trazim neko bezbedno resenje za grejanje isparivaca. Sto se tice potrosnje mislim da nije velika - oko 20 litara/100km, a na terenu oko 7 litara na sat (otprilike je tako bilo na zadnjoj off road voznji), pritom karburatori jos nisu dirani jer hocu prvo da nabavim kit za reparaciju, pa cu ih onda cistiti, sredjivati i stelovati. Potrosnja mnogo zavisi i od nacina voznje, u vojsci kad stisnu gas, moze da trosi i preko 30 litara bez problema.

                          Potrosnja ne treba da obeshrabri, jer uzivanje u voznji Pinca po trenu je toliko veliko da se zaboravi potrosnja.

                          Comment

                          • JAPANX
                            CBC Senator XXL
                            • 10.08.2006
                            • 2159
                            • Beograd

                            #28
                            hvala ti puno na odgovoru, krecem da kupujem politiku

                            Comment

                            • Page
                              CBC Početnik
                              • 12.06.2008
                              • 8
                              • Novi sad

                              #29
                              Par sugestija za sve koji zele da kupe Pinca, vezano za rucice pogona, diferencijala i reduktora:

                              Tri rucice na centralnoj konzoli (s leva na desno - prva ukljucuje prednji pogon, druga blokadu zadnjeg diferencijala i treca blokadu prednjeg)
                              Prva za prednji pogon uglavnom kod svih radi. Po njoj mozete da procenite koliki otpor sve rucice pruzaju pri pomeranju. Pri spustanju prvo krene lako, pa na sredini ide malo teze i kao da tu ima neko koleno i posle opet krene lako.
                              Cesto su problematicne druge dve rucice.
                              U slucaju da rucice skoro same padaju (smesno, al sam nailazio i na takve slucajeve) verovatno su izvadjeni ili otkaceni cilindri za ukljucivanje - problem.
                              U slucaju da rucice dodju do pola i nece dalje - ne mora da znaci da je problem (dobra stvar je znaci ima cilindra ) kad nije u pokretu ponekad se desi da zubci dodju jedan na drugog, tj. da ne moze da uzubi - treba ih malo pokrenuti da promene polozaj. Ako ni tad nece - e onda je problem (to nije lako proveriti ako vozilo nije u voznom stanju).

                              Sledeca stvar rucica reduktora (manja rucica pored rucice menjaca). Polozaj ka napred ukljucen normalan pogon, rucica na sredini neutral, tj. menjac vrti kardan ali nema prenosa na tockove i polozaj ka nazad redukovana brzina.
                              Cest slucaj je da rucica ne moze da se pomeri, odnosno stoji zaglavljena napred, za normalnu voznju. Reduktor, rucica reduktora zaglavljena - mirise na veoma ozbiljan problem (ja sam ga imao). U dosta slucajeva problem bude jedna sitnica (kao kod mene), a to je sajla koja povezuje rucicu i polugu na reduktoru. Ona ume tako da zapekne Ukratko kako ustanoviti da li je to u pitanju. Znaci rucica ni da mrdne. Sa gornje strane reduktora ima poluga okrenuta ka sredini vozila, do nje dolazi plavi buzir sa sajlom (ako je originalna sajla). Ima jako malo mesta izmedju reduktora i poda tovarnog prostora, ali moze da se zavuce ruka. Probati dali se poluga bar malo pomera levo desno. Ako je zapekla sajla - uglavnom onda je zapekla na delu kod rucice, tako da se poluga reduktora moze mrdnuti bar centimetar levo desno. Ako ne ide ni malo onda je verovatno mnogo veci problem (mislim da rasklapanje reduktora zahteva skidanje celog zadnjeg pogona ).

                              Mozda sam malo udavio sa objasnjavanjem, al mozda ce nekom pomoci oko kupovine

                              Comment

                              • JAPANX
                                CBC Senator XXL
                                • 10.08.2006
                                • 2159
                                • Beograd

                                #30
                                nisi udavio naravno, izuzetno koristan savet bar za mene, ja bre nemam pojma nista oko pinz-a i sve mi se cini da cu kupiti neki raspad ali nema veze, nema toga sto se ne da popraviti...

                                Comment

                                Working...
                                X