Podmladjen mi je Bravo,help :-(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kapuero
    CBC Član
    • 10.03.2008
    • 16
    • Novi Sad

    Podmladjen mi je Bravo,help :-(

    Kao sto pise u naslovu juce sam saznao da mi je auto podmladjen,sve ovo sam napisao i u temi ePER u Alfinom topicu ali ja nisam spavao celu noc i morao sam ovde da pokrenem novu temu,elem o cemu se radi .... kupio sam Bravo pre mesec ipo dana od poznanika koji ga je uvezao 2006,kada smo dogovarali kupovinu receno mi je da je auto EURO 3,kao godina proizvodnje stoji mu 10.10.2000. provereni brojevi saije i motora,auto sam preveo na sebe i sve je bilo ok do juce,juce sam skinuo glavu jer je otisao dihtung glave i reko aj da pogledam i klipove,sve izgleda OK,odnesem glavu na masinsku obradu,uradjena je OK,medjutim,kupim ja i sve delove za veliki servis,sve kajiseve,spaner,filtere.... i kada su dosli na red dihtunzi odem u Fiatino u NS-u i dobar dan,dobar dan,znate ja imam Bravo .... trebaju mi dihtunzi,kaze prodavac nema problema i pita jel EURO 2 ili EURO 3,ja ko iz topa reko EURO 3 ali znam i broj motora,kazem mu a on pa to je motor EURO 2 a ja ..... Sokiran reko ma nemoguce poneo sam i dihtunge i on uzme od usisne ili od izduvne i kaze pa da,radi se 100% o motoru EURO 2,ja zanemeo,reko ma nema sanse garant je neka greska .... kaze prodavac ako imam saobracajnu moze da mi pogleda u ePER-u .... ja je dam kad ono ...... automobil je proizveden 10.4.1999. a tada je vec bio na snazi uvoz vozila iskljucivo sa EURO 3 motorima,brojevi sasije i motora se poklapaju ali godiste i EURO 3 ne.

    Zovem ja "prijatelja" i kazem mu sta se desava kaze on nema pojma o cemu pricam,kaze auto je sigurno regularan jer ga je proveravao na interpolovoj listi i da se ne vodi kao ukraden,kaze nema pojma da to nije EURO 3 i da ga je i on kupio kao EURO 3,cak je i zvao nekog i kao rekli su mu da ako ima plasticnu usisnu i katalizator (koji je on skinuo) da je sigurno EURO 3,cak je rekao da je i isao na test za izduvne gasove i da je prosao i to (nije isao na homologaciju jer kako kaze tada nije ni postojala te 2006-te) i taj mu je jos rekao ako se poklapaju brojevi od sasije i motora sa onim u saobracajnoj (izdatoj prvo na njegovo a sada na moje ime) da je to potpuno regularan auto,kaze ako mi toliko smeta sto je EURO 2 umesto EURO 3 da ce mi vratiti pare (predpostavljam bez onoh ulozenih 1000e) mada sam ja hteo jos neke radove da vrsim na njemu,kaze panduri su ga sto puta zaustavljali i da nikad nije imao problema,kao ni na tehnickim pregledima,

    Znaci nemam pojma sta da radim,u auto sam utukao skoro 1000e,zapoceo veliki servis,hteo sam i korpu kvacila da mu menjam znaci jos nekih 150-170e,hteo sam i karike da uzmem danas samo da nije zapelo ovo u prodavnici,sta predlazete da radim,da cutim,ulazem u njega i ponasam se kao da je sve ok (kao sto i izgleda na prvi pogled) ili da vratim auto i da budem sa gubitkom od 1000e za mesec dana voznje,a para vise nemam,znaci posle ovog mi ne bi ginuo auto slabije klase,starijeg godista+sto bi opet sve trebalo raditi na njemu,veliki servis,prevod,potencijalna registracija+ne predvidjeni kvarovi ..... sto bi mu opet minimum izaslo 600-700e,a auto je inace placen 4000e koliko bi i dobio nazad
  • RANK
    CBC Senator XXL
    • 28.02.2007
    • 1635
    • Beograd
    • FIAT MAREA WEEKEND 1

    #2
    sto rekao zdravko colic u reklami 'nista jatu ne bi diro'. previse komplikacije i previse novca, a 'prijatelja' izbrisi sa liste prijatelja.
    "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

    Comment

    • Majstor BOB
      CBC Senator XXL
      • 27.04.2006
      • 340
      • Zemun

      #3
      Matori, ovako, auto ti je podmlađen godinu dana što nije strašno i auto ti je regularan. Moj topao savet je kupi sve za taj motor i ne sekiraj se. Nekorektno je od tog lika što te zezno dal njegovom ili nečijom drugom krivicom ali kasno je za rikverc a i sigurno je taj tvoj 99 mnogo bolji i od nekih koji su 2000. A i ona čuvena .. možda je stajao u salonu

      Odradi servis kako si i planirao i nemoj da mi se sekiraš... godinu dana je ništa
      Astra GSI

      Comment

      • POTR
        CBC Veteran
        • 11.01.2008
        • 129
        • Beograd

        #4
        Ako ti se auto svidja,vozi ga i ne sekiraj se! U roku od mesec dana zaboravices na sve,veruj mi

        Comment

        • sasha015
          CBC Veteran
          • 29.02.2008
          • 153
          • LOznica
          • Hyundai i-20

          #5
          Gde mu ti nadje da proizvodnja 10.10.2000?Da nije prva registracija taj datum?Sta raditi-Sipaj i ne misli?Na mom Tipu na desetak mesta,gde god zavirim pise 8.94.Znaci avgust 94.a u brifu prva registrcija jun 95.I u sobracajnoj stoji 95.Stajao u salonu godinu dana .Samo si trebao bolje da pregledas auto,jer ne mogu ga oni podmladiti koliko ti mozes da ga proveris.Sada je gotovo.Cutis ,vozis i pravis se lud.Covek kupio pasata pre 2 nedelje,u sup da registruje jer je zavrsio prevod,kad brojevi sasije i motora od neke jete???Samim tim sto si auto vec preveo i registrovao na sebe nemas frke,jer da nesto ne stima vec bi znao a auto je 2 godine u Srbiji.To sa euro3 homologacijom pre 2-3 godine je bila crna rupa,jer je bila ekstra zbunjaza,pa je verovatno i tvoj auto uleteo sa euro 2.Mislim steta sbog ekologije ali ne brini i vozi i sredjuj masinicu.Kada skupstina krajem godine usvoji novi ZOBS,u saobracajnoj vise nece ni pisati broj motora,sto je normalno u svetu jer je to potrosna roba.I ako bas hoces euro 3 uvek mozes da uvezes takav motor kada skupis kes.

          Comment

          • kapuero
            CBC Član
            • 10.03.2008
            • 16
            • Novi Sad

            #6
            Ma nije meni sto je on i stariji godinu dana i sto je euro 2,nego sta znam sta moze da se desi,citam za oduzimanje podmladjianih vozila pa mi glava puna sivih misli .....

            Lepo sam krenuo da ga sredjujem za sebe,da me sluzi bar 5 godina bez vecih problema,biram kvalitetne delove,radim i ono sto nije nii trebalo da se radi,al kad se vec rastavlja,deo po deo zasto ne zamenuti dotrajale delove.

            Evo na motoru mi je ostalo jos menjac da raskacim jer sam hteo da pogledam zamajac i korpu kvacila da uradim iako nije moranje,klipovi su izvadjeni,ocisceni,provereni zazori na karikama,glava masinski obradjena,ociscena uzisna,leptir,karter,lula za ulje,ma sve ....

            Kupio sam ulje,sve filtere,NGK svecice,zubcasti kajis (iako je menjan pre 20.000km,sve pk kajiseve,spaner,Bosh akumulator od 56ah iako je fabricki dosta izmedju 40-50ah,ugradio alarm,kupio alu felne,nove gume bridgestone .....

            Trebam jos da kupim paraflu,ulje za menjac,kocnice i servo i dizne da nosim na ultrazvucno ciiscenje ("prijatelj" ih je vec cistio ali ne ultrazvucno) a planirao sam i zadnju viljusku da mu radim,kao i rucice na vratima da mu zamenim jer im je sunce doslo glave,u planu je bilo jos i poliranje auta i dubinsko ciscenje i zatamnjivanje zadnjih staklala (mada ne znam koliko bi mi to sad bilo pametno da me neki plavac ne odvede na proveru vozila),eto to je moja muka,auto mi stoji,ne znam jos uvek sta da radim,sinoc brisem delove i u sebi se mislim dal ga sredjujem za carinsko skladiste,za "prijatelja" ili za sebe,kao sto bih najvise i voleo ......

            Comment

            • kapuero
              CBC Član
              • 10.03.2008
              • 16
              • Novi Sad

              #7
              Originally posted by sasha015
              Gde mu ti nadje da proizvodnja 10.10.2000?Da nije prva registracija taj datum?Sta raditi-Sipaj i ne misli?Na mom Tipu na desetak mesta,gde god zavirim pise 8.94.Znaci avgust 94.a u brifu prva registrcija jun 95.I u sobracajnoj stoji 95.Stajao u salonu godinu dana .Samo si trebao bolje da pregledas auto,jer ne mogu ga oni podmladiti koliko ti mozes da ga proveris.Sada je gotovo.Cutis ,vozis i pravis se LUD.Covek kupio pasata pre 2 nedelje,u sup da registruje jer je zavrsio prevod,kad brojevi sasije i motora od neke jete???
              sad i ja razmisljam odakle meni taj datum u glavi,ne mogu da se setim dal sam negde procitao ili mi je "prijatelj" to rekao kao informaciju kada ga je on kupio a i kasnije kada mi je prodavao auto,inace sam pratio taj auto od uvoza pa sve dok je bio kod njega,isli smo jedno vreme posle uvoza i zajedno na posao sa njim i jos tada mi se svideo,evo sada slusam kako pada napolju grad i nesmem ni da pogledam ispred auto

              Comment

              • mishio
                CBC Senator XXL
                • 29.05.2007
                • 1204

                #8
                a cek polako.. taj 1.2 16v motor je EURO3, nije ni pravljen kao euro2 .. tako da nikako ne moze biti euro2 ..

                mislim da te neko samo uplasio jer i da je 99to, tad je krenuo 1.2 da se pravi i on je euro3, imao sam taj motor

                Comment

                • sasha015
                  CBC Veteran
                  • 29.02.2008
                  • 153
                  • LOznica
                  • Hyundai i-20

                  #9
                  Pa ako pada grad sta radis u kuci.Cebe i trci napolje i pokrivaj.Moj drug kaze -rane zarastaju,a lim ne Lepo pitaj nekog prijatelja pandura ili prijatelj nek pita prijatelja koji zna nekog u Supu o tim procedurama prilikom registracije.Sta se proverava ili se posle prve pecati samo lupaju u saobracajnu automatski ili nek neko vec napise sta zna o tome....I ovde ce nevreme pa cebe u pripravnost i ja mislim da taj motor nije pravljen kao euro 2.

                  Comment

                  • kapuero
                    CBC Član
                    • 10.03.2008
                    • 16
                    • Novi Sad

                    #10
                    Sigurno je pravljen i kao Euro 2 i kao Euro 3.pokazao mi lepo covek u Fiatinu,kasnije sam i ja nabavio ePER i pogledao kuci na tanane,pise mi da je verzija mog motora CF2 a Euro 3 je CF3,znaci da je Euro 3 motor bi trebao da bude kao kod Punta 2 1.2 16v sto nije i u mom slucaju,znaci razliciti su motori,a ne bih nikog da pitam jer znate kako se "lepe" vesti daleko cuju .....

                    Comment

                    • mishio
                      CBC Senator XXL
                      • 29.05.2007
                      • 1204

                      #11
                      iskreno prvi put cujem za to. a motor u puntu i bravu nikako ne mozes da poredis jer su to 2 razlicita motora.
                      Ja sam ubedjen da ne postoji euro2 1.2 16v a sad jbga, ne znam sta da ti kazem ako ti tako izbacuje.

                      ti lepo uzmi i pogledaj usisna dal je plasticna, tako ces znati tad i sigurno, jer ja prvi put cujem da postoji 1.2 16v da je euro2

                      Comment

                      • kapuero
                        CBC Član
                        • 10.03.2008
                        • 16
                        • Novi Sad

                        #12
                        Plasticna je usisna,sinoc sam je ribao sat vremena

                        Motori su razliciti jer su Euro 2 i Euro 3,ali motor koji se ugradjivao u Brava cini mi se od 2000-te je isti kao i u Puntu 2 tj Euro 3,u tome je razlika i izgleda da je "uvoznik" na tome hteo da obmane drzavu,ne znam vise ni sam,nisam pametan vise

                        Comment

                        • neshaoct
                          Banovan
                          • 18.08.2007
                          • 1754
                          • Beograd, Rakovica

                          #13
                          ...samo da ponovim ono sto sam ti vec napisao... - Sredjuj, i vozi...a kad dodje vreme za prodaju...spremi se da obaras
                          cenu [ kad, i ako naidje onaj kupac koji ce preko ePER-a saznati pravo godiste... ]

                          Comment

                          • reaper_HGT
                            CBC Senator XXL
                            • 05.09.2007
                            • 888
                            • Beograd

                            #14
                            druze moj punto u saobracajnoj ima 2002, a ePER kaze 99
                            normalno popizdeo sam kad sam video ali opet hebe mi se, takav je kakav je svejedno da li je 3 god stariji, a saobracajna je zvanichni dokument izdat od stane drzave tako da se na opterecujem tim delom priche shto i tebi preporuchujem

                            Comment

                            • bokija
                              CBC Senator XXL
                              • 25.01.2008
                              • 640
                              • Beograd

                              #15
                              Koleza,svi bravici 1.2 imaju plastiku na usisu.Moj je 2000-to i ima samo jednu L-sondu i mislim da je zbog toga Euro 2.Ich se ne uzbudjujem,poso je zavrsen auto je moj a ko ga je uvezo i kako nije vise vazno.Ako je nesto trebalo da zaskripi imali su fore pri uvozu i kad sam auto prenosio i registrovao na mene.Uzivaj.
                              I'm not beautiful,but I'm stupid

                              Comment

                              Working...
                              X