Kao sto pise u naslovu juce sam saznao da mi je auto podmladjen,sve ovo sam napisao i u temi ePER u Alfinom topicu ali ja nisam spavao celu noc i morao sam ovde da pokrenem novu temu,elem o cemu se radi .... kupio sam Bravo pre mesec ipo dana od poznanika koji ga je uvezao 2006,kada smo dogovarali kupovinu receno mi je da je auto EURO 3,kao godina proizvodnje stoji mu 10.10.2000. provereni brojevi saije i motora,auto sam preveo na sebe i sve je bilo ok do juce,juce sam skinuo glavu jer je otisao dihtung glave i reko aj da pogledam i klipove,sve izgleda OK,odnesem glavu na masinsku obradu,uradjena je OK,medjutim,kupim ja i sve delove za veliki servis,sve kajiseve,spaner,filtere.... i kada su dosli na red dihtunzi odem u Fiatino u NS-u i dobar dan,dobar dan,znate ja imam Bravo .... trebaju mi dihtunzi,kaze prodavac nema problema i pita jel EURO 2 ili EURO 3,ja ko iz topa reko EURO 3 ali znam i broj motora,kazem mu a on pa to je motor EURO 2 a ja ..... Sokiran reko ma nemoguce poneo sam i dihtunge i on uzme od usisne ili od izduvne i kaze pa da,radi se 100% o motoru EURO 2,ja zanemeo,reko ma nema sanse garant je neka greska .... kaze prodavac ako imam saobracajnu moze da mi pogleda u ePER-u .... ja je dam kad ono ...... automobil je proizveden 10.4.1999. a tada je vec bio na snazi uvoz vozila iskljucivo sa EURO 3 motorima,brojevi sasije i motora se poklapaju ali godiste i EURO 3 ne.
Zovem ja "prijatelja" i kazem mu sta se desava kaze on nema pojma o cemu pricam,kaze auto je sigurno regularan jer ga je proveravao na interpolovoj listi i da se ne vodi kao ukraden,kaze nema pojma da to nije EURO 3 i da ga je i on kupio kao EURO 3,cak je i zvao nekog i kao rekli su mu da ako ima plasticnu usisnu i katalizator (koji je on skinuo) da je sigurno EURO 3,cak je rekao da je i isao na test za izduvne gasove i da je prosao i to (nije isao na homologaciju jer kako kaze tada nije ni postojala te 2006-te) i taj mu je jos rekao ako se poklapaju brojevi od sasije i motora sa onim u saobracajnoj (izdatoj prvo na njegovo a sada na moje ime) da je to potpuno regularan auto,kaze ako mi toliko smeta sto je EURO 2 umesto EURO 3 da ce mi vratiti pare (predpostavljam bez onoh ulozenih 1000e) mada sam ja hteo jos neke radove da vrsim na njemu,kaze panduri su ga sto puta zaustavljali i da nikad nije imao problema,kao ni na tehnickim pregledima,
Znaci nemam pojma sta da radim,u auto sam utukao skoro 1000e,zapoceo veliki servis,hteo sam i korpu kvacila da mu menjam znaci jos nekih 150-170e,hteo sam i karike da uzmem danas samo da nije zapelo ovo u prodavnici,sta predlazete da radim,da cutim,ulazem u njega i ponasam se kao da je sve ok (kao sto i izgleda na prvi pogled) ili da vratim auto i da budem sa gubitkom od 1000e za mesec dana voznje,a para vise nemam,znaci posle ovog mi ne bi ginuo auto slabije klase,starijeg godista+sto bi opet sve trebalo raditi na njemu,veliki servis,prevod,potencijalna registracija+ne predvidjeni kvarovi ..... sto bi mu opet minimum izaslo 600-700e,a auto je inace placen 4000e koliko bi i dobio nazad
Zovem ja "prijatelja" i kazem mu sta se desava kaze on nema pojma o cemu pricam,kaze auto je sigurno regularan jer ga je proveravao na interpolovoj listi i da se ne vodi kao ukraden,kaze nema pojma da to nije EURO 3 i da ga je i on kupio kao EURO 3,cak je i zvao nekog i kao rekli su mu da ako ima plasticnu usisnu i katalizator (koji je on skinuo) da je sigurno EURO 3,cak je rekao da je i isao na test za izduvne gasove i da je prosao i to (nije isao na homologaciju jer kako kaze tada nije ni postojala te 2006-te) i taj mu je jos rekao ako se poklapaju brojevi od sasije i motora sa onim u saobracajnoj (izdatoj prvo na njegovo a sada na moje ime) da je to potpuno regularan auto,kaze ako mi toliko smeta sto je EURO 2 umesto EURO 3 da ce mi vratiti pare (predpostavljam bez onoh ulozenih 1000e) mada sam ja hteo jos neke radove da vrsim na njemu,kaze panduri su ga sto puta zaustavljali i da nikad nije imao problema,kao ni na tehnickim pregledima,
Znaci nemam pojma sta da radim,u auto sam utukao skoro 1000e,zapoceo veliki servis,hteo sam i korpu kvacila da mu menjam znaci jos nekih 150-170e,hteo sam i karike da uzmem danas samo da nije zapelo ovo u prodavnici,sta predlazete da radim,da cutim,ulazem u njega i ponasam se kao da je sve ok (kao sto i izgleda na prvi pogled) ili da vratim auto i da budem sa gubitkom od 1000e za mesec dana voznje,a para vise nemam,znaci posle ovog mi ne bi ginuo auto slabije klase,starijeg godista+sto bi opet sve trebalo raditi na njemu,veliki servis,prevod,potencijalna registracija+ne predvidjeni kvarovi ..... sto bi mu opet minimum izaslo 600-700e,a auto je inace placen 4000e koliko bi i dobio nazad
Comment