VW iz Kragujevca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bane_Saabijach
    CBC Veteran
    • 08.08.2007
    • 108
    • Veliki Popovich

    VW iz Kragujevca

    „Folksvagen“ već dobio ponudu Vlade
    Paralelno sa „Fijatom“, pregovara se i sa „Folksvagenom“, koji traži lokaciju za fabriku u okolini Kragujevca, saznaje „Blic“. Nemački gigant zatražio je 400 hektara u okolini grada za izgradnju svoje fabrike i iz Vlade je već poslata ponuda.
    - Sa Nemcima bi bio postignut isti dogovor kao i sa „Fijatom“, a država nudi besplatno zemljište sa kompletnom infrastrukturom i ulaganje od 50 miliona evra u narednih nekoliko godina - kaže naš izvor.
    Pretpostavljam da je ovo predizborni marketing, ali me interesuje vaše mišljenje o tome šta bi VW tražio ovde u slučaju da oni stvarno naprave fabriku ovde? Šta bi proizvodili i za koga?
  • jevtic
    CBC Senator XXL
    • 26.11.2006
    • 729
    • beograd

    #2
    a zar je to bitno.


    ali sigurno da nece praviti A8 ili neke skupe automobile vec neke jeftine ili eventualno delove.
    ex - fabia 1.9 tdi
    golf 2.0 tfsi

    Comment

    • mb12
      CBC Senator XXL
      • 06.11.2006
      • 640
      • Vrbas
      • Mazda 626 2.0 TD

      #3
      Ako bi krenuli, to bi najverovatnije bio ogoljeni Fox

      Comment

      • low rider
        CBC Senator XXL
        • 03.04.2006
        • 613
        • Beograd

        #4
        Svasta se prica, ali prica je prica...

        Nego nesto mi je sada palo na pamet kada pomenu VW i nas, a to je TAS. Koliko mi se secam TAS opet radi i proizvodi vozila sa VW znackom, ali se ne secam da sam cuo da se kod nas opet voze TAS golfovi. Pre rata prizvodnja se merila u desetinama hiljada vozila.

        Gde TAS plasira svoj proizvodni program, sta se desava sa tom VW-ovom fabrikom ?

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #5
          sta god da bude samo da se onaj narod tamo uposli pa nek prave i kedere...
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • mb12
            CBC Senator XXL
            • 06.11.2006
            • 640
            • Vrbas
            • Mazda 626 2.0 TD

            #6
            Originally posted by low rider
            Svasta se prica, ali prica je prica...

            Nego nesto mi je sada palo na pamet kada pomenu VW i nas, a to je TAS. Koliko mi se secam TAS opet radi i proizvodi vozila sa VW znackom, ali se ne secam da sam cuo da se kod nas opet voze TAS golfovi. Pre rata prizvodnja se merila u desetinama hiljada vozila.

            Gde TAS plasira svoj proizvodni program, sta se desava sa tom VW-ovom fabrikom ?
            Mozda se na trzistima poput nasheg i prodaju VW-ova vozila koja su napravljena u TAS-u, samo se npr nezna i negovori o tome

            Comment

            • TheWickerMan
              CBC Senator XXL
              • 11.09.2007
              • 791
              • DE
              • AR Giulietta TCT

              #7
              Originally posted by low rider
              Svasta se prica, ali prica je prica...

              Nego nesto mi je sada palo na pamet kada pomenu VW i nas, a to je TAS. Koliko mi se secam TAS opet radi i proizvodi vozila sa VW znackom, ali se ne secam da sam cuo da se kod nas opet voze TAS golfovi. Pre rata prizvodnja se merila u desetinama hiljada vozila.

              Gde TAS plasira svoj proizvodni program, sta se desava sa tom VW-ovom fabrikom ?

              Cini mi se da su proizvodili Skode Felicia-e i Fabia-e,a sta sad rade,nemam pojma...

              Comment

              • Kenno
                CBC Senator XXL
                • 21.08.2006
                • 460
                • Zenica, BiH

                #8
                Originally posted by low rider
                Gde TAS plasira svoj proizvodni program, sta se desava sa tom VW-ovom fabrikom ?
                Samo na trziste BiH, to je maksimalno par hiljada vozila godisnje.
                Proizvodi se po CKD metodi sklapanja, u principu jako jednostavno sklapanje...domaćih dijelova nema.
                Sklapaju se Škode, Fabia, Octavia, Octavia Tour nekada i Felicia, Volkswageni Polo, Golf, Passat, Audi 3, 4, 6.

                Egzotičnije verzije tipa Škoda 4x4, VW 4motion, DSG mjenjač, GTI verzije i dalje dolaze iz "orginalnih" fabrika.

                I ne zove se više TAS, nego Volkswagen Sarajevo.

                Po mom ličnom mišljenju, sadašnji uvoznik tih automobila je, potpomognut od strane ljudi na vlasti, našao da na osnovu ex Tas-a zaobidje plaćanje carine i da time ta auta budu jeftinija. Od svega je korisno to što je uposleno par stotina ljudi, a domaće na tim autima je možda zrak u gumama, a možda i gume napumpaju u Češkoj i Njemačkoj. Možda nekada i bude nešto nalik na nekadašnji TAS, a ne sklapaona auta da se ne plaća 16% carine...

                Comment

                • QV lale
                  CBC Senator XXL
                  • 09.11.2005
                  • 734
                  • Zrenjanin (klek)

                  #9
                  A jeli to znaci da i ako VW dodje i ako Fiat dodje ,da se Zastava automobili nece vise proizvoditi?
                  Originally posted by Sheta_Junior
                  ...Inace u slobodno vreme pisem ljubavnu poeziju...

                  Comment

                  • MOSLER
                    CBC Senator XXL
                    • 27.05.2005
                    • 1064
                    • Niš

                    #10
                    Ma sve ovo lepo zvuci, ali da mi ipak sacekamo da prodje 11. maj pa da onda vidimo sta ce od svih ovih prica ostati da stoji.Cisto da se opet ne nadamo uzalud

                    Comment

                    • Probisvet
                      CBC Senator XXL
                      • 07.06.2005
                      • 423
                      • FRANCUSKA

                      #11
                      Bolj je da su se preorjentisali na proizvodnju puca jer kako je pocelo sa divljanjem cene nafte proizvodnja kola nam nece ici na ruku

                      Comment

                      • Bane R
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2006
                        • 1769
                        • Beograd

                        #12
                        Nije bitno ni koja se marka automobila pravi, ni kvalitet tog automobila, bitno je samo da, konačno, ta fabrika napravi profit (u šta sumnjam)...

                        Comment

                        • mb12
                          CBC Senator XXL
                          • 06.11.2006
                          • 640
                          • Vrbas
                          • Mazda 626 2.0 TD

                          #13
                          Sto bi onda dolazili uopste ovde ako nece da obrcu i 'profitiraju' ?

                          Da su tako radili, danas ne bi postojali....nedolaze oni 100% zbog nechijih lepih ochiju ovdashnjih politichara ( bez obzira koji god da je u pitanju ), nego dolaze bash zbog profita

                          Samo, meni ovo sve vishe lichi na politichki marketing....scenario posle 11 maja:

                          Pobede nazovi "Anti evropske snage"----------nisu dosli iz "kao" vec poznatih razloga, plus pljuvanje iz suprotnog tabora

                          Pobede nazovi "Evropske snage"-----------nisu dosli jer su zakljucili da su se negde zeznuli u "racunici".....bolje im je da placaju radnika u Rumuniji i Bugarskoj 500-600 evra, nego ovde da placaju radnika 300 evra, ali zato da imaju porez na uvoz u EU ...

                          Mada voleo bih da nebudem u pravu, i da se krene sa proizvodnjom....mada, postoji i treca varijanta, tj da ti proizvodjachi shto bi doshli, dolaze zbog trenutnog CEFTA sporazuma, i kakvog-takvog znanja iz auto industrije ( veoma diskutabilno ali ajd ).....stoga ti bi automobli bili namenjeni nasem, CG, BIH, MK, CRO i AL trzistu.......mada netreba zanemariti i nash sporazum sa Rusijom...ali to pada u vodu jer u Rusiji vec postoji VW-ova fabrika....tako da to otpada!

                          Znaci ostaje samo nase, CG, BIH, MK, CRO i AL trziste, sto je opet diskutabilno.....mi smo po merilu EU najgora zemlja ( Yeah right, blow me you Clean Wanabe Europeans ) i sto bi oprezni VW to sebi radio jedino ako je dobio fine garancije da cemo svi djuture navodno uci u EU...ili je to opet predizbona patka...prosudite sami

                          Comment

                          • Bane_Saabijach
                            CBC Veteran
                            • 08.08.2007
                            • 108
                            • Veliki Popovich

                            #14
                            I meni je to nejasno. Mi trenutno imamo samo CEFTU, a mislim da se sporazum sa Rusima ne odnosi na motorna vozila. Također nisam siguran da ćemo potpisati SSP. Ne znam koliki bi bio kapacitet te fabrike, ali mislim da bi bilo neisplativo VW-u kao i bilo kome drugom.

                            Comment

                            • mb12
                              CBC Senator XXL
                              • 06.11.2006
                              • 640
                              • Vrbas
                              • Mazda 626 2.0 TD

                              #15
                              Daleko bilo da ne bi bilo isplativo VW-u da gradi fabriku i ulozi 300 miliona Eura ( po zadnjim saopshtenjima s TV-a ) u pokretanje proizvodnje na trziste od oko 30 miliona stanovnika.

                              Ali prethodno bi morao da potrazi savete, i pogleda, kada ce koja zemlja ulaziti u EU, a samim tim izlaziti iz CEFTA sporazuma....a lepo kazem, da oni nas "drze" da smo najgori, pa ce i kojekakvi "divljaci" uci u taj politicki projekat nego mi, prem njihovim najavama.....ili, je to znak da cemo svi djuture za nekih 10-15 godina uci u tu famoznu EU...

                              Jednostavno VW-u se neisplati toliko ulaganje a da se danas sutra zatvori u Srbiji...znaci neshto postoji ako je istina da VW dolazi.....mozda ce to biti samo za ovo podrucije , i samo jedno vozilo, i to najjeftinije, ali bez obzira na sve, i za taj poduhvat VW-u je Srbija malo trziste....pa do prosle godine nisu Rusiju smatrali dovoljno dobrim trzistem, pa su tek prosle godine tamo napravili fabriku, a kamoli samo Srbiju da smatraju ozbiljnim trzistem i da samo za Srpsko trziste grade fabriku ...znaci neceg ima!

                              Sa druge strane kada se pogleda, VW izvozi i automobile u zemlje koje nisu u EU...pa opet tamo ce morati placati tu carinu, tj tamo ce im modeli svejedno biti skuplji za carinu, pa moze biti da kontaju, da je bolje da plate u Srbiji radnika 300 evra, nego kao sto sam vec pomenuo Rumuniji i Bugarskoj 500-600, kad ce opet im carina povecati cenu proizvoda na tim trzistima.

                              A koja su to trzista....to treba lepo sagledati.....oni su definitivno do sad to sagledali

                              Comment

                              Working...
                              X