Naletna (inerciona) kocnica za prikolicu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • scarab26
    CBC Senator XXL
    • 27.09.2006
    • 353
    • bgd

    #16
    verovali ili ne tast je uspeo da pomeri klip 1cm unutra, sisicu je otkinuo i tu ulio naftu. e sad je pitanje gde da odnesem na nbgd-u da se obradi klip masinski da bude skroz ravan i kolika treba da bude amplituda klipa u cm?

    inace cena za komplet naletnu je korektna jer na knott.de ima cenovnik gde je najniza cena 190eur, ali mi je ta varijanta macka u dzaku jer je pitanje kako bi se to slozilo sa mojom rudom. inace metalkov mitrovic kaze da je knott bolji jer se lakse servisira i ima delove, a Ellebi koristi Alko delove gde se jako tesko bilo sta menja - konkretno na primer kod oje ne moze da se otvori cilindar gde ulazi klip.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      ne znam šta je bolje ili lošije, ja sam sasvim zadovoljan besprekornim radom Alko Kober u proteklom periodu.
      a radi se o 1977-2008. godini, znači već 31 godinu bez smetnji u radu, i dalje je kao novo iz radnje pa očekujem još barem 20 godina radni vek ako se nešto ne dogodi.

      nema ni k od korozije nigde, ni u tragovima. (vruće cinkovano) i još je bez vidljivih tragova potpuno cela i bez pukotina i ona zaštitna harmonika guma koja zaštićuje klip.

      da li i sada prave na isti način kvalitetno nemam ideju.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • scarab26
        CBC Senator XXL
        • 27.09.2006
        • 353
        • bgd

        #18
        bio sam danas kod mitrovica i naisao na fantastican pristup i otvorenost prema musteriji kao i brojne sugestije.

        zakljuci su:
        -nema delova za moju naletnu, pokusati razraditi ali ne sme da bude previse prostora izmedju klipa i cilindra - ne sme da 'radi' cilidar
        -proverice da li moze Knott-ov mehanizam za moju rudu
        -s obzirom da nemam rucnu kocnicu, na atestu ne mogu proveriti da li i kao funkcionise naletna

        Ne znam ni sam da li da atestiram :
        1. do 750kg i idem na trecu tablicu, tu sam u pretovaru jer pandur trazi plovidbenu ali nemam godisnju registraciju i tehnicki, opet trosak vadjenja nove trece, ovlascenje za koriscenje svaki put kad promenis auto
        2. od 750-1500kg, ima svoju tablu, sve OK, ali godisnji trosak oko 2000 din + tehnicki, plus lakse me pandur provali da treba E kategorija jer prikolica i gliser imaju preko 750kg

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          ovo pod 1 ako možeš pojasni, oko potrebe da pokazuješ plovidbenu dozvolu na kopnu.

          ne znam zašto bi policajac na ulici trebao da proverava masu prikolice kada je treća tablica upisana u saobraćajnoj za njega dokaz da si legalan.
          dokaz koji je sam MUP garant.

          pod 2, ne znam kako će biti ubuduće što se vožnje tiče i novih kategorija vozačkih dozvola.

          pogotovu ako planiraš da putuješ- voziš negde u inostranstvo.

          kolika je stvarna masa čamca sa prikolicom, i kojim autom planiraš da vučeš ?

          bez naletne kočnice niti u jednoj varijanti ne smeš da vučeš više od 750kg.

          mislim najviše zbog samog sebe.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • scarab26
            CBC Senator XXL
            • 27.09.2006
            • 353
            • bgd

            #20
            svako zaustavljanje do sada i sva iskustva od nauticara kazu da policajac trazi plovidbenu da vidi da nije npr ukradeno plovilo. ipak je to sredstvo velike vrednostu u procesu transporta i logicno je da podleze kontroli.

            u plovidbenoj stoji masa plovila - konkretno kod mene 900kg - Regal 5,2m, prikolica ima cenim 250kg - vucem sa VectromC, do sada vukao na obedsku baru i nazad (u selo) i par puta od marine na Savi do mileta dzonsona na hipodromu, sve naravno sa nefunkcionalnom naletnom. kocenje je tesko, put dugacak, zato sam i vozio lagano. spustio sam ga na navozu kod hidroglisera na savi sa vectrom, ali mic po mic.

            naletna ce biti popravljena i funkcionalna po svaku cenu, ali mi je sada frka da prvo prodjem atest i tehnicki, da me bar ne boli glava da mi npr oduzmu prikolicu jer nemam papire (u stvari sad imam izjavu 2 svedoka). kao sto sam rekao uput za atest mi vazi jos 10-ak dana. za atest je bitno da manzetna pokrije onu hrdju da se ne vidi i da spolja izgleda sve OK (sajle na mestu, dobosi...), jer ne mogu da provere funkciju naletne.

            Comment

            • scarab26
              CBC Senator XXL
              • 27.09.2006
              • 353
              • bgd

              #21
              gde na NBGD imam masinsku obradu da mi izravnaju onu rdju sto se podigla?

              klip je OK na pocetku, ali kako ide prema rupi u koju ulazi krece rdja.

              Comment

              • scarab26
                CBC Senator XXL
                • 27.09.2006
                • 353
                • bgd

                #22
                evo i update-a:
                -nisam uspeo da razradim mehanizam te sam ga odneo Mitrovicu
                -oni su ga izbili ali su izletele i mesingane caure, te moraju nove
                -vrat je u k.... zbog korozije pa ce raditi novi i onda sklopiti sa mojim cilindrom
                -sve zajedno oko 120eur
                -amortizer jos treba proveriti

                na dobosima otlsle obloge, nalepljene nove 1800 din
                sajle skroz zapekle, nove kod bobana 1100 din
                kupio bele pozicije u bozicu 700din, a struju cu da izvucem iz 7-polnog utikaca i ostavicu waterproof dzek da mogu posebno da ih otkacim kad ulaze u vodu i posle da se suse

                sve u svemu troskovi na sve strane, ali opet dobijam prikolicu u top stanju, a nova je ipak oko 1.700 - 2.000 eur (kocena)
                inace cena atesta je razlicita:

                1. laka prikolica do 750kg ukupne mase 3500
                2. od 750-1500kg ukupne mase 8000

                Comment

                • scarab26
                  CBC Senator XXL
                  • 27.09.2006
                  • 353
                  • bgd

                  #23
                  evo i kako izgleda novi vrat, sve zajedno sa novom sapom izaslo 125eur, nisam jos sklopio sve jer treba da osmirglam i ofrbam dobose posto su prilicno ruzni i korodirali.

                  Comment

                  • Vršac
                    CBC Početnik
                    • 19.10.2010
                    • 1
                    • Srbija

                    #24
                    Re: Naletna (inerciona) kocnica za prikolicu

                    Potrebna mi je manžetna za rudu (za prikolicu kao na slici). Kupio sam neku manžetnu, ali bi mi rupe za vazduh dolazile sa strane ...

                    Comment

                    • Dare
                      CBC Senator
                      • 16.09.2007
                      • 219
                      • City of Svrljig. Automobili: Lada Niva 1,7 4x4 Zastava Koral In 1,1

                      #25
                      Re: Naletna (inerciona) kocnica za prikolicu

                      mandzetna koju si kupio je za Knott sistem, znam jer imam bas taj


                      u najgorem slucaju, izbusi male rupe sa donje strane kad postavis mandzetnu, a ove zalij silikonom. stegni krajeve pvc vezama i vozi !

                      Comment

                      • scarab26
                        CBC Senator XXL
                        • 27.09.2006
                        • 353
                        • bgd

                        #26
                        Re: Naletna (inerciona) kocnica za prikolicu

                        carbo indjija pravi manzetne za kola, pa sam kod njih nasao najblizu meru, pasovalo je extra a kostalo 250 dindzi

                        Comment

                        Working...
                        X