Uvoz automobila iz Nemacke?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #16
    znaš kako. Ja sam se zakleo da auto preko 10k€ neću više dovesti da bi ga ja prodavao jer mi je dosta izvlačenja svojih para. Keša da dobiješ to će biti jako teško, ali u zamenu traktora, kombajna i ostali četvorotočkaša će biti na pretek. A veruj mi da easy money ne postoji. Ako si spreman da trpiš, osim ako nemaš sigurnok kupca 26k€ onda samo napred, a ako ćeš čekati 6 meseci da bi zaradio 1500€ na uloženih 26k€.... ja baš i ne bi.
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • Punto Abarth
      CBC Senator
      • 11.12.2006
      • 220
      • Novi Sad, Groblje :) 16° 31' 0" E 45° 17' 30" N nekad :(

      #17
      @ r1cer: poslusaj adu. Ja sam pre 2 godine isao u Belgiju po svog punta sam, i ne bih otisao NIKAD vise (osim kad bih isao po jaguara XJR ili slicno). Ovo kazem zbog glupog, ubistvenog puta. Zamisli da vozis neprekidno 10tak sati, onda prolazis kraj Beca, polje vetrenjaca: pogledas u njih, a one umesto da ti se okrecu kontinualno u krug, okrecu ti se kao skazaljka sekundare koja preskace po 5 sekundi. Mnogo los trip. Stavljas svoj zivot u torbu radi cega? A cimanja sa kulturnim madjarskim sluzbenicima na prelazu za Srbiju da ne pominjem... Pa onda put od Subotice do tvog prebivalista, a on ti se oduzi vise nego citav dan voznje odozgo do granice, pa onda brze vozis, pa te onda zaustavi nasa patrola, pa sta, pa kako... Zahebi.

      Da sad uvozim auto, trazio bih coveka koji ih dovozi, koji ce pristati da me ugosti kod svoje kuce na kafu i dogovor, dao mu koju stotku vise i rekao da se ne zeza ili... Ode kuca
      http://www.youtube.com/watch?v=7lgcQUQZBtE

      Kupujem HGT/sporting volan

      Comment

      • r1cer
        CBC Senator XXL
        • 22.01.2006
        • 363
        • Beograd

        #18
        punto: mislio sam da bi valjalo preprodati, da mi treba za mene nasao bih nekoga da to odradi.

        ada: mislio sam figurativno laka lova. ti imas iskustva u tome pa znas, ali ja sam mislio ako ima 10ak tih automobila u oglasima da onda postoji neko trziste odnosno potraznja pa onda ne bi bio problem naci kupca al bice da se varam. a to za traktore verujem da je istina verovatno nude i dedine vinograde

        Comment

        • ada
          CBC Senator XXL
          • 04.06.2005
          • 2375
          • Novi Sad
          • Svasta nesto

          #19
          ma sve je ok dok nepočnu da nude bubrege. Ako hoćeš laku lovu onda pucaj na kola do 7k€ jer je to ono za šta naši ljudi još i kako tako imaju keša.Na takvom autu ćeš uzeti minimum 800€ ali si uložio 4 puta manje. A onaj ko hoće da uzme auto od 20k€ taj će ga sam uvesti. Što bi dao nekome ovde toliki keš i još nezna da li i šta je petljao oko tog auta. Auta preko 7k€ se uglavnom uzimaju na kredit jer ili ljudi nemaju ili neće da daju keš parte za auto. Najgora je situacija za kola od 7 do 15k€, jer se najteže prodaju, a sve preko toga u 99% slučajeva ide na zamenu iz šupljeg u prazno. Ali kao što rekoh. Ako možeš da trpiš tu svotu novca - samo napred.

          A ta kola što vidiš po oglasima su šabačka i surčinska kola (mislim na uvoznike) tako da o tome neću da diskutujem odakle im i šta je sa istima.... Bolje rečeno nesmem. Pojede te mrak jako brzo
          Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
          Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
          Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
          Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            @ada, pa vidiš kako je meni kada treba detaljno osvetlili pitanje

            --------
            Ovo kazem zbog glupog, ubistvenog puta
            pa taj put je i najveći fizički maltretman ne računajući opise naših administrativnih zavrzlama.

            mada, opet varijanta je i da se ne jurca po svaku cenu.
            ja sam dovezao auto sa severa Nemačke. prvi dan vožnje od 11 ujutru do negde 6 popodne stigao do pred Minhen, tu se lepo odmorio, prespavao, napojio i tako to.

            sutradan lagano od 10 sati krenuo, obišao Austriju, svratio u par gradova da obidjem turistički, bio do granice sa Italijom pa odatle u Sloveniju.

            tu je zgodno da se opet prespava, negde u Sloveniji ima sijaset manjih mesta sa dobrim a jeftinim prenoćištem.

            sledeći dan, opet polagano i gledaš da stigneš u radno vreme, regularno radno vreme naše birokratije tj do jedno 14 h.

            ja nisam ni pomišljao na nekakve dogovore, jednostavno original papiri, popunio UCD samostalno, dao pasoš cariniku i na samoj granici uzeo propratnicu (tada su lupali pečat o propratnici u pasošu, ne znam sada kako je).

            platio koliko država otcepi, a oni imaju neku svoju tarifu na koju nema žalbe i to je to.

            sam put je naporan ako se baš non stop vozi, a mislim da nema potrebe.

            2 spavanja sa klopom neće koštati više od 200-300 eura po osobi, meni se čini da to nije preveliki trošak za taj poduhvat.

            druga varijanta je da idu 2 osobe pa se naizmenično vozi, ali to je opet nekomforno u smislu tolikog sedenja u autu.
            krevet je zaista fantastično sredstvo za povremeni odmor na takvim turama

            možeš da klopaš sasvim ok na usputnim odmorištima duž autoputeva, mada je tu nešto skuplje ili sidješ sa rute u neki grad i tu natenane malo prošetaš upoznavajući ga i radi apetita, pojedeš i malo dremneš.

            dovoljno je tih 2-3 sata pauze da se posle mnogo odmornije osećaš.

            zaista nisam imao predstavu da je kod nas do te mere srozana državna administracija i uopšte jedan tako prost postupak kao što je carina doveden do apsurda pomenutih silnih medjukoraka.

            uglavnom, u Nemačkoj ili negde drugde ne neuporedivo manje problema oko papirologije nego kod nas sa našim birokratama.

            u varijanti puta preko Madjarske predložio bih spavanje na Balatonu, i osveženje od puta zaista prija u takvom ambijentu.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • djukic
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2005
              • 2526
              • Beograd

              #21
              Mene interesuje sledece: koliko kosta usluga uvoza. Ja najdem auto u Nemackoj a pokupi ga naprimer ADA i dotera ovde? Odnosno auto na kamion, pa lepo da se uveze ovde.
              Znam da necu proci nista jeftinije u odnosu na ovdasnje placeve ali cu bar ja birati auto...
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #22
                Eeee, to vec teshko da ce da prodje...

                Imao sam i ja istih planova, tj. ja da "nabodem" auto u shvabiji, dogovorim sve sa vlasnikom tamo, i bukvalno sve shto mi treba je da neki uvoznik iz Srbije ode "tu i tu", natovari auto, plati dogovoreno, i dogura auto u Srbiju.

                Ali, malo morgen

                U proteklih 6 meseci aktivnog (a pre toga bar josh 6 "pasivnog") interesovanja i trazhenja auta sam radi iste ideje kontaktirao sa "malim milionom" uvoznika (da navedem imena i placeve?), tj. lica koja u Srbiji drzhe auto-placeve. Znash koliko njih je pristalo na takav "deal"? Nijedan

                Da ne ispadne da lazhem, samo JEDAN JEDINI auto-plac u Srbiji mi je tako neshta omogucavao, odnosno, chuvar na kojeg sam jednom prilikom "nabasao" mi je rekao da "gazda" radi i takve stvari, ali da to zavisi od cene auta.

                Kako i koliko sam ja mogao da shvatim, "gazda" radi takve stvari jedino ako se radi o autu cene od 15+ k eura "preko", tako da nakon svih peripetija ipak mozhe masno da naplati svoje usluge. U suprotnom - zaboravi. Druga opcija je da znash nekoga ko radi to, ko je u tom poslu, pa ce da ti zavrshi uvoz na osnovu poznanstva, prijateljstva, kumstva, chega vec... U suprotnom, niko nije spreman da toliko energije, nerava, slobodnog vremena (u medjuvremenu mozhe da zavrshi neshta drugo), a i zdravlja ulozhi samo da bi tebi dogurao auto, i za to naplatio 300 ili 500 evra... Ne, u celoj toj prichi, uvoznici su dobri BAREM josh 500 evra, na osnovu lichnih poznanstava, osnosno poslovnih kombinacija i veza sa carinicima, shpediterima i ostalim "organima"...

                Pricham ti ovo iz lichnog primera...

                Kad smo vec kod lichnog iskustva, imao sam iskrene namere da na isti nachin nadjem auto u D, a da onda uvezem isti ovde. Preko nekog prijatelja sam doshao da jednog vlasnika auto-placa, koji je poprilichno poznat u Srbiji. U razgovoru sa njim sam saznao pojedine stvari koje nisam znao, a koje su mi "otvorile ochi" kad su ovakve stvari u pitanju. Nakon tog razgovora sam "presekao" i kupio auto na nachin na koji sam kupio...

                To shto mislish da zavrshish na taj nachin, teshko da ce "da mogne". Prochitaj ponovo pojedine postove u ovoj temi, i bice ti jasno da NIKO nije spreman da ti (osim u ranije nabrojanim situacijama) dogura auto "samo" za 500 evra za prevoz, jer na kraju zbog silnih "podmazivanja", podmicivanja i raznoraznih sekundarnih troshkova i od tih 500 evra ne ostane ni pola. Zapitaj samoga sebe da li bi uopshte TI nekome dogurao auto za 150 ili 200 evra, ali da na to potroshish 3 dana, predjesh 5 drzhava, potroshish xy evra za klopu i ostale potrepshtine, iscimash se maksimalno, a na svaki treci transport ti se desi neki nepredvidjeni troshak zbog kojeg puknesh 200, 300 ili 400 evra? Koliko je takav "biznis" pametan, i koliko bi zapravo bio uopshte isplativ, zakljuchi i sam...

                U celoj prichi se radi o mnogo vishe stvari, o mnogo vishe "promenljivih" u ovoj nejednachini zvanoj uvoz automobila, i uvoznici u svemu tome zarade malo vishe od onih "dogoverenih" 500 (ili koliko vec) veverica na pochetku. Kad podvuchesh crtu, to rade sa svakim pravom i sa opravdanjem, jer u najmanju ruku naplate svoj rad i svoje vreme. U suprotnom, na lichnu inicijativu sve to mozhe da na kraju izadje daleko vishe i daleko skuplje, tako da opet dolazim do one preporuke koje sam napisao u ranijem postu u ovoj temi - prepusti posao ljudima koji se time vec bave. Na taj nachin cesh umesto da u celoj toj toj prichi unesrecish samoga sebe - usreciti bar dva choveka
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • ada
                  CBC Senator XXL
                  • 04.06.2005
                  • 2375
                  • Novi Sad
                  • Svasta nesto

                  #23
                  da skratim muku.
                  solo dovoz na točkovima iz nemačke je 200€ + troškovi za koje dobiješ račune (osim graničmih 50€)

                  usluga da sve završim naprimer lično ja je 300€. (ovo je bez dovoza)

                  Iz iskustva opet jeftinije nego što ćeš sam uraditi + dobiješ auto za 7 dana spreman za registraciju.
                  Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                  Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                  Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                  Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    #24
                    Jos 1 pitanje (ako smem ).
                    Ako ja uzmem auto s placa tj. plati ga moja firma odavde da li se priznaje ta cena koja je placena (transfer novca po fakturi ino dobavljaca) kao osnovica za carinjenje (naravno realna cena +-).

                    Znaci uluga je 500E a koliki su prosecni troskovi dovoza (Minhen kao blizi na primer)?
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • fantastik
                      CBC Senator XXL
                      • 28.07.2005
                      • 417
                      • Novi Sad

                      #25
                      Evo i ja malo da dodam posto sam sve to prosao kada sam uvozio bmw-a, prvo i osnovno odmah ali odmah ugovori i speditera i vozaca,znaci nikako sam se ne upustaj u ovo.
                      Sve gore sto je ada opisao je tako a da ti skratim razmisljanje zamisli samo da ti se na auto putu u zavisnosti kuda ides obicno preko austrije i madjarske desi nesto sa autom bilo koji sitni kvar i da ostanes na putu ode 1500e bez problema.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        pošto je tako kako je stanje sa našom administracijom i povezanim troškovima, jel razmišljao neko o varijanti kupovine preko špeditera u Bugarskoj i kako bi to izgledalo- koštalo ?

                        čitajući ovo kapiram da kod nas zapravo i nema pravog uvoza na organizovani način već se radi o pojedinačnom dovozu komad po komad što je naravno skuplje od zbirnog prevoza.

                        Bugari koriste one šlepere na sprat i odmah u jednoj turi dovoze po 10 ili koliko već vozila, o istom trošku vozača, goriva, putarina, papira itd.

                        zar se kod nas ne isplati tako nešto, niko od špeditera se nije organizovao da radi zbirni prevoz recimo jednom u 7 dana iz Minhena (samo kao primer) ???

                        ovih pomenutih 500 evra mi se čini vrlo povoljno s obzirom na peripetije, ali razmišljam da li bi oni koji od toga žive mogli uz bolju organizaciju da smanje svoje troškove pa da im više ostane a uz to i da lakše odrade posao, pošto mi ovo liči na posao zidanja "skadra na bojani".

                        možda u perspektivi otvaranja našeg tržišta automobila, krene i proces masovnijeg uvoza količinski pa time uz nešto niži iznos po vozilu a više vozila i veća zarada svih u lancu.
                        utopija da se možemo organizovati kao ostali svet ??
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • ada
                          CBC Senator XXL
                          • 04.06.2005
                          • 2375
                          • Novi Sad
                          • Svasta nesto

                          #27
                          Originally posted by djukic
                          Jos 1 pitanje (ako smem ).
                          Ako ja uzmem auto s placa tj. plati ga moja firma odavde da li se priznaje ta cena koja je placena (transfer novca po fakturi ino dobavljaca) kao osnovica za carinjenje (naravno realna cena +-).

                          Znaci uluga je 500E a koliki su prosecni troskovi dovoza (Minhen kao blizi na primer)?
                          Priznaje se samo ako je:
                          Cena ista u ovom slučaju u po švake katalogu.
                          Cena jača nego u švake katalogu.
                          U slučaju da je manja od kataloga plaćaš kaznene penale jer auto nemože da vredi manje nego što katalog kaže

                          Sami troškovi dovoza su oko 500€ ako auto ne troši više od 10 litara benzina.
                          100€ prevoz do minhena
                          180€ crvene zool table (15 dana važe)
                          od 50 do 70€ ex papir (ovo je od skoro uvedeno)
                          15€ vinjete
                          benzin 120€
                          ulazni - propratni papiri 30€
                          čast oko 40€
                          Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                          Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                          Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                          Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                          Comment

                          • overspeed
                            CBC Senator XXL
                            • 24.05.2005
                            • 2779
                            • Kosovska Mitrovica

                            #28
                            Originally posted by sw.brick
                            Bugari koriste one šlepere na sprat i odmah u jednoj turi dovoze po 10 ili koliko već vozila, o istom trošku vozača, goriva, putarina, papira itd.

                            zar se kod nas ne isplati tako nešto, niko od špeditera se nije organizovao da radi zbirni prevoz recimo jednom u 7 dana iz Minhena (samo kao primer) ???
                            Znam da je ada relevantniji da odgovori na ovo, ali samo da josh jednom prenesem iz lichnog iskustva.

                            Takvi zbirni uvozi/transporti se naravno rade i ovde, chak je vecina automobila koji se mogu videti po domacim auto-placevima upravo na taj nachin uvezena. Svaki jachi plac upravo na taj nachin i ostvaruje najvecu zaradu, i to ne samo iz razloga jeftinijeg grupnog transporta.

                            Medjutim, ti grupni uvozi uglavnom znache i grupnu kupovinu. Tj. odavde se ugovori kupovina, kamion ode na "lice mesta", i onda sledi tovarenje grupne kupovine, dakle uzima se "paleta" automobila, ili shto bi nash narod rekao: na djuture E sad, u takvim situacijama uvoznik ima jako malo manevarskog prostora da napravi selekciju i bira, takva kupovina se zasniva na principu "uzmi ili ostavi", jer uvek ima neko ko ne pita puno A uvoznici uglavnom i prelaze preko toga, jer kupovinom npr. 10 automobila sa istog placa istovremeno dobijaju i poprilichan rabat, i to je drugi razlog zbog kojeg oni ostvaruju vecu zaradu, pored jeftinijeg grupnog transporta. E sad, nije redak sluchaj da u tim serijama ima i manje ili vishe oshtecenih automobila, ali to se brzo i uglavnom "pod okriljem noci" odradi chim kamion stigne na plac u Srbiju. Mnogi placevi imaju u uzhem krugu sopstvene radionice u kojima se takva oshtecenja brzo "saniraju", pre nego shto auto uopshte stigne na plac. Tek na kraju posla se auto vozi na detaljno chishcenje i pranje, pa onda stigne na plac gde cheka novog vlasnika.

                            Ovo su sve rechi vec pomenutog vlasnika jednog og domaceg auto-placa, a ovakav "shablon" se, opet po njegovim rechima, primenjuje kod ogromne vecine ovdashnjih placeva. Uostalom, i Tetak je jednom prilikom pisao shta se deshava sa automobilima koji stizhu na jedan od auto-placeva u njegovom gradu, tachnije recheno kako prolaze kroz auto-limarski "tretman" pre nego shto se u punom sjaju parkiraju na placu. Daleko od toga da ovo vazhi za sve automobile koji se na takav nachin uvoze, ali vazhi za veliku vecinu. Dakle, nisu problem takve kupovine "na djuture", nego su problem automobili koji stizhu u tim "paketima".

                            Znachi, ako se trazhi zaista "unfallfrei"automobil, jedino shto vredi je ganjati auto lichno i onda naci nekoga ko je spreman da auto uveze na taj nachin, bez postavljanja pitanja i bez zavlachenja (shto meni bar nije poshlo za rukom), ili na neki nachin "doci" do nekog vlasnika placa/uvoznika koji ce to da ti odradi na bazi prijateljstva, poznanstva, ili prikladne materijalne nadoknade.

                            Ko je spreman da ne postavlja suvishna pitanja, i kupi auto na ovaj nachin sa nekog placa, naravno da prolazi jeftinije u startu. Ali onda treba da bude spreman na iznenadjenje kad sasvim sluchajno otkrije da mu krilo ima vishe gita nego metala =] Mnogo puta vec vidjen "fenomen", kod mnogo automobila kupljenih sa raznoraznih domacih auto-placeva.
                            http://www.bmw.tv

                            Comment

                            • StudentBGD
                              CBC Senator XXL
                              • 18.12.2007
                              • 1027
                              • Beograd

                              #29
                              Originally posted by ada
                              ...
                              čast oko 40€
                              Gde se kupuje ova cast, da malo podignem ugled u drustvu...?
                              Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem

                              Comment

                              • ada
                                CBC Senator XXL
                                • 04.06.2005
                                • 2375
                                • Novi Sad
                                • Svasta nesto

                                #30
                                4 X 10
                                1. mađarski carinik
                                2. mađarski milicajac
                                3. Naš čika u plavom
                                4. Naš čika u sivom
                                Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                                Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                                Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                                Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                                Comment

                                Working...
                                X