Kad za nesto kazes, "ne bih se slozio" podrazumeva se da to malo obrazlozis i das svoje misljenje, sta bi bilo bolje.
Meni je nekako logicno da kupi MR auto jer sa njime dobija motor i menjas koji su "plug in".
Ako ti mislis da je prostije od FR ili FF automobila napraviti MR, bas me zanima zasto tako mislis.
mr2 nije uopste dobar izbor jer taj auto kosta mnogooooooo,
a pogotovu sto on hoce turbo motor, koliko znam kod nas nema ni jedna mr2 turbo (ne racunam belu Igorevu)
cene mr2 turbo po nemackoj su od 4000 pa navise, jedino neka slupana da se nadje u engleskoj ali ni to nije ispod 1500 funti + da se dotera
Jedini turbo stranac koji sam ja nasao u zadnjih godinu dana kod nas je celica 4. gen sa 3sgte motorom 1. gen i 186ks,
mr2 nije uopste dobar izbor jer taj auto kosta mnogooooooo,
a pogotovu sto on hoce turbo motor, koliko znam kod nas nema ni jedna mr2 turbo (ne racunam belu Igorevu)
Koliko sam ja cuo, jedna bela slupana se upravo prodaje, da li je to ta ?
Nego, da li ti znas neki bolji (jeftiniji, kvalitetniji..sta god) MR izbor ?
Bela je i jeste izlupana ali nije na prodaju, pitao sam coveka.
Ne znam bolji izbor a da je MR u pitanju, ali mislim da to u ovom slucaju nije ni bitno.
koliko sam ukapirao coveku je cilj da motor bude siroke primene, da ima delova po normalnoj ceni, da after market delova ima u izobilju
i da su pristupacni i da u buducnosti moze lako da dize snagu
A sve to sa 3sgte je skoro nemoguce kod nas, sem ako nema nekoga da mu dovlaci AM delove iz USA gde su najjeftiniji.
kod nas 3sgte u celicama mozes na prste da nabrojis, a od tga ne znam dal ima dve koje rade kako treba.
Nisam ljubitelj opela, ali se moram sloziti da je c20let dobar izbor od turbo motora a od NA recimo fordov N7A odlican
Comment