ASCONA B + 150ak KS?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kubikaza
    CBC Veteran
    • 01.10.2008
    • 169
    • Nis

    #16
    Re: ASCONA B + 150ak KS?

    Motor kao sto sam reko je sestoklipni,i usis ide na dve cevi precnika 80mm,pa se posle racva na 2x3 cevi 30 ili 35mm,nisam tacno siguran,kao sto je rekao Van i ja pre toga,kad se iskljuci ujeda preko 5000 rmp ali je onda malo sporiji dotle,ne znam za druga kola ali na opelu nikako ne moze da bude ukljucen kad auto ima plin,jer uvek puca.Evo i jedne slike da vidite.
    p.s Pobice nas Dora odosmo u off

    http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... -44679.JPG
    OPEL ne može da se opiše,to mora da se doživi!
    http://www.youtube.com/watch?v=ChXau3ka-vo

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #17
      Re: ASCONA B + 150ak KS?

      kad se iskljuci ujeda preko 5000 rmp ali je onda malo sporiji dotle
      stani bre, polako...kad je ukljucen i radi kako treba, onda na 5000 prelazi na kratak usis, a kad ga iskljucis onda je stalno na kratkom usisu i zato je slabiji u nizim obrtajima.
      sustina je da se iskljucivanjem ne dobija nista extra preko 5000 vec se samo gubi deo snage do 5000.

      i koji plin nece da radi sa ukljucenim aktuatorom usisne grane, venturi ?
      pa na taj motor ide sekvent samo

      ..a Dora ce vas pobiti ne zbog off-a nego sto turate venturi na to
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • Van
        CBC Senator XXL
        • 16.02.2007
        • 1425
        • Nbgd

        #18
        Re: ASCONA B + 150ak KS?

        To ti se cini da motor ujeda posto ne vuce u nizim obrtajima , pa kad povuce onda je vauuuuuuuuuu
        A kada vuce linearno , tog vauuuuu nema . I varijabilni usis se pali negde od 3000-4000 , tako je na vecini motora , bar tih sto se ne vrte mnogo
        ...zivi , Franjo je ziv !!!

        Comment

        • Kubikaza
          CBC Veteran
          • 01.10.2008
          • 169
          • Nis

          #19
          Re: ASCONA B + 150ak KS?

          Ne cini mi se,probaj ako nadjes neku 2.6 omegu i iskljuci pa da vidis koja je razlika negde preko od prilike 4000,dual ram ga smiri inace bi preko 4000 pocepao automatski menjac.to malo slabije sto sam reko da vuce kad se iskljuci do 4000 rmp je jedva primetno.Ne znam kako je na drugim kolima na opelu je tako.Bukvalno podivlja motor odjednom.
          A sto je pucalo jbg. takav sistem,ne moze sve da bude savrseno
          OPEL ne može da se opiše,to mora da se doživi!
          http://www.youtube.com/watch?v=ChXau3ka-vo

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            #20
            Re: ASCONA B + 150ak KS?

            "smirivanje" motora i ogranicavanje snage se ne radi tako kao sto kazes, vec ako ima potrebe za tim , implementirano je preko softvera , najcesce gorivom/paljnjem.
            moguce je da sa tom vasom omegom nesto nije u redu, tj. da aktuator u**** ne odradjuje kad i kako treba, pa onda kad ga iskljucis doveds motor u stanje u kom je i inace trebao da bude u tom rezimu.
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • Van
              CBC Senator XXL
              • 16.02.2007
              • 1425
              • Nbgd

              #21
              Re: ASCONA B + 150ak KS?

              Pa nije to vtec motor pa da poludi kada dodje do 5000 rpm . A i koliko ima taj motor ? 160-170 ks . Sa tim sigurno nece da pokida menjac .Svrha variabilnog u**** je da drzi vecu duzinu usisog trakta pri nizim obrtajima , a samim tim i veci vakum i vise Nm . Pri vecim obrtajima to gusi motor , zato se i prelazi na kraci usis .
              Kako pada vakum u usisu , tako vakumski akutator cine svoje i kraci usis je otvoren .
              Nije mi jasno kako zamisljas da stvoris veci protok vazduha kada uradis isto sto i sam motor ? Sem ako ti akutator ne radi
              ...zivi , Franjo je ziv !!!

              Comment

              Working...
              X