Skyline tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sri98
    Admin od Trpeze
    • 24.10.2004
    • 7262
    • Republic of Konjarnik
    • Toyota Corolla E 210

    #16
    Hoces li usput i volan da prebacis na levu stranu???
    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Hehe.. sad najbolje da diskutujemo Boost tuning hehe, za to se portudila ekipa koja je bila prisutna svim skupovima CannonBalla letos, sram Vas bilo, sta ste mi uradili

      Sasha je najvishe kriv, probao sam da mu pariram

      =======================================

      Sri, nope draz je desne strane upravljach

      Bice nesto od ovoga, videcete
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18
        Da, da, dobri su ti krajnici, nema upale

        Prehladices jezik

        I? Na koliko KS (pardon, NM) pici taj Sony?
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Krajnika nema. Srecno odstranjeni pre 38 godina

          Snus na mestu da zakoci promaju

          Idemo na 550/550 ks/nm @ 7K rpm
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • civi
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1492
            • Pozarevac

            #20
            Da nije malo mnogo visoko tih 550nm na 7k
            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
            - Kako to misliš, kočim?

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              550Nm na 7000rpm = 550KS na 7000 rpm

              Sto neznachi da ispod nma nishta , nepravi se sushi
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • civi
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1492
                • Pozarevac

                #22
                Aj zakaci krivu planiranog obrtnog kroz obrtaje
                Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                - Kako to misliš, kočim?

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  Nema krive, vec je PRAVA

                  Ravno od 3-7K rpm..lunh control zaduzen za start sa 3,5K rpm
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Pozdrav od Alekse (sorry za kvalitet, mobilni )



                    brw: Neboj se za vid, nevidish duplo, vec jesu 2

                    Ovaj drugi ide na 2 komada TD04-15T od SAABa 9-5 Aero (250KS komad u fabrickoj izvodbi)
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • civi
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1492
                      • Pozarevac

                      #25
                      Nemoguce da je skroz ravano? A izgledaju zloooo
                      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                      - Kako to misliš, kočim?

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Sto je nemoguce? Danas se to vrlo lako postize korektnim mapingom ECUa koji upravlja pritiskom turbine
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #27
                          Dali to znaci da se zakretni moment dobiva linearnim povecanjem pritiska i dali pri manjim obrtajima i zahtjevom za manji moment WG kontinuirano napusta pritisak? Nisam upoznat niti s mapiranjem niti finesama turbina i njihovom kontrolom.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Obrtni momenat je kao sto i sam znas direktno vezan sa volumetrijom punjenja i na maximumu je kad je volumetrija najveca, dakle pri max ekspanzionom pritisku.
                            Ima par caka kako se "PEGLA".
                            Jedna je u osnovi da se vrsi kompenzacija kroz nadpunjenje ali posto turbina nije dobolno stabilna , korigacija se vrsi krzo smesu, posto je temperatura sagorevanja obrnuto proporcionalna smeshi.
                            Dakle koristeci se MAP podatcima o pritisku, zna se odliv prema fabrickom kernelu za standardnu volumetriju. Ali posto se obicno postavljaju druge bregaste osovine tu sve pada u vodu te je maping proces za dyno , dakle priliko opterecenja motora prati se krivulja obrtnog momenta te se uskladjuje kroz staticki zastoj na svakih 500 rpm.
                            Dinamicki se vrsi kontrola u sweep-u od 3-8K rpm motora, te se posle fino doteruje kroz regulisanje smeshe i paljenja VS. temperature izduvnih gasova.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #29
                              Zanimljiv i izazovan proces. Dali se to radi na stolnom dinamometru za motor, ili indirektno na tockovima?

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30
                                Kad je u pitanju dragster onda na stonom, ako je u pitanju street legalna verzija ( mislim "legalna") onda je zbog drivebility bolja opcija na tochkovima.. no razlike su minimalne ako je motor brutalan ali ne i neosetne.

                                Inache mogu da kazem, da sam dobio ovlashcenje od Maptuna, dakle od drugara Fredrika Bengtssona da budem distributer za Balkansku zonu.
                                U pitanju su svi Trionic motori, dakle SAAB od 1993 na 2,3T motorima pa na ovamo kroz sve generacije Trionica, ukljucujuci i zadnje serije Opela sa TuRbo motorima koje koriste SAAB motore sa Trionicom 8.
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X