Hoces li usput i volan da prebacis na levu stranu???
Skyline tuning
Collapse
X
-
Hehe.. sad najbolje da diskutujemo Boost tuning hehe, za to se portudila ekipa koja je bila prisutna svim skupovima CannonBalla letos, sram Vas bilo, sta ste mi uradili
Sasha je najvishe kriv, probao sam da mu pariram
=======================================
Sri, nope draz je desne strane upravljach
Bice nesto od ovoga, videceteAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Krajnika nema. Srecno odstranjeni pre 38 godina
Snus na mestu da zakoci promaju
Idemo na 550/550 ks/nm @ 7K rpmAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Da nije malo mnogo visoko tih 550nm na 7kJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Aj zakaci krivu planiranog obrtnog kroz obrtajeJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Pozdrav od Alekse(sorry za kvalitet, mobilni
)
brw: Neboj se za vid, nevidish duplo, vec jesu 2
Ovaj drugi ide na 2 komada TD04-15T od SAABa 9-5 Aero (250KS komad u fabrickoj izvodbi)Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Nemoguce da je skroz ravano? A izgledaju zlooooJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Obrtni momenat je kao sto i sam znas direktno vezan sa volumetrijom punjenja i na maximumu je kad je volumetrija najveca, dakle pri max ekspanzionom pritisku.
Ima par caka kako se "PEGLA".
Jedna je u osnovi da se vrsi kompenzacija kroz nadpunjenje ali posto turbina nije dobolno stabilna , korigacija se vrsi krzo smesu, posto je temperatura sagorevanja obrnuto proporcionalna smeshi.
Dakle koristeci se MAP podatcima o pritisku, zna se odliv prema fabrickom kernelu za standardnu volumetriju. Ali posto se obicno postavljaju druge bregaste osovine tu sve pada u vodu te je maping proces za dyno , dakle priliko opterecenja motora prati se krivulja obrtnog momenta te se uskladjuje kroz staticki zastoj na svakih 500 rpm.
Dinamicki se vrsi kontrola u sweep-u od 3-8K rpm motora, te se posle fino doteruje kroz regulisanje smeshe i paljenja VS. temperature izduvnih gasova.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Kad je u pitanju dragster onda na stonom, ako je u pitanju street legalna verzija (mislim "legalna") onda je zbog drivebility bolja opcija na tochkovima.. no razlike su minimalne ako je motor brutalan ali ne i neosetne.
Inache mogu da kazem, da sam dobio ovlashcenje od Maptuna, dakle od drugara Fredrika Bengtssona da budem distributer za Balkansku zonu.
U pitanju su svi Trionic motori, dakle SAAB od 1993 na 2,3T motorima pa na ovamo kroz sve generacije Trionica, ukljucujuci i zadnje serije Opela sa TuRbo motorima koje koriste SAAB motore sa Trionicom 8.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment