Yugo Tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Danilo
    CBC Senator XXL
    • 02.10.2004
    • 908
    • Beograd, Dorcol

    Yugo Tuning

    Planiram da u Yuga ubacim motor od Tipa 1600 twin cam...
    Pre toga bih ojacao skoljku (od solje do solje,sanke....),kao i ubacio neke bolje kocnice napred...
    Sta mislite o tome???
    www.blindmanmotorsport.com
  • koja
    CBC Veteran
    • 30.09.2004
    • 106
    • Zrenjanin

    #2
    Dosta likova je to radilo vec. Taj motor bi ti skroz pasovo, ne treba ti nista vise.
    Imas stranica o tome koliko god hoces.
    Posebno mi se svidelo kako su to radili neki ameri,pored drugog motora skroz su promenili zadnje vesanje, stavili dve opruge umesto gibnja.
    Limarija je detaljno, temeljno sredjena.
    Sorry, nemam adresu ali mislim da se moze naci ako malo proguglas

    Imam chak neke slike sa tog sajta, detaljno kako su vrsili postupak, ako te zanima mogu ti poslati
    ---------------------------------------------------
    Peugeot 406 '98 1800cc 16v LPG conversion
    ---------------------------------------------------

    Comment


    • #3
      Potrazi. Ima jedan sajt Crazy Scott cars.
      Covece ovaj amer je lud, u pravom smislu te reci.
      Napichio je na yugica dva dvogrla karb. strasno. Jos je neshto budzio.
      Imas jos jedan sajt Yugo-tuners ili Yugo-tuning ima na sajtu veliki ABARTH znak
      Kod njih okacena slika Yuga=ravno 230KS ako se secam, davno sam vido' taj sajt.
      Imam oseaj da guta 1l/1km....

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        OK.. koji menjac, poluosovine itd?

        Radio sam nesto slicno sa jednim TuRbo konvertiranim od Una 85 SX , tako da znam sta gde odgovara u kombinaciji raznih Yugo/FIAT hibrida..
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Danilo
          CBC Senator XXL
          • 02.10.2004
          • 908
          • Beograd, Dorcol

          #6
          OK,hvala na linkovima.
          U Yugu je 5ostepeni menjac iz 55-ice,poluosovine fabricke,`91 godiste,fabricko stanje,ne vozen...
          www.blindmanmotorsport.com

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #7
            Hmm.. opasnost od razbijanja menjaca. Navodno to sto nije uspeo da izdrzi je obrtni momenat. Lezajevi na snopovima , vanjski, pod deklom su se totalno rasuli.
            Menjac zamenjen sa menjacem od Regate ( Ritmo karavan) i poluosovine zadrzanne originalne, stim da su triaci od regate prilagodjeni da se navuku na iste. (prilicno jednostavna operacija. (Unutrasnji zglobovi su veci, pa zato) .

            Menjac je pre nego se rasuo presao 40.000 Km dakle nije bio potrosen, vec nije uspeo da izdrzi.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Danilo
              CBC Senator XXL
              • 02.10.2004
              • 908
              • Beograd, Dorcol

              #8
              Znaci prakticno bih morao i menjac da promenim...
              Jel bi mogao originalni menjac iz istog tog Tipa od koga vadim motor???
              www.blindmanmotorsport.com

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #9
                Verovatno da bi. No to se lako vidi.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Danilo
                  CBC Senator XXL
                  • 02.10.2004
                  • 908
                  • Beograd, Dorcol

                  #10
                  Kako za koga... :cry:
                  www.blindmanmotorsport.com

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #11
                    Vidi, najveci problem koji je postojao i nepostoji iz razloga sto ceo paket je lako ugraditi. Isti je blok motora u pitanju, ( mislim na raspored srafova za menjac) dakle i menjac neide u duzinu nista vise nego li originalni. Jedino sto moze da bude je da moras da sredis sa poluosovinama, da bi bile odgovarajuce duzine, jer sve zavisi od koji menjac i kako se suspenzija nemesti.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #12
                      Hajde da dignem i ovu temu iz groba

                      Fiatovi DOHC i SOHC nemaju iste tacke za nosace. Treba da napravis desni nosac ako hoces dohc. Preporucujem ti fiastov menjac, da ne bi pravio adapter i koristio jugov menjac koji je sranje (ni rupe za menjace nisu iste kod dohc i sohc motora).
                      Na kraju, ako ces sve da spremis sa 1.6 dohc, zasto ne bi uzeo 1,8 ili 2.0 koji imaju iste tacke za menjac i nosac motora? I jos nesto, ja navijam za 16v glavu... A ako iskopar i neku Themu Turbo 16v, eto tebi lepe zanimacije

                      Zaboravite na abarth.itgo.com, to sam ja pravio kao klinac i nije tesko zakljuciti koliko sam lupetao . Mislim 230ks iz onoga...


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #13
                        Themu Turbo 16v, eto tebi lepe zanimacije
                        da nije to malko prejako za karoseriju Juga. nece da se raspadne na 2 dela kada se stisne gas?
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #14
                          brick >> Nece, nema bojazni od toga, prolazio sam pored njih i izdrzali su
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • luka.l
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 490
                            • Beograd
                            • ВАЗ 21213

                            #15
                            Originally posted by brick
                            Themu Turbo 16v, eto tebi lepe zanimacije
                            da nije to malko prejako za karoseriju Juga. nece da se raspadne na 2 dela kada se stisne gas?
                            Hm, vec probano....kad se karoserija ojaca sa jedno 60 kg varova i isto toliko kg roll bar-a, pokazalo se da je njen dalji zivot sasvim ugodan....
                            - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
                            - "I vi ste dobro."

                            Comment

                            Working...
                            X