hmmm .. isti promer klipova ?? .. po toj matematici onda mozhe i od una fire ... on je 999 cc .. ako je razlika samo u hodu ... a isti prechnik onda je to do 00 ..
e josh kada bi nashao negde da kupim tu glavu ... lanchia abarth ... hehe ... da mi se smeju kada pitam ove sa otpada ..
ubih se po netu trazhim dihtunge glava motora da uporedim rupe da li se slazhu ali nigde ne mogu da nadjem ...
znachi razlika izmedju 903cc i 1000 cc je samo u hodu a ne u prechniku cilindra ?
Ili da prepravis svoju. To ce biti jeftinije od Abarthove glave.
Cisto sumnjam da 127 ima drugaciju glavu od svih ovih. Da su napravili takvu glavu stavili bi je na Una...
Dakle, busis svoju glavu, ubacujes cevi, lepis/zavarujes da ne curi voda, pravis usisnu granu... Prosto k'o pasulj
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
pa nema drugachiju .. ima istu kao i yugo 45 .. znachi karburator na glavu ide direktno .. kao shto vetj znash ..
shto se tiche obrade .. nikakav problem .. pi*** dim .. samo mi reci ko to mozhe da mi uradi .. da li je to uopshte izvodljivo ?? kako zapushiti onu rupu koja ide do gore (gde sada stoji carb) kako napraviti to da iole valja .. ja stvarno ne vidim nachin ?
ne zhelim da dam 300 eur na usisnu i carbove i da mi se onda svo to gorivo rasipa po nepotrebnim kanalima koji su u glavi koja nije predvidjena za tako neshto
radije tju da dodajem delove na blok motora kao boost .. pa da nabijem onda neku 16 v glavudzhu ... hehe pa da pokrivim radilicu
Evo razmisljam... Ne poznajem tu glavu, ali je u svakom slucaju komplikovano posto ima mesta koja se ne mogu tako lako zadihtovati...
Dakle, da se vratimo na staru pricu: motor tipa 128A i slicni. Vec sa najmanjom zapreminom (1116ccm) ces biti daaaaleko iznad 903 motora (mnogo vise od tih 200ccm). Ako je smer rotacije isti, jedina komplikovanija stvar je adapter za menjac... Razmisli jos jednom. U startu imas 55ks, a jeftinim i jednostavnim tuningom ces otici na 65-75ks.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Chisto da dodam... 1050 ccm (josh manji, ali serija 127) oko 16 Nm i 5 ks jachi... 50ks pri 5000rpm i 77,5Nm pri 3000rpm u odnosu na 45-icu, 45ks pri 6200rpm (od '77. 45ks pri 5600rpm) i 61,7Nm pri 3500rpm (od '77. 63,7Nm pri 3000rpm).
Hm, ali zar to ne zahteva zamenu menjaca, prevarivanje i navarivanje novih nosaca, opet zamenu poluosovina itd?
Kao sto si vec jednom rekao, dve su varijante:
Laka zamena ali posle teze izvlacenje snage i niza granica,
sa druge strane, problematicna zamena ali zato mnogo vise moze da se postigne i to jednostavnije nego na 903ojci.
Sta bi sve moralo da se radi definitivno za stavljanje na primer jednog 1.1 jugovog motora? Da li bi morao menjac da se zamenjuje i koliko je komplikovano upakovati jugov menjac na ficu?
- "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
- "I vi ste dobro."
Mozgam, mozgam...
Ako je smer rotacije isti (ovo mi jos niko nije definitivno potvrdio), relativno jednostavno se moze ubaciti jugov motor i spojiti sa ficinim menjacem i karoserijom. Sto se tice ostalih delova (npr. povezivanje creva) mora da se vidi na kolima. Ja ficu nikada nisam radio tako da ne znam...
Adapter za menjac. U glavi su mi dve varijante. Voleo bih da me neko ko je upoznat sa ficom ispravi ili usmeri.
Prva. Zadrzati kompletan ficin menjac. Od celicne ploce debljine 10-15mm napraviti adapter koji ce se zasrafiti za blok motora srafovima sa ravnom glavom da ne bi smetali menjacu. Posto ficin motor stoji vertikalno, a jugov je okrenut za cca 15 stepeni, rupe za srafove menjaca se nece preklapati, sto je dobro. U plocu se zavrnu ili brezoni ili opet srafovi sa ravnom glavom, tako da vire sa strane menjaca. Menjac se natakne na te srafove i zategne. Na ploci treba napraviti i nosac anlasera ako ne moze da se koristi onaj sa ficinog zvona. To je detalj gde mi treba pomoc nekog ko zna ficin menjac/motor.
Druga varijanta. Dok sam pisao prvu shvatio sam da je ova komplikovanija . Koristiti zvono sa jugovog menjaca i napraviti adapter slican prethodnom kojim ce se to zvono zasrafiti na ficin menjac. Na njemu postoji nosac anlasera tako da oko toga nema problema.
Stvar koja me muci, posto kao sto rekoh ne poznajem ficin motor, je kako resiti potisni (druk) lezaj. Zanima me i da li je spojnicka osovina ulezistena u radilici na ficinom motoru. Ako jeste, treba napraviti takav lezaj i u jugovoj radilici, ali mislim da to nece biti problem.
Meni ovo ne deluje komplikovano. Naravno, racunajte na 1001 problem koji ce samo iskakati sa svih strana kada se krene u konverziju...
Sto se tice pravljenja ploce, stovarista ugrubo seku na presi. Ostatak treba obraditi glodalicom (skupa fensi varijanta) ili treba kupiti nekoliko ploca za brusilicu, masku za lice da ne dodje do inhaliranja azbesta ili cega vec, i jedan dan da se sve to isecka, izbrusi, izbusi, ugodi itd. itd.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Mozgam, mozgam...
Ako je smer rotacije isti (ovo mi jos niko nije definitivno potvrdio), relativno jednostavno se moze ubaciti jugov motor i spojiti sa ficinim
<----
Obrću se na istu stranu.
<----------
Stvar koja me muci, posto kao sto rekoh ne poznajem ficin motor, je kako resiti potisni (druk) lezaj. Zanima me i da li je spojnicka osovina ulezistena u radilici na ficinom motoru. Ako jeste, treba napraviti takav lezaj i u jugovoj radilici, ali mislim da to nece biti problem.
<------
Spojnička kod Fiće ulazi u zamajac, kod Juga ne. Ima mesta za čauru spojničke pošto je od Juga veća rupa.
<----------
2 urosh
kao shto dora reche .. ima mesta za cauru .. razmishljao sam i ja na tu temu .. nije MNOGO komplikovano .. ali kao shto sam ti vetj rekao ... mene malo je*e shto imam vetj 2 motora a ni jedan od njih ne mogu da prodam ..ovo bi mi bio 3tji motor .. a za njega trenutno nemam para .. ako neko zna gde mogu da zamenim ova dva za jedan od keca .. bio bih mu zahvalan .. o onda bi se igrali sa tim
ja imam fitjin 850 koji je radjen .. razbishivan i shta ja znam .. ali je u loshem stanju .. (chitaj nema karike i ko zna shta josh) to je motor koji sam dobio uz auto
drugi motor je fiat 127 (uradjena generalna pre 2000 km ) taj mi je sada u autu ali sa njim imam problem shto ne mogu da prebacim broj motora u saibratjajnu ... chitaj ilegalan .... tachnije imam saobratjajnu od motora i znam choveka chiji je motor . .ali chovek otje svoju saobratjajnu nazad
jer ima tablice sa 4 broja i mislim da mozhe neshto sa njima da uradi (a tablice su sa petokrakom josh one stare) ... ali ja sam mu obetjao da tju da mu vratim saobratjajnu i tako tje i biti ... ima neka fora da se to uradi ali je mene mrzelo da se cimam oko toga pa se vozam sa 2 saobratjajne ... trebalo bi sa njim da se pravi ugovor o kupovini pa gomila nekih papira kao on izgubio saobratjajnu pa veza u opshtini .. tako da ... nego da ne smaram sa tim odo da vidim za neki posao .. treba da pochnem i na radiu da radim .. (pored ova dva posla ja trazhim tretji .. ) )
To vec moras sam da resis
Sto se tice saobracajne. Da bi ti mogao da registrujes taj motor u svojim kolima, vozilo iz koga je motor mora da bude odjavljeno (vracene tablice). Onda napisete kupoprodajni ugovor samo za motor, u bilo kojoj agenciji (oko 600din, porez se ne placa za motor) i ti sa tim ugovorom (dokaz da si novi vlasnik) odes u sup da izdavis potvrdu da je prethodni vlasnik zaista vlasnik tog motora. To ti treba zato sto covek hoce da zadrzi saobracajnu pa ti uz kupoprodajni ugovor treba neki drugi dokaz da je covek koji ti je prodao motor zaista bio njegov vlasnik.
To je to sto se tice papirologije.
1.1 motor mislim da moze da se nadje za 100-200e. Mislim dan ije puno i da bi mnogo vise od toga potrosio na stari motor pokusavajuci da izvuces snagu koji 1.1 vec ima...
Doro, hvala za info.
znaci jedino je pitanje da li je precnik na oprugi korpe slican na oba modela i da li je taj otvor gde naleze potisni lezaj na priblizno istom mestu (udaljenosti od motora) da bi potisni mogao da otpusta kvacilo... Mislim da to nece biti veci problem...
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment