Sta je najbolje za Alexov Porsch; Dosta price o turbu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alex-bgd
    CBC Senator
    • 27.03.2005
    • 270
    • Beograd

    Sta je najbolje za Alexov Porsch; Dosta price o turbu

    Pozdrav, ajde BOOST prosvetli me ...Da objasnim zbog drugih o cemu se radi,ti vec znas...Dakle,u pitanju je turbo motor,6 cilindara, pritisak vazduha je 0.95 bara,stepen kompresije 7.5:1 ,snaga 450 ks 600 nm...
    Nacelno nema nikakvog problema, medjutim...Svi tezimo ka perfekciji te stoga i ja imam jednu "zelju"...Turbina koja se trenutno nalazi na mom autu je hibrid ili ti preradjeni kkk 27 na kkk29 ...Pogonski (deo koji pokrecu izduvni gasovi)propeler je ostao od 27-ice a radni(onaj koji pravi pritisak) je 29-ka...Stavio bi i veci ali nisam smeo da pravim veliku razliku u masi izmedju dva peraja...Pri tom,sa vecim precnikom povecava se i masa itd itd...elem, smanjio sam turbo rupu za nekih 25 % sto je super,auto se lakse vozi ali imam neki osecaj da bi BOOST mogao da mi preporuci i nesto bolje...dakle
    Mislim da znam koliko ne znam
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Caos, vidi, nije da me svrbe prsti da kuckam, ali izazov je izazov

    Ovako: Po pitanju turbo rupa, u pitanju je nista drugo do balans izmedju protoka kroz turbinsko kuciste, velicine turbine sa jedne strane i kompresorke impele.
    E sad, nepostoji osnovno pravilo uspeha kad je u pitanju izbor masa, jer sa jedne strane najbrzi spoolup i najmanju rupu prave nikako turbine sa kliznim lezajevima, pa bile one 360 stepenaste ili ne.
    Masa , dakle pokretna masa na turbinskom rotoru, zajedno sa turbinom i impelom imaju svoju inetrnu masu. Tu je jedan problem, jasne su ti sve smicalice koja fizika nudi sa te strane,ali jedna druga stvar je u izboru, naci kompromis, dakle da se uz neku normalnu brzinu rotacije dobije zeljena masa vazduha, sa druge strane da se protok kucista kompresora definise da ima protocnost, ali se u isto vreme zahteva kontriranje, jer manji protok daje veci protivpritisak i samim tim vecu temperaturu izduvnih gasova sto sve utiche na brzi spoolup.

    To je upravo na toj strani gde si ti napao problematiku sa pravljenjem hibrida. Takav jedan moze lako da nosi oko 550KS. No, za moje pojmove, nije dovoljno, znam, nisi imao sanse da se sretnes sa takozvanim "muva turbom" seriju MHI TD04 koju taklo zovemo. Nalazi se na SAAB modelima sa Aero amblemom, i na Volvo modelima sa R oznakama.

    Par 1.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Ali za tebe u tvojim planovima ovo nije dovoljno. Da napomenem , zans kako titanijum radi termichki, kako je mocan izolator, jedan pravi MHI turbo tera se na Rallycrossu i nazalost cene popravke jednog takvog su reda 8000?.

      Na nivoima koje ti trazis, i koje etremni tuning zahteva, nema boljih od kugerske serije kod Garretta, tu je u pitanju GT tkz. BB ili ti R serija.

      To sto trazis je GTB30 ili GT30R , sto se tiche spoolupa, explozivan je.

      No, ovo su za sada samo konvercijalna resenja, ima jos, made by Boost, ukoliko si zainteresovan da probas da zavrtis tvog golijata, bez potrebe da menjash turbinu,samo se plasim da su sve izmene koje si radio na motoru malo protivne ideji.. ali, rado cu prisustvovati da razradimo strategiju Killera

      Ima matori aduta u rukavu ali ga nenudi svakome, projekat koji radis je po mojoj meri zasluzan daljnjih unapredjenja
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Alex-bgd
        CBC Senator
        • 27.03.2005
        • 270
        • Beograd

        #4
        Evo me...Hm,svideo mi se onaj zavrsni deo kad si rekao da mislis da ovaj prijekat vredi tvoje paznje...U svakom slucaju, necu ici preko 450 ks sa ovim ubrizgavanjem...za 4 meseca mozda...Do tada, da li bi mozda bilo pametno da u medjuvremenu nadjem turbinu koju preporucujes i eventualno veci interkuler? svi koji rade 550+ konja kazu da mora da se stavi veci...i eventualno jos jedan hladnjak za ulje...od viska hladjenja nece da boli glava
        Mislim da znam koliko ne znam

        Comment

        • Alex-bgd
          CBC Senator
          • 27.03.2005
          • 270
          • Beograd

          #5
          Stigla mi je turbina,nisam stigao danas da odem po nju...Sutra cu je uzeti i slikati pa je mogu staviti na forum da mi kazes BOOST sta mislis o njoj...Nisam u obavezi da je uzmem tako da mogu da je vratim ako imamo bolje resenje ,sacekacu tvoju presudu...
          Mislim da znam koliko ne znam

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            http://www.itsfun.nu/teknik7.html
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Alex-bgd
              CBC Senator
              • 27.03.2005
              • 270
              • Beograd

              #7
              Zaintrigirao si me sa onim nira ubrizgavanjem
              Sad samo o tome razmisljam
              Ajde kad budes imao vremena pojasni mi malo sta sve dobijam za onu cifru sto si mi rekao ( s obzirom da se u svedski ne razumem bas najbolje )
              Ne znam na kom principu radi,ali mislim da mi treba instalacija,tps senzor,protokomer vazduha,senzor pritiska vazduha,senzor temperature vazduha,boost kontroller ili dorada fabrickog west gate-a,dizne,regulator pritiska goriva,vodovi za gorivo...
              Jao, a da kupim ja lepo nekog juga i bog da me vidi
              U sta sam se ja uvalio
              Mislim da znam koliko ne znam

              Comment

              • duxducis
                CBC Senator
                • 19.10.2004
                • 207
                • Beograd

                #8
                U sta sam se ja uvalio.
                Barem si se uvalio na pravo mesto sa pravim autom .

                Sve ce to kompenzovati trenutak kad sednes u auto i nagazis gas.
                Res non verba!

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9


                  Pazi : U sta si se uvalio, zove se kod nas: Trimträsket

                  A da ti bude jasnije, TRIM = Tuning - TRÄSK =


                  Imash li sreshenje rebusa

                  Kad isplivas da znas da ima jos ono, Puno hoce josh no, o tom potom.

                  BTW: Nezaborevi, nijedan tuning nekosta previshe, chim to osetish, greshka je do zene

                  Nempa problema, sagledacu situaciji. Koristi standard senzore ISO normirane, Moze, MAF, MAP AMM daj sta dash TPS, RPM , nema sta nemoze.

                  N, rekog, later prosla je samo jedna noc ..

                  It´s Fan Porsch gore sa linka, tera 2 komada GTBB30 garrishe

                  O turosima, okachi sliku pa da vidimo
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Alex-bgd
                    CBC Senator
                    • 27.03.2005
                    • 270
                    • Beograd

                    #10
                    Dobro jutro, evo samo da "naturpijam" neki 307 hdi pa cu da odem da slikam turbinu i da dodjem da je "postavim" na sajt...

                    edit by killaz: proveri privatne poruke
                    Mislim da znam koliko ne znam

                    Comment

                    • Alex-bgd
                      CBC Senator
                      • 27.03.2005
                      • 270
                      • Beograd

                      #11
                      Samo da "killaz" stavi fotke turba, malopre sam mu poslao...jao kako dobro izgleda turbina,inace u pitanju je GARRETT BB (ball bearing) A/R70...
                      kazu u GAREETT-u da je nesto najbolje i najnovije sto oni mogu da ponude za single turbo do 500 ks i da ima najmanju turbo rupu od svih...
                      Inace turbina je predvidjena da se hladi vodom s tim sto su mi naglasili da ukoliko ne planiram da vozim auto na "nurburgringu" ne treba da montiram vodeno hladnjenje (sto je u mom slucaju tesko izvodljivo posto mi je auto vazdusara ali ne i nemoguce)-Samo imam mnogo da radim, hladnjak za vodu,creva,neka el. pumpa da to sve gura...
                      Sad cekam da BOOST pogleda turbinu i da mi svoje misljenje o svemu gore navedenom s obzirom da nisam u obavezi da je kupim iako je za mene doneta sinoc...
                      Mislim da znam koliko ne znam

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Kad GTBB 3x postane premali


                        Shala, mislim da znam sta si nabavio, i kad je u pitanju vodeno hladjenje, u itanju je oko 100 C stepeni niza temperatura na CORE (lagerski deo, mislim da se kod nas zove "srce") i ukoliko se auto przi na autoputu moja je preporuka da sredis hladjenje. Isto tako, pri laganoj voznji ces imati paljenje na ranije sto dize temperaturu sagorevanja i efikasnost motora, dok spusta temperaturu na izduvu, te se tubina hladi izduvnim gasovima.

                        Kako god, GT BB ili takozvana R serija, jeste nesto najbolje i preporuka je sa moje strane, ali , rekoh, matori ima u rukavu nesto za tebe, kad budes postavio.

                        Treba mi jedan test da uradis, da bi znao koje su inertne mase u motoru, dakle, na leru ga postavis na 5000 rpm. Uzmes stopericu u ruke, i napravis prekid na gorivu, dakle momentalni cut i meris stopericom vreme za koliko sekundi ce motor pasti na 3000 rpm. Dakle nepustajuci gas, vec u trenutku kad gasis benzin, dodajes gas do kraja i prema obrtomeru izmeris vreme pada obrtaja 5=>3K rpm.

                        Ajd, sad... subota.. odo malo u Jönköping, da problejim po trznim centrima, mozda nesto i kupim (Dora ce se smeje )

                        Later
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Alex-bgd
                          CBC Senator
                          • 27.03.2005
                          • 270
                          • Beograd

                          #13
                          To merenje ce trenutno biti malo teze uraditi posto je motor na stolu
                          Prema tome,cekamo da ga "butnem" u narednih 20-tak dana,ne volim da zurim kad je ovaj auto u pitanju,posto imam jedan automatik za svaki dan cisto kad hocu da se vozim sporo i udobno
                          Kako ti se cini?





                          edit by killaz
                          Mislim da znam koliko ne znam

                          Comment

                          • Alex-bgd
                            CBC Senator
                            • 27.03.2005
                            • 270
                            • Beograd

                            #14
                            Ajde bre BOOST,bice trzni centar i sutra na istom mestu
                            Cekam...
                            Inace, sad je vec 18 h i ladno "moram" da idem u bioskop...Bracne obaveze,roknucu se ...Gledacu film a videcu samo turbinu...ili da ponesem lap top,pa se preko wireless-a nakacim,pratim forum ...aj cao
                            Ako prokrijumcarim komp tu sam ako ne,nadam se oko 23 veceras...
                            Mislim da znam koliko ne znam

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Solidno
                              http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 3298#13298

                              Ovaj je isao na dinu na SAABu, na rototestu i chupao 650KS, inache terao na 2,5L SAAB motoru sa prednjom vuchom, 10.58 sec i 228Km/h u izlaznu brzinu.
                              0-160 sa sve slajfovanjem za 8,21 sec
                              160-228 3,37 sec sa 3 shaltanja , dobar turbo ili

                              Koja je kinta ? Posto treba da uzmem 2-3 komada uskoro, USA?
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X