4 carburatora u auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljepoja
    CBC Veteran
    • 31.10.2005
    • 110
    • Futog

    4 carburatora u auto

    e ovako narode...posto sam stavio auspuh od motora na kola..i nije mi dosta....sada bih da stavim i karburatore

    inace auto je opel omega 1.8,ima 8V ohc motor

    imam 4 carba od od stare kawe1100ccm,inace pune 167KS...treba da napravim usisnu granu za to,a mene interesuje da li je neko to radio...na cega treba da obratim paznju i sta cu ja da dobijem sa time
    sta da radim sa vodom koja prolazi kroz usisnu granu(hladjenje)
    da li ce to motor da izdrzi
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Voda se zatvori.
    Sta da li ce izdrzati.
    I koji kawu su pokretali. ZZR-a , koje godiste?
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • ljepoja
      CBC Veteran
      • 31.10.2005
      • 110
      • Futog

      #3
      mislim da je nesto starije od zzr-a...postoji samo jedna vrsta carbusa koja radi na kolima...ovo je kao ta koja ce da radi..

      a zanima me hoce to izdrzati moj motor-takvo punjenje

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        UUhuhuh...ne ide to bas tek tako, niti je pitanje postavljeno tako da mozes da dobijes jednostavan i nedvosmislen odgovor.

        Pitanje je prvo koliko ces snage dobiti takvom prepravkom, a to ne znas, pa ne znas ni hoce li to motor drzati. Neka generalna vodilja za potencijal snage koju 4 karba mogu dati, daje njihov precnik difuzora. Dakle, prvo premeri precnik samih karbova, pa onda dalje. Trebas da obratis paznju na jedno tri milijarde sijaseta gluposti, to nije neki preterano problem ugraditi, problem je naci pravi optimum velicine samih karbova, duzina od glave do leptira pa dalje do vrha trubica na usisu, pa regulacija vakuuma da svi rade jednako, pa onda lepo stelovanje goriva...iskreno, ne mislim da je to bas neka prica u koju bi se trebalo upustati sa motorom kao sto je 1.8 8v, i to na prasetu teskom kao Omega. Ono sto je jedino sigurno je da ocekujes potrosnju po gradu, recimo, ne manju od jedno 17-18 litara. Pri cepanju koliko moze, slobodno racunaj 20+.

        U principu, ja licno od 1.8 8v ne bih ocekivao vise od 150-160KS u najboljem slucaju. A tolicko snage, motor nema razloga da ne izdrzi, ako se misli da ce da pukne klipnjaca, probije klip, zvekne dihtung, prolupa menjac, sta znam...ja bih rekao da bi tu najpre kliznula lamela, na primer.

        Iskreno, zeznuta prica i potpuno nepotrebna i neprimerena takvom autu.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Naravno da ce izdrzati. No ne zanosise da ce tvoj motor dobiti neku snagu.Mozda nikakvu. Imas 1.8ccm i nize obrtaje.
          Za nesto konkretnije moras saznati koji su tacno motor ti karboni pokretali. tj. precnike difuzora kao i na koliko se vrteo taj motor.


          EDIT: Vidim da je 206-tica vec odgovorio sa dozom optimizma
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • ljepoja
            CBC Veteran
            • 31.10.2005
            • 110
            • Futog

            #6
            sta vi predlazete da uradim na tom motoru kako bih izvukao maksimum iz njega ? inace carburatori su mi bili u njoj ali samo na dan i grejali su se pa je slabije isao inace su se skinuli da bi se napravila grana sa hladjenjem ...

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              nece biti da je zbog toga slabije isao. Toplota potpomaze boljoj homogenizaciji smese.
              To sto voda prolazi kroz fabricku granu nije namenjeno za hladjenje nego za grejanje
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • ljepoja
                CBC Veteran
                • 31.10.2005
                • 110
                • Futog

                #8
                pa dobro...hvala na informaciji...zato sam i ovde da naucim...

                ali meni kad se ugreje usisna grana od carbova...slabije vuce i ne radi na leru....pa sam kontao da je to hladjenje

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  A kako ti radi kad je hladan na leru i kako onda prima gas. I koliki je ler i dal si imao saug neki?
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    kada je vec krenulo sa optimizmom

                    motor ce mehanicki izdrzati, da li ce hemijski usled zalivanja gorivom nisam bas niti siguran niti mogu da procenim.
                    sto se snage tice, dobices nesto...manje snage (ili jasnije obrtnog momenta kao kljucnog za pokretanje vozila) a koliko manje ne bih da nagadjam osim ako uspes da pogodis pravilnu volumetriju usisnog sistema sa tim novim karburatorima. kako je pogadjanje odokativno obicno jedan na milijardu (ili i podosta vise) sanse da uspe tako mislim da ce taj auto u krajnjem posle prepravke ici sporije, trositi vise goriva, biti nepovozan (vec si to i sam primetio, gusi se, cima, ne radi mirno), a uz to kostace i da se izvrsi atestiranje/homologacija da bi mogao u saobracaj regularno.

                    e sad, jedinu dilemu koju imam i ne mogu bas da ukapiram je koja bi bila svrha takve prepravke...zelja da se stvori nesto nalik oldtimer-u za pokazivanje kako je nekada auto ispod haube izgledao, imati unikat i uzivati u tome, ili prosto vezbati i uciti se na probama/greskama kako konstruisati novi pogonski agregat ??

                    mada ideja je zanimljiva, sta bi bilo kad bi bilo jedno takvo komplikovano resenje ugradili za svakodnevnu upotrebu i test pouzdanosti.

                    hm, bas sam skeptik ali podrzavam ideju. bez rizika se nije islo u probijanje barijera

                    e sad ozbiljno-

                    a je li to tzv euronorm generacija motora ili stari klasicni Opelov iz Rekorda (oba su 1.8 i 8V strukture) ?

                    i je li sada imas karburator ili ubrizgavanje ?
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • ljepoja
                      CBC Veteran
                      • 31.10.2005
                      • 110
                      • Futog

                      #11
                      pa ovako...auto je imao nesto veci ler....saug ima na carbusima ali je obicni...na sajlu

                      @brick
                      auto je sa njima stajao na crtu sa coradom g60 i bilo je gusto potrosnja nije bila nesto preterana...bar mislim jer sam sutradan sipao corbu oko 15l/100km smo racunali

                      fabricki mu je karburator...ima inace neku silnu elektroniku ma karburatoru,el diznu i tako to

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Znam da je veci ali na koliko radi na leru i jer moras da mu izvuces sajlu sauga ili ne moras tada. I jer kada je ladan prima gas kako treba.
                        Ocigledno se radi o prehomogenoj smesi kada se motor takve konstrukcije zagreje kao i ne optimiziranog paljenja za novo ubrizgavanje. Projektovani su za motor koji se rado vrti i sa malim A/F odnosom a pri tom dobro mesa sto ne odgovara opelovom fabrickom motoru
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • ljepoja
                          CBC Veteran
                          • 31.10.2005
                          • 110
                          • Futog

                          #13
                          radi na 2000rpm....inace bez sauga...kad se saug da onda ima veci ler oko 3000 ali kad se zagreje onda se gasi na saug i bez njega

                          gas prima normalno posle 2000 a pre 2000 malo dobije knedlu i onda zavrti

                          Comment

                          • Dutchman
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 741
                            • Vracar centar sveta

                            #14
                            ja iz iskustva znam da 4 karba sa suzukija 750 su knam sa gorivom za 1300motor tako da 1100 ce biti taman za 1.8 chak cesh imati i bolje rezultate... ochekuj malo vecu potroshnju ali i dosta performansi...
                            Prevelika slika u potpisu!

                            Comment

                            • ljepoja
                              CBC Veteran
                              • 31.10.2005
                              • 110
                              • Futog

                              #15
                              da li ste imali problema sa lerom i takvim stvarima ?

                              Comment

                              Working...
                              X