turbo kompresor u DI-a

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sasha
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 4126
    • Novi Sad

    turbo kompresor u DI-a

    Originalna tema sa pitanjem od strane Little

    Poslao: 06 Okt 2004 12:27 Naslov: turbo kompresor u DI-a

    --------------------------------------------------------------------------------

    Auto je Opel Vectra B DI 2.0

    pitanje je: Da li je i kako je moguce postaviti/ugraditi turbo kompresor a.k.a. turbinu na ovaj motor?

    I naravo koliko ima smisla raditi tako nesto...
    _________________
    keep on smileing


    AR:

    Vise ima smisla kupiti dobar polovan T-motor,nego budziti ovaj.
    www.arcs.org.rs/forum
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Definitivno

    Ili da stavis jednu vecu TuRbinu sa nekog transportera, bez WG-a klasicnu Diesel TuRbinu i da je dobijes da radi samo u vecim obrtajima da pomogne to sto D motori gube sa obrtajima. To bi moglo bez neke vece prepravke, ali sav efekat bi se dao u gornje obrtaje motora, dakle upravo tamo gde je za tu geometriju motora sve kriticno.

    Dakle
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • maki
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 878
      • Budva, CG

      #3
      ako na motoru nema previse elektronike oko ubrizgavanja onda je jednostavnije nego prebacivanje motora,stim sto ce mu se smanjiti radni vijek,a osim turbine treba jos druga izduvna grana za turbo,dovod ulja za podmazivanje...,u sustini taj motor sa turbom i ovaj obicni su iste konstrukcije tako da je jedina razlika u toj izduvnoj grani,moj je savjet da ostavis takav kakav je,vise se cijeni taj obicni dizel nego turbo,a i glava motora sa turbom uvijek prije ode nego kod ovog obicnog,tako da radi tih 15-ak ks vise se neisplati
      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

      Comment

      • -Vedran-
        CBC Senator XXL
        • 03.10.2004
        • 3255
        • Beograd

        #4
        Boost,pa nek nameste da se turbina pali na 2000 rpm,ne mora bas u visoke obrtaje.Renault-u 19 tdi se pali na 2k rpm...

        PS. Pitam se ciji auto je u pitanju :lol:
        Power of dreams !!!

        Comment

        • vujke
          Admin
          • 29.09.2004
          • 1673
          • Mladenovac
          • Daewoo Lanos 1.5SX

          #5
          Nije valjda ona crna zmija DIESEL?
          while(!asleep()) {sheep++;}

          Comment

          • -Vedran-
            CBC Senator XXL
            • 03.10.2004
            • 3255
            • Beograd

            #6
            Bas ta,nazalost!
            Power of dreams !!!

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Originally posted by Honda
              Boost,pa nek nameste da se turbina pali na 2000 rpm,ne mora bas u visoke obrtaje.Renault-u 19 tdi se pali na 2k rpm...

              PS. Pitam se ciji auto je u pitanju :lol:
              Hmm.. neznam tacno kojii je sistem za navodjenje goriva na njemu, ali najverovatnije nece biti u stanju da isporuci gorivo za vece obrtaje, vec samo da posdigne obrtni momenat u nizim.
              Sta to direktno znaci za transmisiju koja nije odmerena , pocevsi od korpekvacila, lamele, itd..
              Dakle, da se naduva u nizim obrtajima nece biti problem sa gorivo, vec sa tranmisijom. Za vece obrtaje sam vec rekao.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • -Vedran-
                CBC Senator XXL
                • 03.10.2004
                • 3255
                • Beograd

                #8
                Tu si u pravu,najbolje bi joj bilo da ubaci nov motor...
                Power of dreams !!!

                Comment

                • maki
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 878
                  • Budva, CG

                  #9
                  Najbolje da uzme drugo auto,po mogucnosti benzinca ako je za izivljavanje,dizel to ne trpi,a i ti opelovi dizeli nisu bas zivahni,imao sam priliku da probam novu vectru 2.0 dti 74 KW,treba joj dosta dok se zaleti a tek onda ide fino,tako da nema puno mogucnosti za nekom ostrijom voznjom.
                  HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                  Comment

                  • little
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 912
                    • BGD
                    • Lancia Ypsilon 1.2 8V

                    #10
                    ok, a sta se desava sa menjacem?
                    "zensko si brate"

                    Some people are wise and some.. Otherwise..

                    Comment

                    • maki
                      CBC Senator XXL
                      • 03.10.2004
                      • 878
                      • Budva, CG

                      #11
                      Predpostavljam nista lijepo,u najboljem slucaju puknuce lamela,a moze i da se prospe mjenjac usled naglog porasta obrtnog momenta.
                      Honda>>novim motorom bez drugog mjenjaca isto nista nedobija
                      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                      Comment

                      • -Vedran-
                        CBC Senator XXL
                        • 03.10.2004
                        • 3255
                        • Beograd

                        #12
                        Maki u pravu si,ali ta vectra je vrhunski stilizovana, u nju je ulozeno preko 2000 eur za spojlere,felne(niklovane) i ostalo.Kapiras?Tako da je steta da se menja auto koji tako perverzno izgleda...
                        Jedino da skine spojlere,felne i ostalo pa nabaci na neku novu vectru
                        Power of dreams !!!

                        Comment

                        • Black Knight
                          CBC Senator XXL
                          • 13.10.2004
                          • 2020
                          • Novi Beograd, kicblo

                          #13
                          nisam bas naj bolje razumeo...da li ova vectra ima uopste turbo?
                          npr. moja ima (Garret)! pa ne razumeem zasto onda "nema prelaska DI u TDI"?
                          Injection is good,but I'd rather be blown!

                          Comment

                          • little
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 912
                            • BGD
                            • Lancia Ypsilon 1.2 8V

                            #14
                            Vectra Je DI...
                            "zensko si brate"

                            Some people are wise and some.. Otherwise..

                            Comment

                            • Wiz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3104
                              • Nish

                              #15
                              Naravno da Vectre,Astre Di imaju turbo kompresor,ali je to izgleda neki soft turbo,tako da se nasem prijatelju to ne dopada pa bi hteo drugaciji jaci turbo,ako sam ga ja dobro razumeo

                              Comment

                              Working...
                              X