Ojacanje bloka motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    Ojacanje bloka motora

    Sta mozete da predlozite na temu "ojacati blok atmosfernog motora"? Naravno da bi zdrzao vise KS.
    Boost or bust...
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Iskoristi ga za pravljenje kalupa pa unutra izlij gusani blok

    I ja bih da znam, ali bojim se da samom bloku ne mozes nista...
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • duxducis
      CBC Senator
      • 19.10.2004
      • 207
      • Beograd

      #3
      A neki ceramic coating? Mozda sam lupio ili ipak postoji tako nesto?
      Res non verba!

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #4
        Ja sam nesto nacuo (nisam se udubljivao) da moze da se napravi nesto tipa "dihtunga" ali od debelog celika i da se stavi izmedju bloka i kartera. Time se sprecava eventualno uvijanje i pucanje bloka.
        Da li neko zna nesto o tome?
        Boost or bust...

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #5
          Blok

          Uh...a čemu ovo...pa ne pucaju blokovi tek tako...
          "Mašina za ispravljanje banana"

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Pa dobro, kada se prica o tuningu vrlo bitno. Blok se pri jakim naprezanjima uvija, nije u pitanju pucanje prvenstveno.

            Nenade ovo mi deluje skroz logicno. Nije losa fora samo ne znam koliko ima uticaja na same stubline, ali bolje ista nego nista
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #7
              Znam da ne pucaju lako.
              Nego nesto se spremam da stavim nesto veci kompresor i da dignem nadpritisak na oko 1 Bar (sada je 0,6 bez interkulera).
              Pa se polako teorijski spremam. Reko' da vidim sta mi sve treba. Inace ovaj motor je sa livenim blokom,aluminijumskim glavama i kovanom radilicom.
              Mislio sam cak da pokusam sa blokom od Audi RS4 V6 2.7 (moj je 2.8) ili sa blokom od dizelnog Passata V6 (2.5L). Ali ne mogu da nadjem vise informacija o kompatibilnosti.
              Boost or bust...

              Comment

              • kilson
                Moderator
                • 09.10.2004
                • 3216
                • NoviBGD
                • AR 75 GT

                #8
                Kada je u pitanju uvijanje bloka, chini mi se da se ide na cementiranje > Boost pisao - spominjao, pogotovo se pribegava ovoj metodi u komb. V motori sa turbo punjachem + tezhi tuning.

                Koliko se secam, prostor oko radilice biva cementiran ostavljajuci prostora tek toliko da se ista vrti.

                Sigurno ce on malo razraditi ovu tematiku kao i spomenuti marginale pri kojima treba pribegavati cementiranju.
                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                Comment

                • mirdza
                  CBC Senator XXL
                  • 14.03.2005
                  • 2437
                  • Katowice (PL) / Banja Luka
                  • AGP / W126

                  #9
                  malo o cementiranju
                  Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Ma da, popunis pur penom vodeni prostor u bloku
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #11
                      Laki, postoji razlika izmedju cementiranja i popunjavanja cementom. Cementiranje je obogacenje povrsinskog sloja celika ugljenikom radi povecanja povrsinske tvrdoce.

                      Nenade, ta ploca koju si pomenuo je prava stvar. Ali treba je vezati srafovima koji drze polutke lezecih lezajeva.


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • Miljan3
                        CBC Veteran
                        • 10.12.2005
                        • 156
                        • under my car

                        #12
                        i ovde isto stavljaju necim oblazu stubline motora ali nisam siguran cime posto nisam nikad to radio moracu pogledat,ali za 1 bar ti bi samo trebo stavit neki jaci diftung glave jer blok moze svasta izdrzat prije nego sto pukne,mi ovde koristimo MLS(Multi layer steel gasket)diftung glave moze izdrzat dosta pritiska probali su ga i preko 30 psi na BMW i bio je uredu a na suprama da ne govorim.
                        Zato vidi neznam kakav je fabricki diftung na tvom autu koliko moze podnjet, za 1 bar stavi intekuler i mozda taj diftung i uredu si
                        05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                        03' inf. G35-Greddy TT narucen
                        95' M3 turbo-Prodat
                        97' M3-4 vrata automatik
                        95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #13
                          Mislim da se ovde ne radi o ojacanju cilindara protiv habanja, ili dihtunga protiv popustanja zbog veceg nadpritiska, nego ojacanju bloka zbog veceg momenta koji ce motor praviti. A blok se uglavnom ojacava zato sto puca radilica jer se blok uvija pa se radilica savija (nadam se da se razumemo). Debela ploca vezana za lezece lezajeve ce smanjiti to uvijanje.


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • Miljan3
                            CBC Veteran
                            • 10.12.2005
                            • 156
                            • under my car

                            #14
                            o ok ja nisam dobro razumio onda,ja sam mislio da on govori o jacanju bloka(ojacanje stublina da ne popucaju i jaci diftung glave)posto to cesce vidim da pukne blok od velikog pritiska.
                            Ali sto se tice te ploce to nije lose rjesenje ali imali iko pravili tu plocu sada?I oceli ta ploca smetat ulju da prolazi kroz masinu?(mozda je glupo pitanje al nisam nikad vidio tu plocu pa neznam ni kako radi )
                            05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                            03' inf. G35-Greddy TT narucen
                            95' M3 turbo-Prodat
                            97' M3-4 vrata automatik
                            95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Originally posted by Uros Piperski
                              Laki, postoji razlika izmedju cementiranja i popunjavanja cementom. Cementiranje je obogacenje povrsinskog sloja celika ugljenikom radi povecanja povrsinske tvrdoce.

                              Nenade, ta ploca koju si pomenuo je prava stvar. Ali treba je vezati srafovima koji drze polutke lezecih lezajeva.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X