Urose,
na to sam mislio, u principu mislim da je blok jak ali ne bih da rizikujem. Radilica je kovana i trebala bi da izdrzi ali ce svejedno da se povecaju harmonske oscilacije. Dobra stvar kod VW je to sto su zbog unifikacije mnogo istih stvari stavljali u motore raznih snaga. Na primer u mom motoru su izduvne bregaste potpuno iste kao na RS4. Zato i mislim da je blok kod mog 2.8 "potpuno" isti kao kod 2.7 od RS4 i da je razlika (osim dodatnih ojacanja i dopunskih kanala za hladjenje) u radilici i klipovima/klipnjacama. Naravno i ostale "sitnice" ali sada sam skoncentrisan samo na blok motora.
Hod klipa je isti 86.4 a Bore je na 2.8 82.5 a na RS4 81. Kompresija 10.3 a na RS4 9.
Kada si pomenuo "lezece lezajeve" na sta si mislio?
Hvala svima
na to sam mislio, u principu mislim da je blok jak ali ne bih da rizikujem. Radilica je kovana i trebala bi da izdrzi ali ce svejedno da se povecaju harmonske oscilacije. Dobra stvar kod VW je to sto su zbog unifikacije mnogo istih stvari stavljali u motore raznih snaga. Na primer u mom motoru su izduvne bregaste potpuno iste kao na RS4. Zato i mislim da je blok kod mog 2.8 "potpuno" isti kao kod 2.7 od RS4 i da je razlika (osim dodatnih ojacanja i dopunskih kanala za hladjenje) u radilici i klipovima/klipnjacama. Naravno i ostale "sitnice" ali sada sam skoncentrisan samo na blok motora.
Hod klipa je isti 86.4 a Bore je na 2.8 82.5 a na RS4 81. Kompresija 10.3 a na RS4 9.
Kada si pomenuo "lezece lezajeve" na sta si mislio?
Hvala svima

Comment