Water Injection System
Collapse
X
-
Sluzio je nekad u praistoriji dok nisu uvedeni moderni sistemi za aktivnu regulaciju pritiska turbine.
Primer sa pocetkom SAAB APC na modelima SAAB 900 T 8 ventilasa 1982 godine.
Na istim modelima je pre APCa SAAB imao na USA trzistu potpuno isti sistem koji si stavio, dakle 1978-1981 i skinuo ga je.
APC je nastao zahvaljujuci glupavim amerima koji nisu svatali da se sa sipanjem benzina mora sipati i voda
Hvala amerima, sto su naterali svojim neznanjem da znanje ispliva
Kome to treba, ili: nema para za pravi sistem ili nezna da pravi sistem jos postoji.
Danasnji turbo motori idu sa kompersijama od 9,5:1 us pomoc aktivne feed sprege knock tandense, stari turbaci su morali imati vodeni injection jer bolje nije postojala mada je kompresija bila niska i reda ispod 8 pa cak i ispod 7:1Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
-
-
Water injection ti smanjuje temperaturu u masini i sprjecava detonacije,koristi se vecinom na superchargerima jer cim se auto ugrije izgubi snage ali vako sa water injection snaga vazda ostaje ista.Evo ovde vidi na ovom vebsajtu sto prave za BMW i mozes vidit oni su stavljali auto na Dyno nekoliko puta i moze se vidit ako ne koriste Water injection snaga opane a ako koriste vazda je skoro ista nimalo ne gubi.Mnogi ljudi ovo koriste na trkama jer naprimer na Road america ljeti temperature su nenormalne treba ti svaki vi hladjenja na masini ili izgubis snagu tada ovaj sistem dodje do izrazaja
Active Autowerke has over 40 years of expertise developing & offering custom BMW performance parts, BMW tuning, and BMW accessories online! We are also South Florida's #1 BMW Repair Specialists Shop! We specialize in high performance tuning as well as standard service and repair. We can fix anything BMW!
znas moju msn adresu javi ako te nesto zanima oko ovog znam dosta ljudi sto ovo koriste moze se jetino nabavit citav sistem05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
03' inf. G35-Greddy TT narucen
95' M3 turbo-Prodat
97' M3-4 vrata automatik
95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTI kako koriguju paljenje prema vodenoj masi?
Izvinjavam se nisam razumio pitanje gospodine BOOSTili sam vec upola zaspo
05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
03' inf. G35-Greddy TT narucen
95' M3 turbo-Prodat
97' M3-4 vrata automatik
95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)
Comment
-
-
Pa dodavanjem vode u smesu menja se tachka paljenja da bi se izvukao optimum. Dakle prilikom ubrizgavanja vode ugao paljenja mora biti korigovan. Te me interesuje koliko su profesionalniAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Pa dodavanjem vode u smesu menja se tachka paljenja da bi se izvukao optimum. Dakle prilikom ubrizgavanja vode ugao paljenja mora biti korigovan. Te me interesuje koliko su profesionalni
Neznam mozda je taj sistem sto je bio na Saab drugacije radio nisam siguran,ja samo kazem kako ovi ftermarket sada rade
Nadam se da ces razumit nesto o toga gore jer ja nisam bas najbolji kad dodje do pisanja i objasnjavanja05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
03' inf. G35-Greddy TT narucen
95' M3 turbo-Prodat
97' M3-4 vrata automatik
95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)
Comment
-
-
Dans pri koriscenju ovog sistema polazi se sa "druge" strane. voda se ubrizgava da spreci nekontrolisanu detonaciju usled znacajno povecane temperature vazduha (paljenje se obicno unapred steluje na siromasnu smeshu) da nebi proradili senzori detonacije i ECU povukao ugao paljenja i samim tim smanjio snagu motora.
Postoje dve varijante kada pocinje ubrizgavanje ili kako je receno na odredjenom nadpritisku turbine ili SCa ili se povezuje na MAF (LMM,protokomer vazduha) i ubrizgavanje startuje na zadanu velicinu V koju pokazuje MAF.
Kod turbo automobila se ovo vise koristi ili za hladjenje Intercoolera sa spoljne strane (voda ga prska spolja i dodatno uz vazdusnu struju hladi interkuler) ili se dizna ugradjuje posle interkulera u cev i dodatno hladi vazduh.
Na prvi pogled je prosto napraviti sistem, glavni problem je dovoljno jaka pumpa i dobra dizna. Kada se malo bolje pogleda nije bas jednostavno napraviti sistem da bi funkcionisao dobro i bezbedno. Pod bezbedno mislim na senzore da je nestalo vode u rezervoaru ili da je negde linija ili dizna zapusena,itd.
Mnogo je bolje kupiti gotov sistem koji pocinje od 200-300$ pa do 1000$
www.snowperformance.net
www.aquamist.co.uk - ovo je trenutno najbolja firma za ovu vrstu uredjaja.
Odlicno sluzi kod kola gde je tesko ili nemoguce ugraditi normalan IC sistem, kao sto je Toyota MR2.
Obicno skida 20-40 stepeni. Ja sam pobornik ovog sistema zato sto sam video kako i koliko pomaze na Audiju sa superchargerom.Boost or bust...
Comment
-
-
Evo covjek sve fino objasni doktorski ono sto sam ja pokusavo objasnit
Aquamist ima i ovde u USA i dobri su jeftini a dobar kvalitet05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
03' inf. G35-Greddy TT narucen
95' M3 turbo-Prodat
97' M3-4 vrata automatik
95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)
Comment
-
-
ehhehe ma nemoze se motor nagutat vode u tolikoj mjeri da crkne to se malo ubrizgava slicno ko NOS neces stavit crjevo od zaljevanja baste na intek manifold
Na supercharger autima goretije ako ti nestane vode ili pumpa stane radit a ti na velikim obrtajima veliki Boost onda si otiso u PM05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
03' inf. G35-Greddy TT narucen
95' M3 turbo-Prodat
97' M3-4 vrata automatik
95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)
Comment
-
-
Originally posted by mustang powerhm nisam znao da se bas voda prsce u usisnu granu
pa onda mu CO dodje bolji kad se naprsce po kuleru zaledi ga za sekundu
ako taj sistem zakaze motor se naguta vode
a ja ulozim par hiljada u motor on rikne em ti to
Znaci nije u pitanju mlaz vode nego sprej cak i finiji nego kod dizni za benzin.Boost or bust...
Comment
-
-
Originally posted by mustang powerok ukapiro sada
koliko ja vidim da ga nema potrebe koristiti na low boost motorima
Zimi se voda pomesa sa cistim metanol alkoholom u odnosu obicno 50/50 tako se spreci zamrzavanje vode a bogami i podigne malo oktanska vrednost meshavine koja sagoreva u cilindrima.
Nije pametno stalno koristiti alkohol zato sto on ostavlja bele naslage i olaksava koroziju metala.Boost or bust...
Comment
-
Comment