Water Injection System

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SAAB PoWeR
    CBC Senator XXL
    • 26.04.2005
    • 1394
    • tu iza coska(Milwaukee USA)

    Water Injection System

    malo da se poprica o ovome sistemu cumu acno sluzi kad i gde se koristi
    i dali je iko pravio sam slicno Water Injection System
    i kako ga napraviti
    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Sluzio je nekad u praistoriji dok nisu uvedeni moderni sistemi za aktivnu regulaciju pritiska turbine.
    Primer sa pocetkom SAAB APC na modelima SAAB 900 T 8 ventilasa 1982 godine.
    Na istim modelima je pre APCa SAAB imao na USA trzistu potpuno isti sistem koji si stavio, dakle 1978-1981 i skinuo ga je.
    APC je nastao zahvaljujuci glupavim amerima koji nisu svatali da se sa sipanjem benzina mora sipati i voda

    Hvala amerima, sto su naterali svojim neznanjem da znanje ispliva

    Kome to treba, ili: nema para za pravi sistem ili nezna da pravi sistem jos postoji.
    Danasnji turbo motori idu sa kompersijama od 9,5:1 us pomoc aktivne feed sprege knock tandense, stari turbaci su morali imati vodeni injection jer bolje nije postojala mada je kompresija bila niska i reda ispod 8 pa cak i ispod 7:1
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Miljan3
      CBC Veteran
      • 10.12.2005
      • 156
      • under my car

      #3
      Water injection ti smanjuje temperaturu u masini i sprjecava detonacije,koristi se vecinom na superchargerima jer cim se auto ugrije izgubi snage ali vako sa water injection snaga vazda ostaje ista.Evo ovde vidi na ovom vebsajtu sto prave za BMW i mozes vidit oni su stavljali auto na Dyno nekoliko puta i moze se vidit ako ne koriste Water injection snaga opane a ako koriste vazda je skoro ista nimalo ne gubi.Mnogi ljudi ovo koriste na trkama jer naprimer na Road america ljeti temperature su nenormalne treba ti svaki vi hladjenja na masini ili izgubis snagu tada ovaj sistem dodje do izrazaja
      Active Autowerke has over 40 years of expertise developing & offering custom BMW performance parts, BMW tuning, and BMW accessories online! We are also South Florida's #1 BMW Repair Specialists Shop! We specialize in high performance tuning as well as standard service and repair. We can fix anything BMW!

      znas moju msn adresu javi ako te nesto zanima oko ovog znam dosta ljudi sto ovo koriste moze se jetino nabavit citav sistem
      05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
      03' inf. G35-Greddy TT narucen
      95' M3 turbo-Prodat
      97' M3-4 vrata automatik
      95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        I kako koriguju paljenje prema vodenoj masi?
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Miljan3
          CBC Veteran
          • 10.12.2005
          • 156
          • under my car

          #5
          Originally posted by BOOST
          I kako koriguju paljenje prema vodenoj masi?
          kako mislis "koriguju paljenje"?Mislis steluju varnicu kakva ce bit tokom voznje ili sta?
          Izvinjavam se nisam razumio pitanje gospodine BOOST ili sam vec upola zaspo
          05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
          03' inf. G35-Greddy TT narucen
          95' M3 turbo-Prodat
          97' M3-4 vrata automatik
          95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Pa dodavanjem vode u smesu menja se tachka paljenja da bi se izvukao optimum. Dakle prilikom ubrizgavanja vode ugao paljenja mora biti korigovan. Te me interesuje koliko su profesionalni
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Miljan3
              CBC Veteran
              • 10.12.2005
              • 156
              • under my car

              #7
              Pa dodavanjem vode u smesu menja se tachka paljenja da bi se izvukao optimum. Dakle prilikom ubrizgavanja vode ugao paljenja mora biti korigovan. Te me interesuje koliko su profesionalni
              Hmm ovde kad se koristi na superchargerima onda se nastima da se water injection upali na velikim obrtajima naprimer kad ti charger dostigne 10PSI ovaj se sistem upali i spreja vodu u usisnu granu slicno ko kad stavis NOS single jet,i tako kad ti spanu obrtaji i boost on se ugasi,a na turbo autima se aktivira na pritisku boosta stavis ga naprimer opet na 13psi da ti se pali i kad bude 13 psi pod punim gasom recimo ono se upali i spreja vodu unutra ili vodu/alkohol pomjesano,i ta voda ulazi unutra i pretvara se u paru ide kroz svaki cilindar i sve tako,i opet kad ti boost spane ono se ugasi,zato posto se koristi samo na velikim obrtajima i na velikom boost samo neko vrijeme vecina i nije dirala paljenje jer nije bilo potrebe.
              Neznam mozda je taj sistem sto je bio na Saab drugacije radio nisam siguran,ja samo kazem kako ovi ftermarket sada rade
              Nadam se da ces razumit nesto o toga gore jer ja nisam bas najbolji kad dodje do pisanja i objasnjavanja
              05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
              03' inf. G35-Greddy TT narucen
              95' M3 turbo-Prodat
              97' M3-4 vrata automatik
              95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Ma znam, amateri .. sta to beshe voda (H2O)

                To ja zovem tuning chekicem, ima takvih dosta
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #9
                  Dans pri koriscenju ovog sistema polazi se sa "druge" strane. voda se ubrizgava da spreci nekontrolisanu detonaciju usled znacajno povecane temperature vazduha (paljenje se obicno unapred steluje na siromasnu smeshu) da nebi proradili senzori detonacije i ECU povukao ugao paljenja i samim tim smanjio snagu motora.
                  Postoje dve varijante kada pocinje ubrizgavanje ili kako je receno na odredjenom nadpritisku turbine ili SCa ili se povezuje na MAF (LMM,protokomer vazduha) i ubrizgavanje startuje na zadanu velicinu V koju pokazuje MAF.

                  Kod turbo automobila se ovo vise koristi ili za hladjenje Intercoolera sa spoljne strane (voda ga prska spolja i dodatno uz vazdusnu struju hladi interkuler) ili se dizna ugradjuje posle interkulera u cev i dodatno hladi vazduh.

                  Na prvi pogled je prosto napraviti sistem, glavni problem je dovoljno jaka pumpa i dobra dizna. Kada se malo bolje pogleda nije bas jednostavno napraviti sistem da bi funkcionisao dobro i bezbedno. Pod bezbedno mislim na senzore da je nestalo vode u rezervoaru ili da je negde linija ili dizna zapusena,itd.

                  Mnogo je bolje kupiti gotov sistem koji pocinje od 200-300$ pa do 1000$
                  www.snowperformance.net
                  www.aquamist.co.uk - ovo je trenutno najbolja firma za ovu vrstu uredjaja.

                  Odlicno sluzi kod kola gde je tesko ili nemoguce ugraditi normalan IC sistem, kao sto je Toyota MR2.

                  Obicno skida 20-40 stepeni. Ja sam pobornik ovog sistema zato sto sam video kako i koliko pomaze na Audiju sa superchargerom.
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • Miljan3
                    CBC Veteran
                    • 10.12.2005
                    • 156
                    • under my car

                    #10
                    Evo covjek sve fino objasni doktorski ono sto sam ja pokusavo objasnit
                    Aquamist ima i ovde u USA i dobri su jeftini a dobar kvalitet
                    05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                    03' inf. G35-Greddy TT narucen
                    95' M3 turbo-Prodat
                    97' M3-4 vrata automatik
                    95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                    Comment

                    • SAAB PoWeR
                      CBC Senator XXL
                      • 26.04.2005
                      • 1394
                      • tu iza coska(Milwaukee USA)

                      #11
                      hm nisam znao da se bas voda prsce u usisnu granu
                      pa onda mu CO dodje bolji kad se naprsce po kuleru zaledi ga za sekundu
                      ako taj sistem zakaze motor se naguta vode
                      a ja ulozim par hiljada u motor on rikne em ti to
                      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                      Comment

                      • Miljan3
                        CBC Veteran
                        • 10.12.2005
                        • 156
                        • under my car

                        #12
                        ehhehe ma nemoze se motor nagutat vode u tolikoj mjeri da crkne to se malo ubrizgava slicno ko NOS neces stavit crjevo od zaljevanja baste na intek manifold
                        Na supercharger autima goretije ako ti nestane vode ili pumpa stane radit a ti na velikim obrtajima veliki Boost onda si otiso u PM
                        05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                        03' inf. G35-Greddy TT narucen
                        95' M3 turbo-Prodat
                        97' M3-4 vrata automatik
                        95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                        Comment

                        • Nenad
                          CBC Senator XXL
                          • 06.01.2005
                          • 1364
                          • BBgd/Mow

                          #13
                          Originally posted by mustang power
                          hm nisam znao da se bas voda prsce u usisnu granu
                          pa onda mu CO dodje bolji kad se naprsce po kuleru zaledi ga za sekundu
                          ako taj sistem zakaze motor se naguta vode
                          a ja ulozim par hiljada u motor on rikne em ti to
                          To nije voda, u smislu kapljice vode. To je fini vodeni sprej kao kod kolonjske vode. U dodiru sa zagrejanim vazduhom u usisnoj grani ona odmah isparava (zato je vazno imati dobre dizne a ne "uradi sam") i time: hladi vazduh i smanjuje mu zapreminu (zakoni fizike, gas se siri na toploti i skuplja na hladnoci) a samim tim povecava specificnu tezinu odnosno dobijas vise kiseonika u manjoj zapremini vazduha-znaci da motor teorijski moze da primo jos vazduha tj.jos kiseonika i da doda gorivo i da proizvede vise ks. Na sve ovo smanjuje se ili potpuno eliminise mogucnost nekontrolisane detonacije.
                          Znaci nije u pitanju mlaz vode nego sprej cak i finiji nego kod dizni za benzin.
                          Boost or bust...

                          Comment

                          • SAAB PoWeR
                            CBC Senator XXL
                            • 26.04.2005
                            • 1394
                            • tu iza coska(Milwaukee USA)

                            #14
                            ok ukapiro sada
                            koliko ja vidim da ga nema potrebe koristiti na low boost motorima
                            _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #15
                              Originally posted by mustang power
                              ok ukapiro sada
                              koliko ja vidim da ga nema potrebe koristiti na low boost motorima
                              Moze da se koristi cak i na atmosfercima. Ali kako si rekao cisto kao preventiva ali nije obavezno.
                              Zimi se voda pomesa sa cistim metanol alkoholom u odnosu obicno 50/50 tako se spreci zamrzavanje vode a bogami i podigne malo oktanska vrednost meshavine koja sagoreva u cilindrima.
                              Nije pametno stalno koristiti alkohol zato sto on ostavlja bele naslage i olaksava koroziju metala.
                              Boost or bust...

                              Comment

                              Working...
                              X