Na motor od juga 1.1mi je uradjena generalna,znaci sve zivo.
Blok na 3-cu specijalu,radilica na prvu,sicevi,ventili,uglavnom sve novo.
Posle 3000 pocne da dimi na iberlauf k'o blesav.
Otvorim motor, kad ono puk'o klip,cini mi se drugi.
Kupim nove klipove,stavim,i predjem nekih 15-16 hiljada km,kad ono opet,samo ovoga puta 2.
A rekoh valjda vise nece pucat,pa i opet uradih,pa podjoh do Bg,i u povratku ista stvar. I ovog puta dva.
Pitah ove 'vamo majstore,vele da je to od chepljenja.
Klip puca izmedju brishuce,i uljne karike.
Moze li se desit da je cilindar ukrivio izbushen?
Ili mozda nije ostavljena dovoljno velika tolerancija izmedju klipa i cilindra?
Blok na 3-cu specijalu,radilica na prvu,sicevi,ventili,uglavnom sve novo.
Posle 3000 pocne da dimi na iberlauf k'o blesav.
Otvorim motor, kad ono puk'o klip,cini mi se drugi.
Kupim nove klipove,stavim,i predjem nekih 15-16 hiljada km,kad ono opet,samo ovoga puta 2.
A rekoh valjda vise nece pucat,pa i opet uradih,pa podjoh do Bg,i u povratku ista stvar. I ovog puta dva.
Pitah ove 'vamo majstore,vele da je to od chepljenja.
Klip puca izmedju brishuce,i uljne karike.
Moze li se desit da je cilindar ukrivio izbushen?
Ili mozda nije ostavljena dovoljno velika tolerancija izmedju klipa i cilindra?
Comment