pucaju mi klipovi-ZASTO?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #31
    Misim jel vi tamo sastavljate motore po propisu ili onako lopatom bacite na gomilu pa šta upadne upadne a višak za drugi put??
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • cedo
      CBC Član
      • 13.01.2006
      • 98
      • Crna Gora B A R

      #32
      @Dora
      Onako lopatom.
      Gas ne pustaj ni za zivu glavu
      MOG'O BI DA POGINES !

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #33
        Čedo brate, nemoj odma da se ljutiš ali morao sam )
        Mislim, karike prema specijali rupe a klipovi standard, izbijate osovinicu koja je navučena na vruće, popucaju ti klipovi dva puta a nije zbog detonacije a jeste milion posto. I tako neke sitnice koje motor znače...

        Ako se sumnja u zazor to se vidi odmah. Ja kad sastavljam motor nije se desilo da nisam skinuo kariku sa klipa i stavio je samu u cilindar da vidim zazor. Takodje kad stavim klip to jest suknjicu u cilindar vidim odmah jel rupa taman ili da tamanim majstora bušača.
        Motinsovi klipovi su dobri, može biti škart ali ne dva puta.

        Postoji ejdan zaptivač ovde ga zovu Astadur, stavi takav a razlikuje se od jugoazbestovih to jest Cobestovih po debljini, astadur je deblji.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #34
          Ja kad pakujem motor, idem sa merenjem klipova prvo.

          Zatim ide busenje cilindra ako potrebno, inace honovanjem se dovode sva 4 cilindra prema svome klipu na isti mariginal.

          Dakle, posto se ima 4 klipa i 4 cilindra uvek se da ispakovati za najbolji passform u cilju harmonije.

          Karike idu uvek nove i uvek MAHLE, u nista drugo nemam poverenja (klipovi takodje )
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #35
            I ovde isto tako. Cubika još nikad nije počeo bušenje dok ne donesem klipove.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #36
              Jasno, il tako il naopako
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • No name
                CBC Veteran
                • 28.02.2005
                • 164
                • Novi Sad

                #37
                Originally posted by cedo
                Cekaj jeli da se rade novi sicevi na glavi,novi ventili,vodjice,gumice?
                Sicevi ne idu novi ako nema potrebe,ako nisu osteceni onda ide samo obrada siceva.U slucaju da je neki sic ostecen treba dodati po 5 evra za svaki sic (5 evra=ruke i materijal za jedan sic).U onih 47,5 evra za glavu uracunato je:

                1.Obrada siceva
                2.Ravnanje glave
                3.Gumice ventila
                4.Vodjice
                5.Novi ventili
                6.Ruke masinske obrade

                Ako nosis blok na hilznovanje i honovanje,kao sto je Dora rekao nikada ne pocinju sa obradom bloka dok im ne doneses klipove.Prvo odneses blok na merenje i onda ti kazu za koju specijalu da doneses klipove,kada doneses nove klipove krece se sa obradom bloka.

                Comment

                • cedo
                  CBC Član
                  • 13.01.2006
                  • 98
                  • Crna Gora B A R

                  #38
                  Ljudi nisam ja pao s marsa!
                  Znam ja sta se radi na motoru,a sta ne.Uradio sam ih dovoljno da bih vam ovo rekao.
                  Receno mi je da se ostavlja 18 stotih izmedju klipa i cilindra kod trkackih motora.Ispravite me ako grijesim.Ono sto neznam dosao sam da naucim.
                  Ovaj motor sto mi na njega pucaju klipovi nisam ja prvi put sastavljao,nego neki majstor iz Bajine Baste.Motor je posle drugog radjenja ceran koliko je mogao,znaci gas u patos ali prvi put nije,nego sam ga pazio i sa temperaturom,i sa gasom,znaci nista preko 2.5-3 o/min.
                  Znam kako se blok radi,da mora da se donese klip,da bi se busio blok prema njemu.
                  Neznam koliko puta da kazem da DETONACIJA NIJE BILO,jer daih je bilo nebih vas pitao sta bi moglo drugo biti!
                  Znam da od detonacija pucaju klipovi,to sam prvo naucio iz mehanike.

                  @No name

                  Dobro,hvala
                  Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                  MOG'O BI DA POGINES !

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #39
                    18 stotih se ostavlja na trkackim motorima, ali sa kovanim klipovima, koji se mnogo vise sire kad se zagreju. Ovoliki luft na obicnim klipovima je daleko preveliki.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • cedo
                      CBC Član
                      • 13.01.2006
                      • 98
                      • Crna Gora B A R

                      #40
                      @206
                      Aha,znaci samo na kovanim klipovima.Znas li mozda dje mogu da se kupe takvi klipovi, i po kojoj cijeni,naravno sa klipnjacama?
                      Nesto mi govori da nijesu jeftini
                      Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                      MOG'O BI DA POGINES !

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #41
                        Nimalo jeftini, kupovao sam ih dvaput

                        A sta ce ti kovani klipovi? Ako ne mislis da povecavas snagu jedno 2x, ili ides na nadpunjenje, sta ce ti? Za klipnjace vazi isto. Ali ako vec insistiras, moze i to da se nadje, ali za set klip/klipnjaca, ne racunaj manje od jedno 300 EUR. Pa to puta 4
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • cedo
                          CBC Član
                          • 13.01.2006
                          • 98
                          • Crna Gora B A R

                          #42
                          Ako se dobro razumijem u matematiku TO JE 1200 EURICA!!!
                          AU!
                          papreno papreno skupi!
                          Cuo sam da su skupi,pa rekoh da vidim koliko.

                          Vise se isplati kupit drugi motor i roknut ga ako necu na trke.
                          Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                          MOG'O BI DA POGINES !

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #43
                            Nije ni skupo, jedan od mojih leverantora ima klipove za Porschea GT3 race model, 3800? komad , ovo se zove skupo

                            Klipovi , zavisi za koji motor, obicno ide 1-4 stote za starije konstrukcije EURO2 norme, danasnji niskofrikcioni motori EURO3 idu od 3-8 stotih. Manje vise sablon i moze se uzeti kao normativ. Postoje retki izuzetci.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • cedo
                              CBC Član
                              • 13.01.2006
                              • 98
                              • Crna Gora B A R

                              #44
                              Ma to je vec stvarno mnogo.Da su od zlata,pa je mnogo
                              Do koliko ja da ostavim siri cilindar?
                              Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                              MOG'O BI DA POGINES !

                              Comment

                              • Uros Piperski
                                CBC Senator XXL
                                • 31.01.2005
                                • 2978
                                • Beograd

                                #45
                                0.03mm


                                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                                Comment

                                Working...
                                X