Turbo na Karburator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #16
    Ako bude problema sa snabdevanjem gorivom mozes ceo karburator da zatvoris u kutiju koja ce biti pod pritiskom (nadpunjenja).


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #17
      @cedo
      Radili su vrlo nekultivisano, trosili mnogo (dobro...to tebi nije bitno), mada su isli vrlo eksplozivno, karburatori su se kvarili. A evo i nekoliko saveta iz inostranstva. Ovo je vezano za Maserati.

      The carburetor-equipped cars have quite a few vaccum hoses and diaphragms which are susceptible to breakage and wear, which often leads to poor starting and running conditions. In some cases, hazardous (fire) conditions have been reported. But with aggressive attention towards preventive maintenance, these kinds of problems can be minimized.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        kako karburator gura gorivo u usis!!!
        karburator nikada ne gura nigde gorivo, ni na obicnom atmo motoru.

        karburator se nalazi na atmosferskom pritisku od 101 kilo paskala, obican motor.

        u usisu se javlja potpritisak (klipovi-klipna pumpa).

        razlika pritisaka je ono sto vuce (ne gura), u****va benzin...radi kao usisivac samo umesto prasine uvlaci benzin.

        veca razlika pritisaka, usled turba, jace radi usisivac...

        kao takav karburator je veoma tesko fino dozirati i stoga obicno radi tako da je samo u jako uzanom radnom rezimu koliko toliko prilagodjen potrebama motora -jedino je tada efikasan rad.

        za danasnje pojmove slicno kao da je pogon na drva ili ugalj, neprecizna regulacija u odnosu na ubrizgavanje.

        ali nekako ce da radi motor ipak.

        sa druge strane mnogo vaznije, sa porastom opterecenja motora (prakticno rastom obrtaja stiskanjem pedale gasa) vise se otvara leptir, smanjuje se potpritisak i sve manje goriva je na raspolaganju a turbina puni sve vise vazduha. kontra od pozeljnog.

        karburator je danas samo istorija, muzejska tehnologija davnih vremena.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • cedo
          CBC Član
          • 13.01.2006
          • 98
          • Crna Gora B A R

          #19
          Karburator jedino "gura" gorivo kad ti stisnes gas.Onda dizna za ubrzanje spricne malo goriva da bi motor ubrzao,i onda poceo sam da vuce gorivo kao i prije spricanja,samo vise,jer su i obrtaji veci.
          Gas ne pustaj ni za zivu glavu
          MOG'O BI DA POGINES !

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #20
            sa druge strane mnogo vaznije, sa porastom opterecenja motora (prakticno rastom obrtaja stiskanjem pedale gasa) vise se otvara leptir, smanjuje se potpritisak i sve manje goriva je na raspolaganju a turbina puni sve vise vazduha. kontra od pozeljnog.
            To me je i interesovalo.
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Halo... lepo je Uros rekao da se ceo karburator postavi u zonu pritiska, dakle i gorivo gde je plovaj je pod pritiskom. Karburatori za overload nisu nove konstrukcije, itekako jos uvek postoje i koriste se , chak se i novi prave (dvotaktasi sa overload mmmmmmmmmmm

              Dakle, suma sumarum, neutralan pritisak dakle nema veze koliko turbina puni, a sam princip venturija je jasan tako da je karburator najgluplja a najadaptivnija naprava proteglog veka
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #22
                Kako vam slikovito razjasniti. To dodje kao kad napravite rupu na svemirskom brodu u svemiru

                Ili jos bolji primer koji je svako mogao da vidi. Pistolji za farbanje na pr. imaju dole lonce sa cevcicom odakle vuku boju kada pistolj prska. Znaci "pritisak" a VAKUM
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  E jesi im objasnio samo dugmići ostali
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Dutchman
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 741
                    • Vracar centar sveta

                    #24
                    Ako je karb davna proshlost shta uraditi sa V6 motorom sa konstruisanog krajem 70tih koji nema ni jedan senzor ... chak shta vishe ima samo jedan karb dodushe jako jednostavan bez gomile creva...



                    znam da iz atmosferskog motora moze da se izvuche 100ks po litru to je neosporno ako ne i vishe, ja sa 2,9L V6 bi bio zadovoljan sa 250KS sa zadnjom vuchom i 1300kila to bi bila zver + odziv na gas bi bio brutalan za razliku od turbo motora , potroshnja je totalno nebitna do sad je troshio i 30 zbog losheg paljenja i karba tako da sad nashtelovan troshi ispod 15 na 130ks ... shto je smeshno poshto je to fabrichka potroshnja...

                    elem shta uraditi u cilju poboljshanja performansi... odustao sam od ubacivanja saab turba iz prostog razloga shto nemam radionicu i za takav zahvat mi traze oko 400e + motor 700e + uvoz motora 150e a idalje je samo 200ks + na 250-30ks josh some evra...

                    mislim da bih samo na karbovima 6komada dobio oko 200ks + sve ostale standardne zahvate na izduvu i motoru... i cenim da ce biti oko soma... koliko sam planirao u prvom sluchaju...
                    Prevelika slika u potpisu!

                    Comment

                    • Nikola
                      CBC Senator XXL
                      • 29.09.2004
                      • 975
                      • Indjija/Vojvodina

                      #25
                      hm.... posto vec imas V6
                      Sto ne razmislis o ugradnji Alfinog V6 2.0 Turbo sa 200+ ks?

                      Ja sam dobio ponudu za polovan motor, turbinu, izduvnu granu, 6 injectora i kompjuter za iste za 380eur, stim sto cena verovatno moze malo dole da ide...
                      Sve to je na autu i radi, dakle moze sve da se iskontrolise, izmeri kompresija i sl....

                      Ili isto Alfin V6 samo 3.0 bez turba tu opet oko 200ks, predpostavljam da bi cena za ovaj bila cak i malo niza nego za gore pomenuti Turbo...
                      .:Cuore Sportivo:.
                      Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                      Comment

                      • NemaN
                        CBC Senator XXL
                        • 29.11.2004
                        • 1560
                        • munze

                        #26
                        ja mislim da duch misli na onaj njegov volvo jel tako?
                        I'm not caucasian, I'm championship white

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #27
                          Ja mislim da karburatorima mozes da doguras do 150ks, mozda malko vise. Jako tesko ces doci do 250.
                          Do 200 mozda, ali da povecas kompresiju i odradis glave, pozeljno sa vecim ventilima. Da li mozes da nadjes bolje bregaste, makar usisne?


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            pricas o PRV 6 motoru ?

                            i SU karburatoru.

                            taj motor, uz svo duzno postovanje, jedva izvlaci reda 135-145 KS iz 2700 odnosno oko 150KS iz 2850 kubika.
                            cifre koje pominjes nisam cuo da je iko postigao, Reno se veoma trudio sa tim motorom, napravio cak i glave sa po 4 venitla po cilindru , ugradio turbo i motor je opet ostao prilicno slabasan -u odnosu na konkurenciju.
                            probali su i italijani da ga obrade, Lancia je u Themu ubacila jednu varijantu i tu je opet bio slabasan a trosadzija.

                            u okviru samog Volvoa 4cilindrasi su vece snage nego taj V6, fabricki bez tjuninga-citav niz motora.

                            ali, V6 je vrlo pitom, uravnotezen, udoban, ima jako finu krivu obrtnog momenta, elastican i vrlo tih. jedino perfomanse i potrosnja...

                            pravljen je pre naftne krize 74-te, tada valjda nije bilo vazno misliti i o tim stvarima.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Dutchman
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 741
                              • Vracar centar sveta

                              #29
                              Problem oko stavljanja bilo kog drugog motora je jako jednostavan adaptaciona plocha + nosachi motora za novi motor su klepanje po ushima ... i naravno retko ko hoce da se zeza sa time ... ja bih stavio saab 2.3T ili neshto slichno mada sam imao i ponude za alpinu b10 kao i za audi 4.2 ... mene zanima da li neko uopshe zna majstora koji bi ugradio motor i za koje pare ... znachi u Pitanju je Volvo 264 ispod haube ima mesta i za V8 , transmisija izdrzava do 600ks po ludim amerima ... ipak ima DANA osovinu..


                              ako neko zna konkretnog majstora i cenu shto pribliznuju nek kaze, znachi ja donesem motor ... ili josh bolje doteram auto iz kog se vadi poshto mi je ta varijanta i jeftinija ako uzimam saab-a npr. i da dodjem za nedelju dana kljuch u bravu i oteram Volvoa e sad koliko je to para 200,300 1000eura...

                              a za izvlachenje na karbove ... pa koliko ima 911 v6 na karburatore...
                              Prevelika slika u potpisu!

                              Comment

                              • DejanV
                                CBC Senator XXL
                                • 19.07.2005
                                • 682
                                • Beograd

                                #30
                                Originally posted by Dutchman
                                znam da iz atmosferskog motora moze da se izvuche 100ks po litru to je neosporno ako ne i vishe, ...
                                Moze i mnogo vise,, mada to naravno jako zavisi od tipa/vrste motora (kakav je kao polazna osnova, jer nisu svi isti) i koliko si spreman da ga vrtis.

                                Jer, u zavisnosti od toga koliko treba/mora da se zavrti da bi se postigla zeljena snaga, troskovi rastu eksponencijalno. Cisto kao primer, jaka do veoma jaka bregasta za SOHC motor FIAT-ovog porekla trenutno nova kosta 290...325 eura, zavisi gde, dok dve UPARENE bregaste za Opel 2XEyy seriju motora kostaju 950 eura. Jesu u oba slucaja zveri, sve preko 310, lift 11,8 mm, itd, ali ni cena nije naivna. Te su jos spicovane na 8.500 o/min, ali ako treba, svi oni ce ti uraditi "custom" bregastu po tvome, pa ga ti vrti i na 12.000 o/min ako hoces.

                                Kod trkaca, 1.600 ccm se obicno navlaci na 210-225 KS, sto daje i do 140 ks/litru. Medjutim, bolje ne pitaj za cenu takvih motora, pogledaj samo posto su titanijumski ventili i opruge i sve ce ti biti jasno.

                                Koliko sam shvatio, tvoj V6 ima jedan dvogrli karb. Mogao bi mozda da ga zamenis Carter ili Holly cetvorogrlim, znam gde cuci jedan i ceka nekog zainteresovanog, ali cak i sa kompletnim sredjivanjem motora (sto nece biti jeftino ako se ozbiljno radi) i takvim karbom, ne verujem da bi presao granicu od 85-90 KS/litru.

                                To nije mali posao, a bogami ni jeftin. Ali, ako se obavi kako treba, cak i sa recimo 200 KS, i ako ti masa vozila ostane na 1.300 kg, opet imas odlican odnos od 6,5 kg/KS. Bato, to ima da se mrda samo tako!

                                Uostalom, da sve bude realnije, evo ti ovde Urosa Piperskog, pa ga pitaj, on je dusu dao za takve projekte, i kada ti on uradi, to je uradjeno. Znam iz licnog iskustva.

                                Pozdrav,
                                DVV
                                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                                Comment

                                Working...
                                X