Stavljanje kompresora?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #31
    Originally posted by ada
    dobro! sve sto ste objasnili ja nista nisam razumeo! ali me zanima koliko bi izaslo da se ubaci kompresor u atu, i da li su potrebne jos neke intervencije na samom motoru?!
    Sta je "atu"?
    Boost or bust...

    Comment

    • sira
      CBC Senator XXL
      • 03.12.2004
      • 322
      • Split

      #32
      "Atu" je vjerovatno "autu"

      Pogledaj Nenadov potpis pa će ti bit jasnije koliko to košta, ja nemam predodžbu koliko će me koštat i skupljam lagano dijelove, ali totalni "low-budget" znaći sve polovno, potezanje za rukav majstora koje znaš da ti naprave sitnice bez kojih ne možeš, i opet ne računaj ispod 1000-1500 eura.

      Gotov kit je 4000 eura da samo odvedeš auto u Novitec i da ti oni ugrade i daju garanciju.

      Ovako je meni do sada

      Kompresor 150 eura
      Motor V6 dobio besplatno (sasvim slučajno i uz poljubac sreće)
      4 injectora 100 eura (treba pronaći još dvije identične) ili prodat ove i naći 6 identičnih
      Karoseriju tražim ali ne želim dati više od 100-200 eura za nju
      Cijevi će me doći sigurno oko 100 eura
      Intercooler 100-200 eura zavisi na kakav naletiš
      Elektronika da sve to poprati 800 eura (to je sa mapiranjem na valjcima)
      Lamela da sve to izdrži oko 100 eura + 100 eura za korpu i druk ležaj.
      Sređivanje ovjesa nemam trenutno ni predodžbu.

      Eto ja računam na oko 2000 eura s tim da ću se i ja poprilično namučit, i ko zna hoće li to uopće proradit.

      Jebote, dođe mi da odustanem kad počnem računat.
      http://forums.cjb.net/alfa75.html

      Comment

      • ada
        CBC Senator XXL
        • 04.06.2005
        • 2375
        • Novi Sad
        • Svasta nesto

        #33
        ja odustao jos na pocetku tvoje racunice ipak cu ja i dalje da ganjam motor od kalibre turbo
        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
        Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
        Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
        Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

        Comment

        • sira
          CBC Senator XXL
          • 03.12.2004
          • 322
          • Split

          #34
          Ista ona matematika mi govori da ću za 3.0 motor pri odnosu remenjača 2.55/1 imati 0,6 bara, broj okretaja kompresora 14790 na "red lineu" motora koji je 5800 o/min i pri svemu tome ću imati slijedeće vrijednosti

          CFM oko 450
          Potrošak snage 24 hp
          prirast temperature 110 F ili 43 C

          što nije problem ohladiti ni jednom intercooleru,

          Pitanje je koliko ću snage dobiti s tolikim CFM-om i da li ću morat smanjivat kompresiju koja je serijski 9.5:1

          Meni se ćini da neću.
          http://forums.cjb.net/alfa75.html

          Comment

          • 75ts
            CBC Senator XXL
            • 28.04.2005
            • 651
            • Beograd-Mirijevo

            #35
            E i ja sam krenuo kai i ti nabavio turbinu polovno, nasao motor samo 2l TS, krenuo da pravim hedere za granu od prohroma .... samo sam odustao kad sam rasutrio motor i vdeo da nevaljju ni hilzne ni klipovi....tako da sam ceo projekat ostavio za neko bolje vreme $$$

            Jbga kad bude para bice i muzike do tad....ax taj turbo

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #36
              Kompresiju ne moras da smanjujes. Kod mene je 10,6 i teram 0,70 Bara bez interkulera ali moj blok je isti kao kod Audi S4/RS4 2.7T.
              Boost or bust...

              Comment

              • sira
                CBC Senator XXL
                • 03.12.2004
                • 322
                • Split

                #37
                Čemu točno služi visco remenjaća i kako se regulira????

                Moja pretpostavka je da se pomoću nje može iskljućiti i uključiti pokretanje vijaka kompresora, i da to vjerovatno radi ECU.

                Ali želio bi biti siguran jer ako se može ukljućiti i isključiti pomoću prekidaća, možda budem imao i jare i pare
                http://forums.cjb.net/alfa75.html

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #38
                  Originally posted by sira
                  Čemu točno služi visco remenjaća i kako se regulira????

                  Moja pretpostavka je da se pomoću nje može iskljućiti i uključiti pokretanje vijaka kompresora, i da to vjerovatno radi ECU.

                  Ali želio bi biti siguran jer ako se može ukljućiti i isključiti pomoću prekidaća, možda budem imao i jare i pare
                  Kada se ne vozi sa punim gasom onda se preko nje odvoji kompresor da ne bi trosio KS od motora, isto kao kod ukljucivanja i iskljucivanja ventilatora za hladjenje motora,tamo je takodje visco sistem. Obicno reaguje na polozaj papucice ili broj obrtaja. Moze i rucno ali je onda stalno moras kontrolisati.Mozes i da postavis pprekidac iza leptira gasa i kada je na polovinu i vise otvoren onda pritisne dugme i ukljuci visco, kada pustis gas,pusi dugme i visco se iskljuci.
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • sira
                    CBC Senator XXL
                    • 03.12.2004
                    • 322
                    • Split

                    #39
                    Ideja je, kako je moje auto na plin, a plinska instalacija za kompresor me dođe skuplje nego stavljanje kompresora, upotrebljavat visco spojku preko prekidaća, kad je na benzin onda vrti a kad je na plin, onda ne vrti, kao Mad Max, na prekidač uključim benzin i kompresor
                    http://forums.cjb.net/alfa75.html

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #40
                      Kompresiju ne moras da smanjujes. Kod mene je 10,6 i teram 0,70 Bara bez interkulera ali moj blok je isti kao kod Audi S4/RS4 2.7T.
                      koje gorivo korstis i da li je fabricki ecu "chipovan" ili je neki standalone u pitanju ?
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • sira
                        CBC Senator XXL
                        • 03.12.2004
                        • 322
                        • Split

                        #41
                        To i mene zanima, kakav ECU koristiš.
                        http://forums.cjb.net/alfa75.html

                        Comment

                        • Nenad
                          CBC Senator XXL
                          • 06.01.2005
                          • 1364
                          • BBgd/Mow

                          #42
                          Fabricki ECU sa posebno napisanim programom za rad sa kompresorom.

                          Ako nekom treba imam preko poznanika kontakt sa nemcima iz DigiTec koji mogu da napisu i custom program.Trebaju im podaci sa lambde,velicina injectora,pritisak u trubini/kompresoru,
                          Boost or bust...

                          Comment

                          Working...
                          X