zaobidjmo podatak o curenju...
jer kako je napisano.. s kriva ventila i moram reci razjebanim vodlicama auto je jurio u 9.5 k rpm..
da li se moze sumnjati na drugacije sirenje vodilca sobzirom da ove nisu orginalne?
opet to vuce stvar s oprigama..
naravno i ja sumnjam na opruge..
od koga ti uzimas opruge i po kojoj cijeni?
*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Svoje opruge sam uzeo od tunera Peugeotovih motora, Total Motorsport Solutions, UK, komplet sa kapicama i spejserima je bio oko 350 EUR. Mada sada ne izgleda tako icugledno da su opruge u pitanju (mada bih ih ja ipak zamenio, kako god okrenes slabe su...)
Ne pitam te dzaba za curenje, sasvim je moguce da iz bilo kog razloga imate duvanje pored karika kad se ulje malo zagreje, samim tim bude lakse da proleti pored karika. Opruge ili su diviljne ili nisu, ne bi se desavalo da cas ide do 8700, pa onda kad se motor ugreje pocnu da posustaju, nema logike.
Ja ipak tipujem da ovo vrlo moguce ima veze upravo sa "curenjem" kompresije. Pusti to sto su ventili bili krivi, a on kao isao i nije mu opadala snaga...Uzmite lepo tester curenja, premerite svaki cilindar pa da vidimo o cemu se prica, uopste nije podatak za zaobici, ne vidim kako tako lako mozes da eliminises to kao izvor problema? Mislio i ja da ni moj motor ne duva, uzeo izmerio a on supalj ko reseto - a vrteo se do blokade na 7500 kao lud, maltene falilo mu jedno 1000 obrtaja...a tester curenja pokazuje da je maltene SVE otvoreno, vise od 30% curenja! Uradio glavu, proverio karike, probao ponovo, curenje u proseku oko 7% - dovidjenja i prijatno, sad znam da je u redu.
Imate li podatak o pritisku ulja sa obrtajima?
I o kom se motoru uopste radi?
The difference between men and boys is the price of their toys
Shvacam, sve 5
Ali, JOJ!
zaboravio sam reci da su cilindri novi tj druga specijala s karikama TOTAL SEAL ... sve je 5!
Toliko o curenju...
Dobro, nisam vise pameten stim autom... nema druge nego mjenajti opruge... jer vise nista nemoz drugo biti...
*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
he he..j joj..
kakve sada veze ima pritisak ulja... novi lezajevi i nema hidropodizace..
sve tolerancija po propisima..
najozbiljnije zasto pitas za pritisak ulja'?
*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Fiat Group, ako svi budemo gledali na taj problem tvojim "ocima", onda cemo vidjeti isto ono sto ti vidis, ili bolje receno nevidis. Tvoj pristup pociva na predpostavkama. Nemas nacin da ispitas volumetricnu efikasnost doticnog motora i reduciran si na metodu pokusaja i pogreske. Ako moramo uzeti zdravo za gotovo da je sve u redu osim opruga, u cemu je onda dilema? Zamijeni ih s tvrdjima. Valjda postoje i neke specifikacije ili standardi po kojima se uparuju bregaste i opruge.
SLAZEM SE!
ali tvrdim i postoje dokazi da je prosla sezona bila vise engo zadovoljavajuca..
Sada je stanej kako opisujem...
Dakle dalje naglasavam da nitko nezna cije su bregaste niti imaju kakve oznake.. vidi se da su podosta siroki brijegovi s zanimljivim liftom...
Uvjek postoji ali.. moj problem je fokusiran na oprugama jer problem je nastao tek kada su se izmjenile vodjilice ventila.. i sve to dovelo u neki red.
Ne zelim se previse zamarati jer od strane vlasnika automobila kao i on sam nastal je velika nevejra.. ako se bude trazilo a poznato je da su opruge 1000% neprimejrene ovome rezimu rada...
zamjeniti njih... i sto druge prostaje.. EFI??? sumnjam prosle godine sve je bilo 5...
Hvala na pomoci... ako bilo sto drugo netkome padne na um a ima ideju.. volio bi da se podjkeli s nam svma
BIG tnx
*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Comment