Auspuh kod turbo motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • duxducis
    CBC Senator
    • 19.10.2004
    • 207
    • Beograd

    #16
    Ma podici cu auto nocas na dizalicu u garazi i slikacu da ne pricamo na pamet.
    Uradicu to sto ti kazes ako majstori budu mogli da ispune moje zelje.
    Mada vrlo moguce da je taj down pipe vec poprilicno sirok, ali da ne pricamo idem za 2-3sata da proverim pa javljam
    Res non verba!

    Comment

    • Saby
      CBC Senator XXL
      • 25.11.2004
      • 408
      • Horgos

      #17
      Ja sa lancie sad skinuo sve, ide mi cev od 3'' od turba do kraja, bez icega, zvuk je extra, jest da je malo bucan, ali mnogo lepse ide sad
      Fun starts @ 3000 RPM
      Alfa Romeo 146 1.8 Ts

      Comment

      • duxducis
        CBC Senator
        • 19.10.2004
        • 207
        • Beograd

        #18
        Evo ga downpipe, izmerio sam(usput rizikovao da me spljosti auto) i on je min 75mm sto znaci 3'' tako da ne moram njega da menjam.


        A evo ovde se racva u dve od 50mm


        I evo na kraju materijala za novu cev, zao mi je samo sto mi trenutno nije bio tu lonac koji stavljam a koji je ludilo (barem ja tako mislim).





        Sta mislite?
        Res non verba!

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Nemas potrebe nista da radis na auspuhu
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • duxducis
            CBC Senator
            • 19.10.2004
            • 207
            • Beograd

            #20
            Pa dobro barem cu imati tu satisfakciju izbacim srednji lonac, raspali zadnji lonac iz '84 i postavim novi.Valjda nista necu izgubiti, mislim moze biti samo bolje. Nadam se.
            Res non verba!

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Citas li mail ??
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • duxducis
                  CBC Senator
                  • 19.10.2004
                  • 207
                  • Beograd

                  #23
                  A ti?
                  Res non verba!

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Power
                      CBC Član
                      • 23.01.2005
                      • 23

                      #25
                      Originally posted by BOOST
                      jedno potanje. ukoliko se drasticno poveca cev i oslobodi protok, da li u tom slucaju dolazi do gubitka u vecim obrtajima ili manjim

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Cao !

                        Na atmosferskim motorima u manjim obrtajima.

                        Problem ima prirodu u da dok je mala brzina klipa , koja samim tim ima salbo povlachenje smese ka cilindru kroz usisni sistem, dakle volumetrichi nivo punjenja je mali, u tom slucaju su cak sto vise pozeljno zadrzati jedan deo izduvnih gasova u sistemu (obrati paznju da se nemisli direktno na izduvne gasove vec na deo smese koja je u fazi ventiliranja ekspanzionog prostora na vagi ventila ) . Dakle , prelako izduvavanje u niskim obrtajima dovodi do smanjenja volumetrickog punjenja sto samim tim i smanjuje obrtni momenat motora.
                        Postoji razlog zasto su izduvni ventili manji od usisnih

                        BMW je ubacio VANOS da bi se resio problema u nizim obrajima dok je Honda napala na VTEC u visim obrtajima, jedna kombinacija ova 2 chini motor fleksibilnijim u datoj zoni aktiviteta sistema .

                        Nadam se da sam uspeo da objasnim
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • kilson
                          Moderator
                          • 09.10.2004
                          • 3216
                          • NoviBGD
                          • AR 75 GT

                          #27
                          Vezano za atmosferske motore, a povodom gubitaka volumetrichkog punjenja;
                          znachi li neshto oblaganje cevi i zadrzhavanje temperature izduvnih gasova?
                          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Jedan od nachina gde se uz povecanu temperaturu u izduvnoj cevi dobija na povecanom pritisku , dakle protivpritisku , da, znachi, ali ne preterano, dok istovremeno odmaze izduvavanju u vecim obrtajima, dakle vecem protoku.
                            Ovo je nesto cisto vezano za izduvne grane od TuRbo motora pravljene od prohroma, da bi se potrebna toplotna energija prebacila na TuRbo i povecala efikasnost TuRbine.

                            Za atmosferske motore, ovo je nesto sto chesto pripada teoriji konstrukcije, dok prakticno vrlo varirajuci rezultati. Preneti toplotu ka nazad u sistemu moze medjutim da da poboljsanje obrtnog momenta. "Moze" mada su vrlo mali dobitci sa ulaganjem
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            Working...
                            X