Ceramic Coatings

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #46
    Koji je karakter motora u pitanju, vaditi se na Nm ili chekati onih 300KS u obrtajima.
    Licno mislim da posto je motor nastao iz diesela, da je radjen da podnese vece ekspanzione pritiske , ali glava kaze da to nece moci da uradi dovoljan broj puta u sekundi (za neupucene chitaj rpm )

    Dakle, pre bi isao na soluciju da se sve slozi izmedju 2500-5000 rpm, sa zdravim pritiskom turbine , jer do 5 k rpm termicki deo nijeposeban problem.
    Dakle, jedna naprimer MHI TD04-18T turbina, ali sa kucistem #6


    Kompresor je dovoljno dobar da u svakom trenu da preko 300ks a kuciste #6 (na Volvo 850 T je to kuciste prisutno.) garantuje ubitacan spoolup i jahanbje na Nm.
    Jednom recju, nema zdravog koncepta za male pare i 300KS i da sve to drzi.
    Ali zato je moguce sesti na 400+ Nm u navedenom spektru obrtaja. (misli na to da ukoliko bi se izvukao na 7028rpm da bi bilo 400+KS.

    Ukoliko bi ja radio nesto sa tim motorom, bacio bi se na vece izduvne ventile , neznam da li ima uljano hladjenje klipova sa brizgaljkama, ali posto bi saseko karakter motora na neprevelike obrtaje, i ako ima brizgaljke, pocistio bi redukcijone ventile iz njih da dobijem veci protok ulja (duplo,najmanje) kroz njih, sto bi omogucilo adekvatnije hladjenje klipova.
    U ovom slucaju karike nebi bile opterecene spiranjem ulja jer nebi isle u prevelike obrtaje. Tek u vecim obrtajima puno ulja na foderu stvara provlem da karika propliva preko ulja , zadigne se i umesto da ga struze na dole , propusta ga na komprsionu kariku .

    Dakle, ima sta i moze da se radi, ali ne na onaj klasicni racing koncept koji vlada sa atmo motorima i vuce se na efekat kroz obrtaje.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Ivan_R5
      CBC Član
      • 14.12.2006
      • 55
      • Split / Solin

      #47
      Originally posted by Hic
      Hm...ja bi se ubacio na tren.

      T3 trim 60...iz vlastitog iskustva ZABORAVI 2 bara, toliko grije da mozes cijelu zgradu zgrijat.

      Bolje si izaberi neki turbo koji ce ti dati 300ks na 1 do 1,4 bara.
      Ma T3 trim 60 ide na prijateljev 2.0 16v, nisan spominja njega za volvov (renaultov) motor... I neće priko 1.3 bara.

      Comment

      • Ivan_R5
        CBC Član
        • 14.12.2006
        • 55
        • Split / Solin

        #48
        Originally posted by 206
        Pa ima li neko konkretno taj i takav motor sa 300KS, i sta je radio na njemu da podnese tu snagu?
        Ima.

        http://www.frenchsportsclub.com/index.p ... =sm&id=942

        Volvo B18FT 1721cc turbo block, Rebuilt with standard pistons and rods, Standard compression, Nocturnal Developments fast-road camshaft, Modified GT28r ball bearing turbocharger running 22psi of boost at the manifold, Remapped fuel ECU and ignition module modified to remove boost limit, Saab 2.3 turbo 'red' injectors, Re-calibrated air-flow meter, Uprated fuel pump, Double capacity alloy intercooler, Hose solutions oil lines with Bailey turbo pre-filter, 8.5mm Magnecore HT leads, Custom pipework for water, oil and boost, Polished inlet and exhaust manifolds, Polished fuel rail, Custom 2.5" straight through exhaust system

        Power at Wheels: 253bhp (to oko 300 na radilici, jel tako?)

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #49
          Pa eto onda, uradi upravo to da dobijes tih 300KS, sta je problem? E da, i upravo onaj turbo koji ti i rekoh i to na, koliko, 1.3bar?

          Ja ne vidim keramiku nigde na listi.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Ivan_R5
            CBC Član
            • 14.12.2006
            • 55
            • Split / Solin

            #50
            Šta, ne smin pitat o tome ako baš on nije stavija?

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #51
              Smes, naravno, ali mi nije jasno zasto uopste razmisljas o tome kad vec za time nema potrebe na projektu koji imas u glavi?

              Ali da je interesantna tema, pa makar za znati da je prevazidjena, svakako jeste.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Ivan_R5
                CBC Član
                • 14.12.2006
                • 55
                • Split / Solin

                #52
                Originally posted by 206
                Smes, naravno, ali mi nije jasno zasto uopste razmisljas o tome kad vec za time nema potrebe na projektu koji imas u glavi?

                Ali da je interesantna tema, pa makar za znati da je prevazidjena, svakako jeste.
                Ja san pita o ceramic coatingu, a ne ceramic coatingu isključivo klipova, iako se iz toga razvila poučna rasprava. A potrebe za oblaganjem npr. ispušne grane i downpipe-a iman ma koji god turbo projekt radija... Stoga...

                A i tema je zanimljiva ako tko misli nešto slično radit.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #53
                  Izduvne grane da, spolja, ako je extraktor tipa od celicnih cevi, ukoliko je od gusa.

                  Na TuRbo motorima, nikako sam downpipe, tu je potrebno sto brze hladiti gasove radi spustanja protivpritiska.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #54
                    Onda da te pitan - zašto to ljudi uopće stavljaju u motor ako ne valja ili je toliki rizik? Nekako mi nije to jasno
                    da probam ja na to pitanje.
                    Volvo serije 400, svi modeli, su manje vise bazirani na Reno tehologiji.
                    do tog modela Volvo nije pravio FWD modele i nije imao nikakav motor niti benzin niti dizel za FWD konfiguraciju.

                    uzet je tada novi Reno 1721 ccm motor koji je pao na testu kod Volvoa jer se raspadao.Volvo je preradio motor i ubacio novu glavu po Heron principu, naravno kvalitetnije/robusnije izradjenu od Reno varijante.

                    Reno je nastavio da koristi nezniju varijantu motora na raznim modelima ali nikada u turbo varijanti.

                    Volvo je izvukao 120KS iz 1721 ccm sto sredinom 80tih u toj kategoriji (Golf klasa) uopste nije bilo neodovljno za opustenu voznju.

                    u 300/400 modele je isao i Renoov 1600 i 1900 dizel, atmo a kasnije i turbo dizel.

                    kako je jedno vreme Reno i Volvo bila udruzena firma, Reno je za tzv male Volvoe serije 400 (i kasnije 40) dao motore i menjace a Volvo je razvio sasiju za Reno Lagunu 1 i 2 i obezbedio pasivnu bezbednost Renou pocevsi od tog modela (pre toga Reno nije ni priblizno bio na tom nivou).

                    brak Renoa i Volvoa se konacno raspao a ostala je ta serija 400 iz NedCar fabrike kao hibrid Reno mehanike i Volvo karoserije, ergonomije i opreme.

                    za 250-300KS bolje uzmi neki original Volvo tzv red block motor i on moze bez prepravki do te granice da dogura.
                    konkretno B230FT.

                    sa motorom koji bi uzeo kao osnovu mislim da bez mnogo para i dosta srece neces se bas puno navozati, ako uopste dogura u blizinu 200KS.

                    120KS u malom i laganom autu kakvi su 400 sasvim fino radi i daje solidne perfomanse.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • kilson
                      Moderator
                      • 09.10.2004
                      • 3216
                      • NoviBGD
                      • AR 75 GT

                      #55
                      PVD kod nas?



                      Poshto cu imati problem sa sinhronima u najavi, da li bi se isplatilo ici na TiN-ovanje istih?




                      [Morao sam zombifikovati temu]
                      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #56
                        Vidi, izgleda da stvarno to rade

                        Ah, pa imacemo mi nesto posla za njih...
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #57
                          Svaka cast killi sto ih nadje.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #58
                            Killaza

                            sinhroni i niskofrikcioni TiN , zaboravi.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • kilson
                              Moderator
                              • 09.10.2004
                              • 3216
                              • NoviBGD
                              • AR 75 GT

                              #59


                              Dakle potrebno je ojachati ovaj segment, da li radije ici na TiAlN ili..?
                              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #60
                                Laki, povrsinsko ojacavanje nece pomoci preterano ako je sam materijal u osnovi los. Rekoh ti, kod mene bi to imalo smisla samo zato sto ceo set zupcanika u menjacu pravim od mnogo jaceg materijala.

                                Sinhroni koji su slabi zbog loseg ili mekanog materijala od kojeg su napravljeni neces ojacati povrsinskim tretiranjem.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X