Z-Koral Nitro In - Iz pocetka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    Z-Koral Nitro In - Iz pocetka

    Napokon je stigao i motor, uz naravno manjak delova, i peripetije od 2 meseca natezanja ocemo/necemo da vadimo motor, sa majmunima sa otpada

    Za sad fale vodena pumpa, alternator, pola usisne grane, dizne, izduvna grana i lambda sonda.... [preporuka na otpad se uputite iskljucivo do zuba naoruzani]

    Ostalo je sve prisutno! ostatak bez usisne bi trebao da stigne sutra

    Treba spakovati motor u juga, bezbedno i kvalitetno.
    Za slucaj nemoguceg nalazenja usisne grane, moracemo da pravimo neko resenje (4 leptira - pokusaj)

    Motor ce se voziti iskljucivo na LPG. dakle treba mi preporuka kako to da izvedem? Da li da mapiram fabricki komp ili da mecem sekvent?

    Treba da se pravi nosac motora sto dodje do kaisova Neka ideja?

    Motor je iz lancie delte 2 godiste 1997. presao je celih 70k km u izvrsnom je stanju, puno je kostao, i ima 90ks, sto u odnosu na 103ks koliko imaju svi ostali dodje da ima deblji dihtung glave (malo manji cr) i drugu mapu... (moze da se ubaci mapa od 103ks...

    automobil je dovezen iz nemacke, uradjen je servis (ulje filteri zupcasti klinasti) i na izlazu iz servisa momcina ga iskrivio skroz... stajao od juna meseca na otpadu i kisnuo u autu bez haube jerbo majmuni nisu hteli da ga izvade (lenstine i lopovi)








  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Jugo 65 nosac. Moze i 55 ali bolje 65.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • Gumetina
      Banovan
      • 12.12.2004
      • 1082
      • Novi Sad

      #3
      Urose moze li to malo preciznije?
      Jos kad bi bila neka slicica. . .

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        Pa 'ebo ga ti, skines sa jugovog motora nosac koji se srafi kod zupcastog i zasrafis ga na taj 1.6 Vidis ta tri M10 srafa levo od spanera, dva dole i 1 gore. U re rupe ces da uvrnes nosac, samo sa duzim srafovima. Obrati paznju da spaner ne kaci nosac. Ili odbrusi nosac ili nadji drugi spaner.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • Viper
          CBC Senator XXL
          • 25.11.2004
          • 700
          • Kać

          #5
          Ovaj motor kao da je u dunavu bio
          I DONT NEED SEX
          goverment fucks me every day!

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #6
            Cini mi se da ces ipak imati malo vecu zajebanciju sa jugovim nosacem. Remenica bregaste je pomerena u levo pa mislim da ce kais kaciti nosac.


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • Gumetina
              Banovan
              • 12.12.2004
              • 1082
              • Novi Sad

              #7
              Ovaj motor kao da je u dunavu bio
              Izvini momak, ali bojim se da te nisam nista pitao

              Urose hvala, svakako cu da probam da uglavim yugov nosac,
              A ako ne uspe, kum i ja smo mislili da ga kacimo o plocu cca 5mm koju bi zavrnuli preko nekih odstojnika bolcni u blok svuda gde ima rupa koja ne smeta kaisu... pa da na tu plocu lepo zavarimo uvo za nosac na karoseriji...

              malo posla ali izvodljivo

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                #8
                Stigla je vodena pumpa i alternator, uterati delove otpadzijama nije lako ali je dostizno

                Naime montaza vodene pumpe je otvorila neka nova pitanja...

                One rupe za srafove za nosac motora DOLE su skoro zaklonjene remenicom vodene pumpe, a isto tako te iste rupe se nalaze samo u AL nosacu spanera dakle ne zalaze u blok, to sam tek danas konstatovao...

                Pa se pitam, ako bi napravio plocu koja bi se kacila samo na rupe za srafove na GLAVI motora, da li bi to bilo lose? planiram da iskorisitim rupe za desni sparen , one dve izmenju i levo... na samoj glavi !

                Remenica vodene pumpe ima na sebi mesto za remen koji tera servo pumpu! Posto ja ne koristim servo, da li da struzem tu remenicu u cilju olaksavanja ili da je ostavim ovakvom kakva je ?

                Poz

                RAle

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9
                  skini nosac koji se sada nalazi ispod mesta za pumpu za vodu. Stavi jugov nosac, jugov alternator, jugovu pumpu za vodu... i uzivaj
                  Sto se tice bocnog nosaca. Ona aluminijumska ploca koja nosi spaner je ujedno i poklopac za vodeni prostor u bloku motora, tako da ona mora da bude zasrafljena i negde gde su ona tri srafa. Vidim sada na slici da jedan sraf postoji a da su ostalo rupe. Krajnji levi sraf je mozda uvrnut u blok. Ako nije pogledaj da li za sva tri srafa ima 'mesa' u bloku gde mozes da probusis rupu i narezes navoj. Moguce je da su tu ostavili izliveno ojacanje za sraf.


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • Gumetina
                    Banovan
                    • 12.12.2004
                    • 1082
                    • Novi Sad

                    #10
                    kako cu jugovu pumpu i alternator kad nije ista sorta kaisa ?

                    gledao sam taj alu nosac spanera, i pipao sam blok iznutra, i ojacanja nema, ta rupa na nosacu je sluzila da se zasrafi plasticno kuciste/zastita kaisa...

                    tako da je jedino upotrebljiv onaj sraf dole ? a i njega je polu zaklonila remenica vodene pumpe ....

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #11
                      I jugovu remenicu. Ionako je polu-v kais sirok pa mozes imati problema sa prostorom u jugu. Naravno, bolji je od obicnog klinastog kaisa pa ga zadrzi ako mozes...

                      Pretrazi hrvatske forume, znam za jednom juga sa ovim motorom sa tih prostora.


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • Gumetina
                        Banovan
                        • 12.12.2004
                        • 1082
                        • Novi Sad

                        #12
                        A sta cemo sa ozubljenom remenicom ? iz jednog dela je ...

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #13
                          Sve sa juga 55/65
                          Osim ako je pumpa za ulje u tom bocnom poklopcu radilice


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • Gumetina
                            Banovan
                            • 12.12.2004
                            • 1082
                            • Novi Sad

                            #14
                            nisam na to mislio, nego je remenica sa 1.6 motora ozubljena za pickup broja obrtaja / gornje mrtve tacke slicno ali ne isto kao kod mene na efiju dok remenica za klinasti remen obicne 55/65-ice nije...

                            a ja idem na ubrizgavanje


                            Ako mozes da se setis foruma tog hrvatskog da odem da vidim, ja sam trazio bez uspeha

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              #15
                              Ne mogu da se setim, ja imam samo slike, a na njima se ne vidi nosac.
                              Smisli nesto za remenice, pumpe i ostalo, sta da ti kazem


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              Working...
                              X