Da li neko ima iskustva sa pravljenjem, instalacijom i generalno bilo kakvim aplikacijama sistema u**** sa 4 leptira gasa? Poceo sam da pravim ovakav sistem za Peugeot 206 pa ce mi trebati dooosta saveta.
Evo, na primer stvarno imam dosta (teoretskog) znanja kako i sta treba da se uradi, ali prica je jedno...
Sta me interesuje?
1. Duzina sistema za motor koji se vrti do 7500, uz zadrzavanje (makar nesto) obrtnog momenta na razumno niskim obrtajima, recimo oko 2500-3000 rpm?
2. Pozicija injektora - uz standardan fuel rail?
3. Precnik leptira - takodje vazi napomena odozgo za obrtni momenat. Potencijal motora do 200KS (utice na precnik leptira)?
4. Pozicioniranje i tehnika izvodjenja vakuma za MAP (ima jos i TPS kao indikator opterecenja motora)
5. Dinamicko regulisanje ler gasa - putem step motora, odakle izvesti vakum?
Ima jos pitanja, ali mnooogo biste mi pomogli kada bih mogao da dobijem ovih par odgovora za pocetak.
Evo, na primer stvarno imam dosta (teoretskog) znanja kako i sta treba da se uradi, ali prica je jedno...

1. Duzina sistema za motor koji se vrti do 7500, uz zadrzavanje (makar nesto) obrtnog momenta na razumno niskim obrtajima, recimo oko 2500-3000 rpm?
2. Pozicija injektora - uz standardan fuel rail?
3. Precnik leptira - takodje vazi napomena odozgo za obrtni momenat. Potencijal motora do 200KS (utice na precnik leptira)?
4. Pozicioniranje i tehnika izvodjenja vakuma za MAP (ima jos i TPS kao indikator opterecenja motora)
5. Dinamicko regulisanje ler gasa - putem step motora, odakle izvesti vakum?
Ima jos pitanja, ali mnooogo biste mi pomogli kada bih mogao da dobijem ovih par odgovora za pocetak.

Comment