Usis sa 4 leptira

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #31
    Okej, znaci step i MAP idu na istu liniju to je reseno. Pretpostavljam da se kroz jednu rupu na telu leptira izvede vakuum pa se onda razdeli na 2 linije pa svaka do svog plenuma? Usput, koliki bi plenum za MAP trebao da bude, je li to ima kakve veze sa dimenizjama i zapreminom standardne usisne grane/plenuma ili moze proizvoljno da se odredi, recimo velicine kao pakla cigareta? I da li vakuum treba izvoditi sto blize samom leptiru, sa strane, gore, dole, ili nije bitno?

    Ako sam te dobro razumeo, predlazes da kocioni servo ne napajam vakumom preko u**** nego da montiram posebnu pumpu koja bi pravila vakuum posebno za kocnice? Ili da servo montiram na vakuum ali ispred leptira gasa koji bi u radu pravili vakuum, a na leru da se ukljucuje vakuum pumpa?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #32
      Sve vreme samo vaccum elektricna pumpa.

      MAP je skroz OK da samo jedan cilindar daje informaciju, racuna se da su iste vrednosti, mehanicke od cilindra do cilindra.
      Jedino sto moze da postoji oscilacija od pulsa do pulas na samom MAPu ali se resava postavljanjem odgovarajuceg kondenzatora na njegov izlaz.

      Nekomlikuje previse, jer vakum od 1 ili 4 cilindra je ISTI, dakle SUMA je ista .
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #33
        Usput, evo i dve slike kako bi sistem trebao da izgleda, odnosno od cega se sastoji, i kako izgleda instaliran (u stvari ne potpuno isto jer je slika sa auta koji ima i poseban kompjuter):


        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #34
          Originally posted by BOOST
          Sve vreme samo vaccum elektricna pumpa.

          MAP je skroz OK da samo jedan cilindar daje informaciju, racuna se da su iste vrednosti, mehanicke od cilindra do cilindra.
          Jedino sto moze da postoji oscilacija od pulsa do pulas na samom MAPu ali se resava postavljanjem odgovarajuceg kondenzatora na njegov izlaz.

          Nekomlikuje previse, jer vakum od 1 ili 4 cilindra je ISTI, dakle SUMA je ista .
          Suma summarum:

          Kocnice: vakuum servo pumpa 100% vremena (alternativno vakuum sa sva 4 leptira, ako ne budem mogao da nadjem/upasujem pumpu?)
          Ler: 4 vakuumske linije posle leptira u plenum za step
          MAP: 1 vakuumska linija posle leptira + kondenzator za peglanje erratic pulseva

          Kakav bi to kondenzator trebao biti, treba li ti tip MAP-a za to?
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #35
            Da li je MAP sa analognim ili digitalnim izlazom?

            Pumpa se prekida pomocu vaccum prekidaca na vaccum rezervaru. Dakle namestis ukoliko je vaccum manji od 0,4 bara da ukljuci pumpu, tako da pretesno stoji i ceka da se kocnice pocnu koristiti
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #36
              E sad to bih morao da vidim, ali pretpostavimo da je analogni.


              Sto se tice pumpe, koju bih mogao da iskoristim? Pretpostavljam da takva postoji na SAAB-u ili neka druga mozda?
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #37
                SAAB 9-3 i 9-5 sa automatskim menjacima do 2001 godine, posle su presli na mehanicku koju teraju na mestu u glavi gde je nekad pre 16 godina stajao razvodnik paljenja koji je tada izbacen iz upotrebe
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #38
                  Okej, to je sto se tice kocnica, ali IPAK, ako ne bude mogla ta pumpa da uleti...moze da se koristi vakuum sa leptira?

                  I sta bi za taj MAP kondenzator, kakav ide?
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #39
                    Pa vidi , napon na kojem radi logika je 5V ali secam li se dobro da MAP kod tebe radi na 12V... no nebitno za sam MAP , on vec ima kondensator u sebi na izlazu, tako da je moguce da ce raditi OK. Cak sto vise sam siguran.

                    Pa mozes uvek, ali razmisli na jednu stvar: Pravis auto koje ce izgleda cesce da se vozi sa gasom stisnutim do kraja , ja bi nabavio pumpu da sam na tvom mestu.

                    Dieseli imaju vaccum pumpe mehanicke za serva Zato ti predlazem da odradis elektricnim putem , jednostavnije je za ugradnju.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #40
                      Mislis da MAP vec sad sam pegla izlaze? Hmmm, vidi, ovo mi je bitna informacija, jer treba da narucim tela leptira sa ili bez dodatnih rupa za MAP vakuum (odnosno rupa na jednom telu za 1 liniju za MAP).

                      To sto se tice gasa do daske, ne znam odakle ti takva ideja, stvarno Okej, ide pumpa onda, malo mi je to zvucalo...nesigurno, znas vec, imam mnogo vise poverenja u pasivne vakuum sisteme kao sto je vakuum servo, nego elektricnu pumpu koja moze i da otkaze...ali posto je SAAB pumpa u pitanju, onda to otpada kao mogucnost, a?
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #41
                        Da, pozitivan sto se tice MAPa, mora da ima jer na niskim obrtajima ima dosta rupa izmedju pulseva.

                        Sto se tice izvoda za vaccum, kako svatam da vec pravis sa svakim posebno i plenumom za STEP, mozes da se prikljucis dakle vrlo jednostavno i slobodno na isti PLENUM sa MAP senzorom.

                        Kad su kocnice u pitanju, slobodno mozes da verujes u to sto je SAAB narucio i postavio norme Boschu ..

                        Stvar je kapaciteta u pitanju kad bi mislio da postavis klasicno sve 4 na plenum za servo.. jer ta linija je linija veceg precnika, stvarao bi smetnje na liniji vazduga kroz PIPE u tom slucaju. Zato i zbog svega opisanog ELEKTRO PUMPU.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #42
                          Znaci:

                          1. 4 leptira, 4 rupe, u plenum za step, isti vodovi u plenum za MAP/ili 1 vod direktno na MAP
                          2. Brake servo elektricni

                          Odakle bi trebalo da vodi napajanje elektropumpe vakuma serva, i koje amperaze mora da je napajanje?

                          Usput, ovo mi je OGROMNA pomoc, hvala. Imas kad naletis i free voznju, naravno
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #43
                            Vec sam negde naveo da na vaccum liniju pumpe ide naravno nepovratni ventil kao i sada, zatim iza ventila prema servo pojacivacu se postavlja vaccum prekidac, ( minus 0,3-0,4 Bara ) , taj okida rele koji goni pumpu. Naravno jos jedan glavni rele za upravljanje strujnog kola dok je auto na kontaktu.

                            Osigurac je 25 AMP za SAAB pumpu, dok je pumpa nominalnih 110W .
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #44
                              Sto se tice ove teme, sve je jasno. Za sada. Hvala na pomoci!
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #45
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X