Da, na Passata mislim.
Prosto ja znam taj kit, to je od firme PES sa Eaton MP62 kompresorom koji ima zapreminu 1L i vrti se na kontinuiranih 14000 obrtaja (max.16000). Taj kit ima reklamiranu snagu 295 Ks ali ih ne pravi nego negde oko 270. Ima nadpritisak 0,45/0,5Bara (ne 0,8/0,9). U komplet ulaze dizne od 242cc/min na 3 Bara pritiska (od firme RC). Sa remenjacom koja ide u kitu (3.15") ne moze da napravi vise od 0,5Bara. Da bi dobio 0,9Bara, taj kompresor treba da se vrti minimum oko 15500 obrtaja a on to ne moze sa remenjacom od 3.15".
Inace nevidjena koincidencija to sto si ispricao oko tog kompressor kita za tvoj Passat. Neverovatno u smislu da ja imam druga u Becu (Geri Rischawy) koji je inace moderator na www.passat-3b.de i koji je uradio sve to isto sto i ti. Vozio svoj passat sa NOS-om, promenio motor i posle godinu dana kupio taj kit. Doduse on nema 0,8/0,9 Bara nadpritiska nego 0,5Bara. i auto je jos kod njega. Ko zna mozda ste se cak i sretali u Becu na nekim okupljanjima.
012: obrisan nepotreban citat
Prosto ja znam taj kit, to je od firme PES sa Eaton MP62 kompresorom koji ima zapreminu 1L i vrti se na kontinuiranih 14000 obrtaja (max.16000). Taj kit ima reklamiranu snagu 295 Ks ali ih ne pravi nego negde oko 270. Ima nadpritisak 0,45/0,5Bara (ne 0,8/0,9). U komplet ulaze dizne od 242cc/min na 3 Bara pritiska (od firme RC). Sa remenjacom koja ide u kitu (3.15") ne moze da napravi vise od 0,5Bara. Da bi dobio 0,9Bara, taj kompresor treba da se vrti minimum oko 15500 obrtaja a on to ne moze sa remenjacom od 3.15".
Inace nevidjena koincidencija to sto si ispricao oko tog kompressor kita za tvoj Passat. Neverovatno u smislu da ja imam druga u Becu (Geri Rischawy) koji je inace moderator na www.passat-3b.de i koji je uradio sve to isto sto i ti. Vozio svoj passat sa NOS-om, promenio motor i posle godinu dana kupio taj kit. Doduse on nema 0,8/0,9 Bara nadpritiska nego 0,5Bara. i auto je jos kod njega. Ko zna mozda ste se cak i sretali u Becu na nekim okupljanjima.
012: obrisan nepotreban citat
Comment