fiat coupe 2.0 20v limited edition-projekat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #31
    Da, na Passata mislim.
    Prosto ja znam taj kit, to je od firme PES sa Eaton MP62 kompresorom koji ima zapreminu 1L i vrti se na kontinuiranih 14000 obrtaja (max.16000). Taj kit ima reklamiranu snagu 295 Ks ali ih ne pravi nego negde oko 270. Ima nadpritisak 0,45/0,5Bara (ne 0,8/0,9). U komplet ulaze dizne od 242cc/min na 3 Bara pritiska (od firme RC). Sa remenjacom koja ide u kitu (3.15") ne moze da napravi vise od 0,5Bara. Da bi dobio 0,9Bara, taj kompresor treba da se vrti minimum oko 15500 obrtaja a on to ne moze sa remenjacom od 3.15".

    Inace nevidjena koincidencija to sto si ispricao oko tog kompressor kita za tvoj Passat. Neverovatno u smislu da ja imam druga u Becu (Geri Rischawy) koji je inace moderator na www.passat-3b.de i koji je uradio sve to isto sto i ti. Vozio svoj passat sa NOS-om, promenio motor i posle godinu dana kupio taj kit. Doduse on nema 0,8/0,9 Bara nadpritiska nego 0,5Bara. i auto je jos kod njega. Ko zna mozda ste se cak i sretali u Becu na nekim okupljanjima.

    012: obrisan nepotreban citat
    Boost or bust...

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      12 konja sam dobio jer sam poradio na osnovnim stvarima kod jdnog turbo motora...usis,izduv
      pa tako kazi

      to nije isto sto i "nisam takao nista na motoru".

      uz izmene hardvera svasta moze da se osmisli, nesporno.

      V6 motor te zapremine sa natpunjenjem vec i fabricki standardno ima max efekat reda 260-280KS u serijskoj izvedbi tako da ja nemam nikakvih dilema da si postigao to sto si naveo.

      dilema je 320KS na 2000 kubika i bez izmene hardvera motora, eto tu cekam detalje kao sto si gore naveo sta je radjeno.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #33
        ti tvrdis da je jedan kompresor efikasniji od turbine
        ne tvrdim ja nista, samo prezentujem sta kazu zakoni termodinamike.
        a oni kazu da vazduh na nizoj temperaturi sadrzi vecu masu kisoenika od onoga na visoj temp.
        tacno ili netacno-
        idemo dalje, zakoni termodinamike kazu da toplota prelazi putem jednog od 3 nacina sa toplijeg na hladnije telo.
        tacno ili netacno-

        turbo kompesor se sastoji od turbine i kompresora koji su mehanicki direktno spojeni. tim spojem se (iz prethodne zakonitosti) prenosi toplota izduvnih gasova na vazduh koji se u****va na nacin da se taj vazduh zagreva. naravno i samim sabijenjam.

        mehanicki kompresor ima dodatnu toplotu samo usled sabijanja vazduha.

        u totalu rezultat- vazduh iz turbokompresora se nalazi na visoj temperaturi od vazduha iz mehanickog kompresora za isti stepen sabijanj.
        tacno ili netacno?

        ja efikasnost iliti stepen korisnog dejstva nisam ni pomenuo.

        pricali smo o dobitku toplote u motoru kao rezultatu sagorevanja merljivo u KS.

        turbo kompresor je bitno efikasniji od mehanickog jer koristi otpadnu toplotu i kineticku energiju gasova koja se inace baca ali to nije tema.

        nama ne treba vruc vazduh iz turba na usisu u benzinski motor.

        treba nam hladni da bi motor mogao da upotrebi benzin na nacin da postoji kontrolisano sagorevanje a ne samodetonacija koja ce razbucati motor.

        samodetonacije ce unististi mehanicki motor, samo je pitanje koliko km/sati rada, tacno ili netacno..


        mogu da napravim dijagram toka, algoritam zasto nesto moze da se dogodi i zbog cega a zasto nesto ne moze.

        to su neka univerzalna pravila i zakonitosti pa je nebitno koji motor, koja marka, koji model, koje godiste, bilo sta na koje ce se primeniti.

        uvek i bas uvek zakoni termodinamike vaze mada mozda ne tako ocigledno na prvi pogled.


        da li je potrebno uprljati ruke da bi dosao do (odavno) spoznatih stvari koje se ne dovode u pitanje. ja bar nisam cuo da neko negira termodinamicke zakonitosti niti da je uspeo da napravi bilo sta sto bi radilo suprotno tim zakonitostima.



        kompresor sedi na motoru,greje se od njega,nema IC...kako moze biti efikasniji od jedne turbine koja se vrti na vecem broju obrtaja,i iz koje izlazi vazduh koji se kasnije hladi...
        i kompresor i turbina imaju IC i isto se hlade, naravno.

        efikasnost je nesto drugaciji pojam i odnosi se na stepen konverzije energije.

        nas ne zanima broj obrtaja turbine , ne zanima ni obrtanje kompresora jedino sto utice na nas motor je MASA i TEMPERATURA vazduha koja se ubaci u komoru za sagorevanje.

        ako ti nisi stavio IC na kompresor a jesi na turbinu pa poredis babei zabe moze se desiti da nastane zabluda da zakoni termodinamike ne vaze.

        kada preracunas obrtaje i druge opisne parametre turbine i kompresora kao i IC izmenjivaca toplote na fizicke jedinice mase i temeprature vazduha tek onda mozes da napravis vladino uporedjenje.


        pojednostavljeno, da bi ohladio sabijeni vazduh na istu izlaznu temperaturu potreban ti je efikasniji IC za slucaj turbine nego za slucaj kompresora.

        ili ako stavis isti IC vazduha na izlazu koji potice od turbine ce biti topliji od onoga koji potice iz kompresora.
        pitanje je koliko topliji.

        mana kompresora je sto oduzima snagu motora sa radilice a prednost turbine sto sakuplja otpadnu energiju (rekuperator toplote).

        nadam se da sam sada jasniji za ono sto sam ranije napisao.

        ako je tako kako ti kazes pa onda svi treba da bacimo turbine i vozimo motore sa kompresorom,ali ja ne vide da audi ili bmw ili neki drugi

        kazu svi, nauka (o termodinamici potanko objasnjava) da su takvi principi... motori sa kompresorom trose vise goriva i to im je mana pa se (zbog cene u sveukupnom zbiru) naravno preferirra turbina.

        Mercedes pravi motore sa kompresorom, proveri ne pricam napameti prodaje takve automobile u salonima.

        motore sa kompresorom su odavno napravili jos pre II svetskog rata mnogi sa velikim uspehom ali i po velikoj (sire nedostupnoj) ceni.

        jedno je cena necega i napraviti sto jeftinije, drugo je sta je tehnicki limit.


        zao mi je brick tu se razilazimo
        pogledaj jos jednom objasnjenje zasto- verujem da nema mnogo prostora za sustinsko razilazenje.

        nije tehnicki limit kompresora 0,5 bara, limit je cena koju bi platio (ili ja svejedno) da ti naprave mehanicki od 2 ili 3 bara.
        slicno vazi i za turbo, IC, sisteme ubrizgavanja, materijal klipa ili glave itd.

        znaju fabrike da naprave veoma mocne motore, primer su oni za trke poptu F1 i slicnih, ali fabrike ne znaju da to naprave da kosta 20.000-30.0000 evra ili koliko vec kosta taj ili bilo koji slican Fiatov motor.

        marginali takvog jednog econo motora (inace jako dobrog) nisu na nivou dostizivih specificnih snaga jednog rasnog trkackog motora. pogotovu oni sa fabricke police bez ikakve dorade.

        fabricka postavka za 2800 kubika sa natpunjenjem je u rangu 260-280 KS i tu nemam ja dileme da si to postigao.

        reagujem na tvrdnju da iz 2000 kubika izlazi 320KS (obrtaja koliko, isto kao serijski ?) bez diranja motora.

        posto je ovo ozbiljan forum samo smo te pitali da obrazlozis sta si radio na motoru da bi stigao dotle uz sugestiju da BEZ pipanja motora je jako tesko verovati na rec o takvom dostignucu.

        samo zamenom turbine ja ti ne verujem da snaga raste sa 220KS na 320KS pri istom IC, istom benzinu, istim brizgaljkama, istom katalizatoru, istom hardveru motora.

        sta ces, nepoverljiv sam ali ne i zlonameran.

        ko bi se jos bakcao tjuningom i hardverom motora i trosio silne resurse na ispitivanja i stvaranje kitova da je moguce jednostavno jednim potezom napumpati konje za +50%.

        ja sam tip koji mora da zna i razume zasto se desi nesto sto se desi, i da to sto se desi moze da se izmeri, reprodukuje, kvantifikuje, ako hoces izmeri po predvidjenim pravilima i procedurama.
        ne verujem u neobjasnjiva cuda u tehnici


        pozdrav
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #34
          ponavljam da ja verujem ljudima na rec koji i kazu da cu sa tim kitom imati 320 konja..e sad ja ga jos nisam ubacio,pa cemo videti...
          inace za pasatea kod mene su bile mislim injektori od 280cc ili cak i vise...
          davno je to bilo
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            zelim ti uspeha da se vera pretvori u realnost.
            nailazio sam kroz praksu na svakakva obecanja da ce nesto da radi tako i tako a pokaze se suprotno pa radije zelim da izvrsim evaluaciju dobijenog rezultata u odnosu na procenenjene zelje.
            mnogo cesto se (bar ovde) svasta obecava pa...malo vise predostoznosti ne skodi
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #36
              S'obzirom da je,kako kazes, bilo davno sigurno si nesto pomesao ili zaboravio. Takvih dizni nema kit koji si opisao a s'obzirom da postoji u svetu samo jedan kit sa Eaton kompresorom i bez kulera a sa usisnom granom to je taj koji ima dizne 242cc/min.
              Nije ni cudo sto se vise ne secas sta je na kojim kolima stajalo, s'obzirom da si ih toliko i tako mnogo modifikovao.
              Boost or bust...

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #37
                osecam ironiju u tvom odgovoru
                ja nisam napisao da su te dizne bile u tom kitu....vec da sam ja naknadno ugradio druge...mislim da su bile 280cc...rekao sam mislim,znam da su bile jedne crvene boje i druge plave boje..e sad koje su bile koje ne secam se vise...

                012: obrisan nepotreban citat
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #38
                  Nisi u pravu, nikakve ironije.

                  Da nesto sumnjam rekao bih da je tvoje iskustvo sa Pasatom i kompresorom previse slicno sa iskustvom (da bi bila slucajnost) coveka koga znam licno vec 4 godine i da si to sto je on radio procitao na njegovom licnom sajtu ili sl. i nama prezentovao kao svoje sopstveno iskustvo.
                  Ali ja to NISAM rekao.
                  Mada se ja secam svega sta sam radio na raznim svojim kolima-gde,kada i kako kupio ali svi ljudi su razliciti.

                  A zasto su ti bile potrebne vece dizne? I kako si dobio 0,8-0,9bara?

                  Da ne idem u off mnogo- da li si izvodio neke jednacine da bi se uverio da li ti odgovara turbina koju hoces da kupis i sta mozes da ocekujes od nje u pogledu Ks i da li ce dizne i pumpa za gorivo ispratiti sve to? Ko ce ti raditi softver?

                  P.S. Moj drug Geri je,isto kao i ti, kupio drugi motor za Passat u Nemackoj. Takodje je jedno vreme imao Crvene Bosch dizne od S4 ali ih je skinuo kada je stavio kompresor jer su bile kratke za novu konstrukciju i fuel rail nije mogao da se stavi na njih.

                  012: obrisan nepotreban citat
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    #39
                    sto se tice turbine nisam izvodio nikakve jednacine...ja ne znam vise sta ja pisem ili vi ne citate...taj kit vec postoji,oproban je i proveren...vrtimo se u krug...za par dana ce sve to stici pa dao bog videcemo..dotle vi sumnjajte ,ja cu se nadati pa sta mi bog da ...
                    pozdrav
                    ps.kako sam dobio 0,8bara?pa ajde reklo bi se da ti poznajes tematiku ,sta mislis kako sam mogao to izvesti

                    012: obrisan nepotreban citat
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #40
                      Pa ja tebe pitam, ima 3 nacina da se podigne nadpritisak u kompresoru i meni je interesantno da znam koji si ti odabrao.

                      Stvarno mislim da je steta sto se ne secas takvih stvari. Mogao bi dosta da pomognes ovom forumu kada bi dao detalje svih tih prepravki.

                      Sto se tice turbine, mora da sam ja nesto propustio i nisam video da je rec o gotovom kitu. Mislio sam da kupujes turbinu i da ces da pises program od nule a da si sve ostalo vec sracunao (dizne,pumpa za benzin,IC,itd.)

                      012: obrisan nepotreban citat
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • X9
                        CBC Senator XXL
                        • 28.06.2005
                        • 3179
                        • Wien-Sabac
                        • RX-8 i X-9

                        #41
                        secam se ja svega...ali kao sto rekoh imam utisak mozda sto sam nov ,ili vec sta da se dosta ljudi ovde odnosi kao prema ne ozbiljnom diskutantu..za turbo ja mislim da sm napisao par puta da je to kit..
                        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                        No ROTOR no MOTOR...

                        Comment

                        • X9
                          CBC Senator XXL
                          • 28.06.2005
                          • 3179
                          • Wien-Sabac
                          • RX-8 i X-9

                          #42
                          Originally posted by brick
                          12 konja sam dobio jer sam poradio na osnovnim stvarima kod jdnog turbo motora...usis,izduv
                          pa tako kazi

                          to nije isto sto i "nisam takao nista na motoru".

                          uz izmene hardvera svasta moze da se osmisli, nesporno.

                          V6 motor te zapremine sa natpunjenjem vec i fabricki standardno ima max efekat reda 260-280KS u serijskoj izvedbi tako da ja nemam nikakvih dilema da si postigao to sto si naveo.

                          dilema je 320KS na 2000 kubika i bez izmene hardvera motora, eto tu cekam detalje kao sto si gore naveo sta je radjeno.
                          pa ja motor i nisam dirao...
                          niti cu ga dirati...boze moj izduv i usis ,pa to nije motor...
                          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                          No ROTOR no MOTOR...

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #43
                            izduv i usis ,pa to nije motor
                            hm, usis i izduv je OSNOVA funkcionisanja motora.

                            probaj da zatvoris usis recimo stavis krpu (primitivno a efikasno pokazuje) pa mi kazi da to ne utice na efekte motora

                            ona gvozdurija od motora nam sluzi kao pomocno sredstvo za realizaciju u****, izduva, goriva i varnice za dobijanje toplotnog motora.
                            sporedno
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • dfast
                              CBC Senator XXL
                              • 26.05.2005
                              • 1302
                              • Hoofddorp NL /Bgd

                              #44
                              Brick, mislim da covek vrlo dobro zna sta ce se desiti u tom slucaju. Kada je pomenuo da nije dirao motor, jasno je da ga nije otvarao radi olaksavanja, zamena dalova i ostalih poboljsanja. To je vec hard tuning.
                              Miki, niko se ne odnosi se prema tebi kao prema neozbiljnom diskutantu, samo dajes ogranicene informacije, sto bi rekli na kasicicu, a nisi ni jednini. Ako pogledas broj otvaranja ovog posta videces da nas ima dosta koji ovo citamo.

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #45
                                Ne shvataju oni tebe Miki ozbiljno, pusti ti njih. Misle da si veverica zbog avatar-a.

                                Comment

                                Working...
                                X