TUNING ALFI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • veXon
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2006
    • 571
    • Beograd, Vozdovac

    TUNING ALFI

    Imam osecaj da ja nisam prvi pitao za ovako nesto i zna se ko je covek kojeg najvise ljudi gnjave na ovom forumu . Dakle ideja je da napravimo bazu podataka o svakom motoru po na osob, dakle ta baza treba da sadrzi tehnicke karakteristike motora, vitalne za ikakvo razmisljanje o dizanju performansi tj:

    motor xxx klipnjacha duzina centar-centar psenica
    motor xyx klipnjacha duzina centar-centar psenica
    motor xyy klipnjacha duzina centar-centar psenica

    motor xxx promer klipa xx mm
    ....
    ....

    motor xxx kompresiona visina klipa xx mm
    ...
    ...
    I posto sam ja odustao od ideje da ubacujem jaci motor u moju 145, zaima me sad koje su sanse da atmosverca pretvorim u turbo masineriju. BOOST ce nam odgovarati, kako budemo upisivali podatke, tako da cemo znati koji motor ima koliko potencijala za tuning, i sta eventualno treba prepravljati. Ova baza ce pomoci i u drugim namenama, i verujem da ce biti jako korisna, zato vas molim da se razletite i pokusate da nadjete sto vise podataka. Ja sam vec poceo da trazim ako sve ovo bude konfuzno nadam se da ce neko od moderatora srediti temu koja ce se stalno dopunjavati...
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Ovaj post ostaje rezervisan za editovanje i dopunjivanje DBa.

    Nadam se da se konacno krece u stvaranje jedne unikatne Alfa tuning baze podataka koja ce imati svrhu za sto lakse stvaranje hibridnih motora.

    Videcemo kako podatci postepeno "upadaju" koje su visine blokova u pitanju ( da se izracunati iz ostalih podataka).

    Tako da chestitam Vam na stvaranju jedne baze koja inache nepostoji na netu.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Nikola
      CBC Senator XXL
      • 29.09.2004
      • 975
      • Indjija/Vojvodina

      #3
      motor xxx klipnjacha duzina centar mala -centar velika pesnica
      .:Cuore Sportivo:.
      Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

      Comment

      • kilson
        Moderator
        • 09.10.2004
        • 3216
        • NoviBGD
        • AR 75 GT

        #4
        Alfa 75 TuRbo Amerika (165 KS) - Thanks to Dora!

        Karike 1,5 x 1,5 x 3,5
        Bolcna R=21 mm
        Centar bolcne / chelo klipa = 33,5 mm
        Klipnjacha centar / centar = 171 mm
        Velika pesnica R= 54 mm
        Hod = 87 mm
        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Samo da napomenem da je mereno šublerom tako da mogu biti minimalna odstupanja u merama radilice i klipnjače i da se radi o motoru 1.8 Turbo.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Gumetina
            Banovan
            • 12.12.2004
            • 1082
            • Novi Sad

            #6
            Motori Alfa 1.8 i 2.0 TS 16v izvedeni iz bloka fiatovog motora koji se prvi put pojavio na TIPO-u 1.8 16v kasnije u kupeu, bravo 1.8 brava, barchetta, marea itd. svi Atmo. razlikuju se od fijatovih motora po tome sto imaju drugaciju glavu, ugradjen varijator faze usisne bregaste drugacije grane kao i prirubnice grana itd. bregaste imaju iste fizicke dimenzije s tim da su neki fijati imali varijator a neki nisu (VIS)

            Visine blokova su iste (potrebno proveriti) visina nepoznata.

            1.8 motor (Alfin):
            Kompresioni geometrijski odnos 10.3:1
            Precnik klipa 82mm
            Hod 82.7mm
            Kompresiona visina 36.15mm
            Duzina klipa 60.15mm
            Bolcna fi20x52mm
            Karike 1. 1,5mm 2. 1,5mm 3. 3mm

            Klipovi su isti kod svih 1.8 alfi fijata lancija i sl.

            2.0 motor (alfin):
            Kompresioni odnos geometrijski 10:1
            Precnik Klipa 83mm
            Hod 91mm
            Kompresiona visina 31.3mm
            Duzina klipa Varijanta 1. 53.3mm Varijanta 2. 56mm
            Bolcna fi20x52mm
            Karike VArijanta 1. 1.2mm 1.2mm 2mm Varijanta 2. 1.2mm 1.5mm 3mm
            Obe varijante isgledaju ovako


            Bregaste (vazi za 1.8 i 2.0 alfine motore) :
            Usisna:
            Lift nepoznat
            Otvara 3 stepena posle GMT
            Otvara 22 stepena pre GMT (varijator aktivan)
            Zatvara 51 stepeni posle DMT
            Zatvara 26 stepeni posle DMT (varijator aktivan)
            Izduvna:
            Lift nepoznat
            Otvara 47 stepeni pre GMT
            Zatvara 4 stepena posle GMT

            Ventili (trebalo bi da vazi za 1.8 i 2.0 alfine motore):
            Stabla su i na IN i na EX 7mm
            Usisni precnik 33.6mm
            Usisni duzina 113mm
            Ugao 45 stepeni
            Izduvni precnik 28mm
            Izduvni duzina 108.6mm
            Ugao 45 stepeni

            Klipnjace:
            Duzina nepoznata
            rupa u maloj pesnici 22.939-22.972mm (vazi za 1.8 i 2.0 alfin motor)
            rupa u velikoj pesnici 53.897-53.909mm (vazi za 1.8 i 2.0 alfin motor)


            FIAT motori:

            2.0 20v TURBO
            Kompresioni odnos 8.5:1
            precnik klipa 82mm (ima ih 5 komada)
            Kompresiona visina 32.9mm
            Duzina Klipa 56.9mm
            Bolcna fi22x56mm
            Karike 1.2mm 1.5mm 3mm
            Izgleda u 2 varijante:



            Bregaste:
            Lift nepoznat
            Usisni otvara 8 stepeni posle GMT
            Usisni zatvara 54 stepena posle DMT
            Izduvni otvara 40 stepeni pre DMT
            Izduvni zatvara u GMT

            Klipnjace:
            Duzina 145mm
            Rupa u Maloj pesnici - nepoznata
            Precnici lezaja u maloj pesnici spoljni 25.003-25.023mm unutrasnji 22.006-22.012
            Rupa u velikoj pesnici 51.354-51.366mm

            2.0 16v TURBO motor

            kompresioni odnos 8:1
            precnik klipa 84mm
            hod klipa 90mm

            Klipnjace:
            Duzina klipnjace 145mm
            rupa male pesnice 24.988-25.012mm
            rupa velike pesnice 53.904-53.910mm

            updateovano

            fale duzine klipnjaca alfinih motora...

            nasao na ebay-u klipnjace:

            Sie bieten hier auf 4 nagelneue H-shaft Pleuel (Rennpleuel) fur Alfa Romeo 2l Turbo.

            Pleuel lange 156.972mm

            NIJE ZA Q4, ona vozi 145mm ovo pojma nemam sta je... al mi se dimenzija ne svidja....

            Comment

            Working...
            X