High velocity intake porting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #16
    Pa da uklonis ocigledne smetnje protoku (vodjice koje strce, i slicno), port matching, dobar 3-angle na sicevima, skidanje cadji i depozita, i to je to. Moze i malo da se prosire portovi, ali i sirenje i suzavanje, ako se radi napamet, moze da skodi koliko i daje, tako da ako ne znas da taj motor koji ima siurno dobija prosirivanjem toliko i toliko, ne diraj nista. Na jugu se zna kolike i kakve promene na glavi donose koliko i sta, kod tebe na tvom motoru, ako neko konkretno nema podatke STA raditi, koncentrisi se na stvari koje NE MOGU a da ne naprave dobitak, i ne preteruj sa zatevima
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #17
      ok ....e jesam preterao a?
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18
        Ne bre, nego zahtevima prema tom motoru, odnosno onome sto od njega ocekujes
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #19
          cekaj malo 206
          kao prvo ocekujem od njega ono sto moze da pruzi...
          motor je (bar do sada pronadjenim informacijama) poprilicno kvalitetno uradjen...unutrasnji delovi su solidni(necu reci odlicni)...motor ima 260000km,jedini problem sam ja ...pre par hiljada km sam ubacio bosch svecicu koja je riknula i na zalost ja to nisam primetio(motor je radio kao sa 6)...primetio sam samo da je slabije isao,ali ga i nisam cepao,i da je zduvao vrlo brzo benzin...kad sam promenio svecicu primetio sam malo spuna na njoj...otada je motor poceo da troskari ulje,ali je i dalje isao ko mutav..par puta se izvlacilo i nekih 7500o min...uostalom jedan jdm motor to bi trebao i da moze(postoje podaci o mogucnosti podizanja na nekih 8800 skidanjem blokade sa ecu-a)...mislim da nije lose za jedan v motor..nazalost vrlo malo ima tjunera i podataka za njega,jer je ecu potpuno tezak za desifrovanje(pogledati samo ecu od mps 6 mazde koji je ravan nekom komplikovanom cpu koliko podataka i funkcija obavlja istovremeno)..detunirana verzija istog motora je KLde sa nekih 170 konja..razlika je samo u ecu koji drugacije mapira vris ventile i paljenje,itd...rekoh ti da pogledas onaj sajt sto sam ti poslao pa ces videti koliko je to dobar motor za osnovu.ja ga zelim i dalje ostaviti kao atmosferca.jer u tome je draz.a svratices do mene pa ces videti kako je osmisljen i kako je uradjen...jos jednom

          http://homepage.ntlworld.com/dorothy.br ... /p_m18.htm
          ne trazim ja od njega sada nesto extra,jednostavno da mu vratim ono svoje i da malo pokusam jos nesto da naucim,i to primenim,normalno sa rezultatima...
          ma bre ima da vrti ko mikser
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          Working...
          X