Imam tu cast da Vam predstavim jos jedan "interesantan" projekat na automobilu Ognjena Kuljica - Qky-ja, Porsche 924 sa poznatim 4-cilindricnim 8 ventilskim motorom od 125ks, derivatom vw audi mashine... (pa ipak nista slicne)
=]
Ciljevi : Bez novaca napraviti nesto sto dobro muuche !
Ekipa: Qky (vlasnik), Zli Mario (mladi automehanicar pun raznih ideja), Rale (dezurni elektronicar pun raznog sr*nja...)
Sponzori : Ale944 - car (kompjuter, presecena instalacija, dizne . . .)[lista ce biti dopunjavana]
Na posao:
0. pretresanje mehanike i osvezavanje motora
1. potpuna eliminacija sistema K-jetronic kao i digiplex paljenja
2. instalacija u**** sa 4 leptira (special design by Zli Company)
3. instalacija bosch mono motronic sistema (reworked and tweaked by RAle)
4. instalacija nekog sistema paljenja (za pocetak elektronskog paljenja sa stojadina)
5. fino podesavanje pa, pun gas...
Ja cu da pricam i pitam o cemu stignem posto jedini od ekipe imam stalan net. Pa evo odma o mom delu posla...
Motronic:
Donirao Ale-car, sa pokojne Fiat Pande 1.1 54ks. Alpha N sistem koji na sebi ima :
1. TPS sa 2 potenciometra, jedan radi do 25% , drugi do 100%
(u prvih 25% radi u closed loop , ostalo open loop)
2. Engine Coolant Temperature Sensor, za temperaturu motora, saug itd.
3. Lambda sonda
4. Intake Air Temperature, temperatura usisnog vazduha
5. Ler motor (glupi DC motor koji gura polugu leptira gasa) sa mikroprekidacem tj indikatorom zatvorene klapne.
6. Dizne, postojeca mono dizna koja ima 2.5 oma, bice zamenjena sa 4 dizne u paralelnoj vezi pojedinacnog otpora 15-18 oma.
7. ima i evap koji ce biti emuliran jednim dobrim komadom otpornika
Sistem izuzetno glup, fuel table je provaljen, mapiran je do 6200 rpm.
Pogodan zbog nedostatka MAP senzora koji bi nam zakomplikovao zivot podobro
Koristi obican DIL eprom 27c256 te ce ga biti lako emulirati i remapirati u realnim uslovima voznje.

Da dodam, benzinska pumpa od 6 bara i rampa od opela 16v gsi sa regulatorom pritiska na 3bar-a
Pitanje 1.
Koja kubikaza dizni ce mi biti otprilike dovoljna za napajanje ovog motora pri radnom pritisku od 3 bara (sa bez vakuuma nije bitno)...
Pod uslovom da dizne rade u FULL GROUP rezimu, tj sve 4 piske u isto vreme ?
Za sad dosta od mene, Qky ce kaciti slike radova na mehanici leptirova i gorivnog sistema...
Pozz
RAle
=]
Ciljevi : Bez novaca napraviti nesto sto dobro muuche !
Ekipa: Qky (vlasnik), Zli Mario (mladi automehanicar pun raznih ideja), Rale (dezurni elektronicar pun raznog sr*nja...)
Sponzori : Ale944 - car (kompjuter, presecena instalacija, dizne . . .)[lista ce biti dopunjavana]
Na posao:
0. pretresanje mehanike i osvezavanje motora
1. potpuna eliminacija sistema K-jetronic kao i digiplex paljenja
2. instalacija u**** sa 4 leptira (special design by Zli Company)
3. instalacija bosch mono motronic sistema (reworked and tweaked by RAle)
4. instalacija nekog sistema paljenja (za pocetak elektronskog paljenja sa stojadina)
5. fino podesavanje pa, pun gas...
Ja cu da pricam i pitam o cemu stignem posto jedini od ekipe imam stalan net. Pa evo odma o mom delu posla...
Motronic:
Donirao Ale-car, sa pokojne Fiat Pande 1.1 54ks. Alpha N sistem koji na sebi ima :
1. TPS sa 2 potenciometra, jedan radi do 25% , drugi do 100%
(u prvih 25% radi u closed loop , ostalo open loop)
2. Engine Coolant Temperature Sensor, za temperaturu motora, saug itd.
3. Lambda sonda
4. Intake Air Temperature, temperatura usisnog vazduha
5. Ler motor (glupi DC motor koji gura polugu leptira gasa) sa mikroprekidacem tj indikatorom zatvorene klapne.
6. Dizne, postojeca mono dizna koja ima 2.5 oma, bice zamenjena sa 4 dizne u paralelnoj vezi pojedinacnog otpora 15-18 oma.
7. ima i evap koji ce biti emuliran jednim dobrim komadom otpornika

Sistem izuzetno glup, fuel table je provaljen, mapiran je do 6200 rpm.
Pogodan zbog nedostatka MAP senzora koji bi nam zakomplikovao zivot podobro


Da dodam, benzinska pumpa od 6 bara i rampa od opela 16v gsi sa regulatorom pritiska na 3bar-a
Pitanje 1.
Koja kubikaza dizni ce mi biti otprilike dovoljna za napajanje ovog motora pri radnom pritisku od 3 bara (sa bez vakuuma nije bitno)...
Pod uslovom da dizne rade u FULL GROUP rezimu, tj sve 4 piske u isto vreme ?
Za sad dosta od mene, Qky ce kaciti slike radova na mehanici leptirova i gorivnog sistema...
Pozz
RAle
Comment