PORSCHE 924 2.0 8v - Od sredine...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #31
    A onaj kalauz? Pa i Mujo je tako otvorio banku u Nemackoj.
    Ko jos ne zna sta je K glava i slicni patenti taj je srecan. Pusti ti njih. Ispravice je nepravda. I prvi 928 bese na karburatore. Poo, poo, ne ponovilo se. Vazno je da sredis to da ide ispod 6 sekundi do 100 i da trosi malo.

    Comment

    • NST.Qky
      CBC Član
      • 08.09.2006
      • 46
      • Novi Sad

      #32
      E ovako!
      Nabavio sam alat!

      I danas sam je napokon uspesno skinuo glavu (daj baba glavu)
      Vesti su sledece:
      Glava je ravna (znaci nemam razloga da je "brijem")



      Ali mogu blok



      Kada je klip u gornjoj mrtvoj .-ki ostaje 5mm do vrha bloka!



      Ventile nisam uspeo da premerim, jer nikako se nisu dali iscupati
      "Tuko" sam ih "Srbinom" od 1,5kg, nastavak za svecicu je leteo do 3.5m u vazduh ali ne vredi, nece, pa nece! ("to je Shvabo napravio" opruge )



      Moracu da OTMEM svoj kluc za sabijanje opruga, ali opet nije bas odgovarajuci!
      No ne bitno nekako cu vec to resiti!

      Samo sam uspeo da premerim precnik "pecurke" ventila i kaze usisni 40mm, izduvni 33mm!



      E, sada ono glavno!
      Sta mislite koliko bi mogao da dignem kompresioni odnos, a da pri tome ne pocne da mi detonira gorivo, a posto planiram i plin da "mecem" znaci da i plin to isto treba da istrpi!!!
      Trenutni kompresioni odnos je 8:1
      Ja sam nesto racunao ako bi umesto dihtunga od 2mm stavio sa 924t (931) koji je 1mm i obrusio blok za 3mm,kompresio odnos bi trebalo da bude negde oko 11.59:1!
      Sta vi mislite?

      Comment

      • srdjan_p
        CBC Senator XXL
        • 01.12.2004
        • 1915
        • ZR

        #33
        Kakva je ovo glava(ravna)?
        Nisam neki strucnjak ali mi ovo izgleda kao losa konstrukcija...

        Comment

        • Gumetina
          Banovan
          • 12.12.2004
          • 1082
          • Novi Sad

          #34
          I meni se cini, ja sam jedan motor tako vec pokvario..

          Ne radim nista dok jedan "chika" ne kaze sta i kako ... i koliko !!!

          BOOOOOOOST !!!

          POMAGAAAJ!

          P.S. Ale vidi sa Ferdinandom jel to namerno ili...

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #35
            Da ne dodiruju mozda ventili klipove kad se skine 3mm sa bloka?
            Ideja je jasna i zanimljiva ali je takodje greota da se unisti cak i taj iako najgori motor koji se ikada ugradjivao u Porsche.
            Ja bi pre planirao da ga kasnije malo naduvam nekim kompresorom a da ostane sada kako jeste. Mozda takvih iskustava ima na netu. Potrazi.
            Jednostavno potencijali malih motora leze u upotrebi turbo punjaca.

            Comment

            • vega
              CBC Senator XXL
              • 21.02.2006
              • 324
              • Beograd

              #36
              Sa ovakvom glavom i kompresorom ima da ga naduva tj. oduva samo u generalnu
              ... and then the damn thing gone wild!

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #37
                Znam da je sve ovo VW ali kakva sramota za porsche .
                Potpuno odsustvo zone istiskivanja, ocajan oblik komore... Toliko losa osnova za tuning da nemam reci.
                Da li si razmisljao o zameni motora?


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • Gumetina
                  Banovan
                  • 12.12.2004
                  • 1082
                  • Novi Sad

                  #38
                  Ha, sad sam tek primetio, slika 1.

                  izduvni ventili na dva cilindra do nas su crni a oni tamo su crveni...

                  tacno lepo ne valja mesavina sa onim karburatorima sto si terao, ili je zestoko falshirao pred raspadanje ?

                  Qky bog te vido, da trazimo drugi agregat ?

                  Ili pak radimo ovaj pa sta bude ?

                  Bez squish zone bice interesantno....

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #39
                    Stvarno razmislite o tome. Ili to, ili neki custom klipovi koji ce imati komoru udubljenu u celo, a venac da ide kore do glave i da pravi veliki squish area... Ali jeftinije ce biti da se stavi drugi motor. Ne zaboravite da ovde imate i onaj katastrofalni usisni kanal.


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      #40
                      to sa klipovima nece raditi, probano (ibiza + turbo)



                      Ako motor ostane atmo sa 4 leptira oce krepati jadan ?

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #41
                        Ma nece krepati, samo ce dati losije rezultate.
                        Mislim da je 12:1 prevelika kompresija za ovu konstrukciju... Mada ne znam sta bi bila dobra prepravka.
                        Ne mora da znaci da je ovo sa klipovima lose ako je ibica lose prosla. Ovde necete da stavljate turbo . Poenta je da komora bude kompaktija i da se napravi zona istiskivanja. ali ne znam da li neki serijski klip odgovara ili mora da se naruci... A to ce da kosta u pm.

                        Uzgred, ako je klup upusten u blok 5mm i dihtung debeo 2mm i udubljenje u klipu neka predstavlja jos 1mm, dobijamo da je komora visoka 8mm. Ako skines blok za 3mm i stavis dihtung tanji za 1mm ukupno ces komoru smanjiti za 50%. Ako je sadasnji stepen kompresije 8, posle ovoga ces imati stepen kompresije od oko 15 . Ili je to udubljenje u klipu vece ili si ti omasio negde racun


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • NST.Qky
                          CBC Član
                          • 08.09.2006
                          • 46
                          • Novi Sad

                          #42
                          Originally posted by Uros Piperski
                          Uzgred, ako je klup upusten u blok 5mm i dihtung debeo 2mm i udubljenje u klipu neka predstavlja jos 1mm, dobijamo da je komora visoka 8mm. Ako skines blok za 3mm i stavis dihtung tanji za 1mm ukupno ces komoru smanjiti za 50%. Ako je sadasnji stepen kompresije 8, posle ovoga ces imati stepen kompresije od oko 15 . Ili je to udubljenje u klipu vece ili si ti omasio negde racun
                          Hmmm!
                          Za novi agregat, sada se nema nojaca!
                          Tako da ce ovaj ici, pa sta mu bog da!
                          U klipovima ima tzv. dish koji je u sredini dubine od 4,3mm!
                          Zapremina komore klipa je 1/3 od povrsine istog * dubina od 4,3mm!
                          Izracunao sam da ce komp. odnos biti oko 11,6:1!

                          Znam da je konstrukcija motora katastrofa ali sta da se radi!
                          Mozda najbolje i jeftinije resenje bi bilo ako bi nasao negde glavu od 931!
                          Ali su jako retki barem kod nas!

                          NIsta sta mislite do koliko bi smeo da dizem kompresioni odnos?
                          12-13?

                          I da Rale, malko su crveni klipovi i ventili jer sam za novu DUVLJAO po Temerinu (20km od NS-a) pa kad se sve razletelo morao sam silikonom da dihtujem (nije bilo nista pametnije u te sitne sate) da bi se nekako dokotrljao do kuce!

                          Comment

                          • Gumetina
                            Banovan
                            • 12.12.2004
                            • 1082
                            • Novi Sad

                            #43
                            meni nesto pricas, nije tebi izgoreo immobilajzer za novu ((

                            Sta radis dalje, idu ventili ili samo brijanje, karike, slajfovanje, pakovanje...

                            Sta si odlucio ?
                            Pitaj Maria za onaj pasatov 2.0 8v motor....

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              #44
                              Ako ces voziti samo na plin mozes da se izvuces sa tolikom kompresijom, ali ako ces da koristis i benzin sve preko 11:1 je suludo, cak i sa 98 oktana (jer nema zone istiskivanja). Ja ne bih isao preko 11. Zapravo, ja ne dizem preko 10.5 za blage bregaste.


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              • Gumetina
                                Banovan
                                • 12.12.2004
                                • 1082
                                • Novi Sad

                                #45
                                potkrala se tu neka ljuta greska...

                                evo bas racunam

                                klip 86.5mm
                                povrsina klipa 58.765454080805576146217783636358cm^2
                                radna zapremina jednog cilindra 1984cc/4 = 496cc
                                hod klipa 84.4mm
                                c/r=8
                                kompresioni odnos = (radna zapremina + kompresiona zapremina)/kompresiona zapremina
                                iz cega dobijamo da je kompresiona zapremina 70.85714 cc

                                ako podelis kompresionu zapreminu sa povrsinom klipa dobio bi visinu kompresione komore da je ona cilindricna sto nije zbog udubljenja u klipu...

                                opet sam taj cilindar bi bio 1.205771122266655322045435208032 cm visok

                                ako je tacno to da je zapremina komore = 1/3 * povrsina klipa dobijamo da je zapremina udubljenja u klipu 1/3 * 58.765 = 19.588333333333333333333333333333 cc

                                sto ce reci da je visina cilindricnog dela kompresione komore ustvari (70.85714-19.5883)/58.765 = 0.87243784565642814600527524887263cm

                                = 8.7243mm

                                za 11:1 treba blok smlatiti za 3.61mm sto je 3 dana jahanja za gusani blok !

                                sa dihtungom umesto 2mm da se stavi 1mm dobija se cr=8.6331178824253616497383810403201

                                Ja kontam da je u ovom slucaju najbolje otici i napraviti custom dihtung kod zaptivaca sa minimalnom bezbednom debljinom i sklopiti motor nazad....

                                najjevtinije ?

                                Comment

                                Working...
                                X