Jos snage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pole
    CBC Senator XXL
    • 05.10.2006
    • 363
    • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

    Jos snage

    Do koliko konja bih mogao da dignem motor a da sklopovi ne budu bas preoptereceni do daske ?

    Da li bi mu smetalo 100-110 konja?

    Podrazumeva se da je normalna voznja bez cestog dranja ( sem kad zatreba )

    Da potsetim motor 1.6...80ks iz Tempre

    To bih pokusao da odradim samo preko glave.
    zasto krava nosi zvonce...?...?...?
    pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Pa eto toliko koliko si rekao 100-110max .....moze da izdrzi dugo.
    Preko glave naravno ali uz dosta pojacano napajanje gorivom.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Pole
      CBC Senator XXL
      • 05.10.2006
      • 363
      • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

      #3
      Hvala M


      Da li bi morala dva karburatora ili jedan jos veci dvogrli npr 40-40?

      Da li bi taj jedan veci napojio tolke konje
      zasto krava nosi zvonce...?...?...?
      pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Pa..najbolje bi bilo 2 dvogrla....tako bi najlakse postigao zeljenu snagu.

        Moze i jedan 40-40 ako imas od cega ali bi oko glave trebalo bas dosta da se poradi.

        Evo za 1.3 pa ukalkulisi
        http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... =max+snage
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Pole
          CBC Senator XXL
          • 05.10.2006
          • 363
          • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

          #5
          Cuj ovako,glavu sam i mislio da odradim do j... kod MIKISON-a
          cuo sam da kod njega max sredjivanje glave kosta oko 200 jevreja
          mislio sam to da odradim ali ipak da ostanem pri jednom karb.
          znam da sa dva dobijam vise konja ali bi to otislo predaleko sa
          ekonomicnosti ( kolko se tu moze i pricati o njoj )
          kolko bi se dobilo konja sa glavom i jednim karb? .... mene ne racunaj
          zasto krava nosi zvonce...?...?...?
          pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Pa mozes doci do 110KS ali da to ispratis sa dobrim izduvnim sistemom i kompletnim usisnm. Bregasta se podrazumeva. Mislim nije daleko ni koji konj preko ali mora da bude sve u fulu. Dobra bregasta, uradjeni usisni i izduvni kanali, ventili najveci moguci, kompresija jaka, obradjeni sicevi i vodjice ventila, odradjen kompletan usisni i izduvni sistem i vec bi motor malo izgubio na svakodnevnoj upotrebi
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Pole
              CBC Senator XXL
              • 05.10.2006
              • 363
              • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

              #7
              Hm.......

              nesto ce mo vec uraditi pa kolko ispadne ispadne

              uglavnom bice bolje nego sto jest,sto je i cilj

              pozzzz
              zasto krava nosi zvonce...?...?...?
              pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

              Comment

              • starac vujadin
                CBC Senator XXL
                • 27.08.2005
                • 2617
                • Stari grad

                #8
                Mozes da dodjes do tolike snage sa jednim dvostrukim karburatorom, ali je mnogo lakse sa dva dvostruka. Da bi sa jednim karburatorom stigao do te snage moraces druge delove vise da "napnes", pa dolazi u pitanje trajnost motora.
                U svakom slucaju dobro nastelovani karburatori bez obzira kako veliki bili manje trose od rastelovanog.

                Comment

                • Pole
                  CBC Senator XXL
                  • 05.10.2006
                  • 363
                  • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                  #9
                  Malo je tema zastarela ali mi pase ovde da se nadovezem

                  gde se mogu naci usisi za dva dvogrla i koja je cena u pitanju

                  da li bi dva 32-32 bila dovoljna

                  to se onda cini mi se pakuje bez kucista filtera
                  zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                  pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                  Comment

                  • Aki
                    CBC Senator XXL
                    • 04.08.2006
                    • 1133
                    • Beograd
                    • Yugo 1603, Yugo 1301

                    #10
                    A kakva su to dva dvogrla? Ne znam kako to moze da radi... Znam za horizontalce.
                    "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
                    - Lousie Smith

                    Comment

                    • Miljan
                      CBC Senator XXL
                      • 18.01.2006
                      • 459
                      • Nis

                      #11
                      Pole verovatno misli na dva dvogrla tipa DMTR, to ne bi moglo da radi, ustvari moze, ali bi morala da se pravi usisna grana.

                      Argentinci stavljaju jedan vertikalni IDF 36 ili 40, a ima i sa dva takva, ali se kod njih oba grla istovremeno otvaraju.

                      Najcesce se koriste DCOE 40 ili 45, oni su horizontalni i drugacija je usisna grana.

                      Comment

                      • Van
                        CBC Senator XXL
                        • 16.02.2007
                        • 1425
                        • Nbgd

                        #12
                        Nemoj da preterujes sa konjima . Ako je auto za svakodnevnu upotrebu , napravi ga tako da kada pipnes gas na 2000 obrtaja on povuce dobro , a ne da ide jos losije nego sto je isao pre , pa da tek posle 4000 povuce ludacki sve do 7000 . Tih 100 -110 ks imas pri nekin 6000 rpm , ali je pitanje koliko imas ks ( nm ) pri 2500 ili 3000 . To ti je bitno za svakodnevnu voznju . A stos je da tu dobijes osetnu razliku .
                        ...zivi , Franjo je ziv !!!

                        Comment

                        • Pole
                          CBC Senator XXL
                          • 05.10.2006
                          • 363
                          • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                          #13
                          Originally posted by AkiMan
                          A kakva su to dva dvogrla? Ne znam kako to moze da radi... Znam za horizontalce.
                          ma da malo sam pobrkao serpe ovaj loncice
                          zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                          pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                          Comment

                          • Pole
                            CBC Senator XXL
                            • 05.10.2006
                            • 363
                            • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                            #14
                            Originally posted by Miljan
                            Pole verovatno misli na dva dvogrla tipa DMTR, to ne bi moglo da radi, ustvari moze, ali bi morala da se pravi usisna grana.

                            Argentinci stavljaju jedan vertikalni IDF 36 ili 40, a ima i sa dva takva, ali se kod njih oba grla istovremeno otvaraju.

                            Najcesce se koriste DCOE 40 ili 45, oni su horizontalni i drugacija je usisna grana.
                            da li bi jedan takav ( IDF ili DCOE ) davao bolji dotok nego dvogrli DMTR ili bi morala dva

                            znam da se radi druga grana,na to sam mislio kada sam postavljao pitanje

                            da li njemu smeta mali hladnjak i ono kuciste kada se ugradi

                            aj ubaci jedan krupni plan IDF i DCOE , znam da ti to imas
                            zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                            pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                            Comment

                            • Pole
                              CBC Senator XXL
                              • 05.10.2006
                              • 363
                              • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                              #15
                              Originally posted by Van
                              Nemoj da preterujes sa konjima . Ako je auto za svakodnevnu upotrebu , napravi ga tako da kada pipnes gas na 2000 obrtaja on povuce dobro , a ne da ide jos losije nego sto je isao pre , pa da tek posle 4000 povuce ludacki sve do 7000 . Tih 100 -110 ks imas pri nekin 6000 rpm , ali je pitanje koliko imas ks ( nm ) pri 2500 ili 3000 . To ti je bitno za svakodnevnu voznju . A stos je da tu dobijes osetnu razliku .
                              ovako stoje stvari

                              ne bih zeleo da preterujem s konjima ali me nervira to sto mi osmaja sa ovim 1.6 motorom ide manje nego sto bi trebalo ( to sam negde vec pisao ali nema veze )

                              svi na forumu koji imaju te motore u autima se furaju sa nekim ciframa od 180,190,200 i kusur km/h

                              motor mi je u perfektnom stanju i vuce ko lud

                              ubacio sam letos i petostepeni ali mi se cini da je kratak i da zbog toga nema veliku krajnju brzinu posto od nule vuce ko lud i brzo upada u visoke obrtaje

                              probao sam ga i na benzin i na gas i ide isto prazan ili pun cajger pokazuje ravno 170 s tim sto i laze sto znaci da ne ide ni toliko

                              na kracim relacijama mogu da se potrkam sa mnogima ali na dalje nemam krajnju brzinu sto me strasno nervira

                              ne bih ja da on ide 300 ali bar da ide realnih 180-190 posto Tempra ( iz koje je motor ) ide 180 a teza je od keca za 400 kg

                              sta reci
                              zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                              pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                              Comment

                              Working...
                              X