Usis za atmosferski motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #16
    Znam BOOST sve je to lepo.
    Duple brizgaljke mi vidjamo samo u ST-klasi
    Mislim neznam kakva je finansijska sitiacija kod Urosa i za koju svrhu sprema auto ali pretpostavljam da u Tipa neplanira neka suluda ulaganja
    Ali sacekacemo njega pa videti jer to sa double injectors nije neki problem
    jedino neznam kako ze prebacivanje dizni da se uskladi ako hoce normalan auto jer nije bas jednostavno, al ako ide za hobbi uredu.
    Sad sam u postu pa nevidim ranije odgovore
    Ti si verovatno mislio da brizgaljke rade odvojeno,
    a on moze da koristi kao u ST-u, znaci da mu ove blize usisu sluze samo kao dodatno gorivo i pri extremnijim uslovima rada, da se pale preko 5000o/min,
    a ovako ce imati sa ovim daljim bolji auto za grad manju potrosnju i ostale pogodnosti koje si spomenuo
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #17
      Izvini Urose nisam video tvoj post u vezi finansija.
      Sad znamo sta otprilike hoces
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Originally posted by Uros Piperski

        E kako mi ovo olaksava zivot, nemate pojma
        Iskoristicu pocetak usisne od juga EFI jer on ima lepo postavljene brizgaljke. Onda cu za njega zavariti konusnu cev i na kraju TB... uzivancija

        Uros
        To ti je najpametnije zasto da ce cimas i gubis vreme. Nego samo prepravi tu granu
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #19
          "Prepravljanje" ce se sastojati od odsecanja 5% grane To je sve sto mogu da iskoristim. Prirubnicu koja ide uz glavu. Sada se mislim da li da kvarim to ili da napravim sve...
          Videcemo...
          Samo da mi neko potvrdi da je ok da brizgaljka stoji tu i za vise i za nize obrtaje i koju brizgaljku da uzmem...

          Uros


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Brizgaljke sa kapacitetom od 10-15% vise nego li motor zahteva .

            Stavi ih u EFI granu, odmeri portove, dakle ukoliko ima malo missmachning na prelazu iz grane u glavu, obradi to da bude bez "shava".

            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Injektori od SAABa 2,3i 150KS su dobra alternativa, jer su radjeni da se izbore sa problemima koje zelis da izbegnes

              Uhh.. na sta se ja sptaknuh ovde Vidi

              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #22
                Posto pravim isti sistem, dosta dugo se i bavim kopanjem za raznim savetima, tako da znam ponesto o tome.

                Medjutim, da ja ne duzim pricu, evo ti jedan link ka strani gde mozes naci dosta saveta i konkretnih odgovora na neka od pitanja koja te muce:

                www.jenvey.co.uk/Tech_QA.htm

                Licno mislim da ti je 45mm previse za takav motor, osim ako ne mislis da ga vrtis na jedno 9-10.000. 45mm moze bez problema da proturi 250-260 KS, tako da prevelikim leptirima mozes da previse usporis tok vazduha i totalno umrtvis motor na nizim obrtajima (isto kao i na prevelikom karburatoru). Konkretno, za moj auto, koristicu 42mm leptire, za motor od 2000ccm i target power od oko 220 KS.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #23
                  206, vec sam se rukovodio njihovim savetima kada sam konstruisao ovu granu. Oni su savetovali da brizgaljke stavim posle leptira...
                  Jedino ove leptire imam na raspolaganju, tako da moram njih da koristim. to se tice nizih obrtaja, zar je samo u velicini leptira problem? Kasnije mi je kanal 31mm, tako da cu imati brzinu strujanja. A oko leptira mi nije potrebna jer nemam karburator nego ubrizgavanje...
                  Gresim li?


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Bojim se da ce efekat biti ON/OFF , da ga neces naci na nista umereno

                    Tipican primer na Aprilia MC za Race
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #25
                      E u k....
                      Onda cu da se vratim na staru varijantu. Prazni DCOE40, samo sa leptirima. I brizgaljka kao sto smo rekli da gadja ventil.
                      Tako cu imati najmanje zajebancija...
                      Sta mislite?


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #26
                        BOOST nista miepricaj za apriliju, imao sam je na raspolaganju celo leto i popizdeo sam zbog toga. Zakunuo sam se da vise nikad necu sesti na taj motor
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Originally posted by M-power
                          BOOST nista miepricaj za apriliju, imao sam je na raspolaganju celo leto i popizdeo sam zbog toga. Zakunuo sam se da vise nikad necu sesti na taj motor
                          , i ja volim zivot
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Originally posted by Uros Piperski
                            E u k....
                            Onda cu da se vratim na staru varijantu. Prazni DCOE40, samo sa leptirima. I brizgaljka kao sto smo rekli da gadja ventil.
                            Tako cu imati najmanje zajebancija...
                            Sta mislite?
                            Nisi razmisljao da uzmes "kuglicasti ventil " mesingane konstrukcije za vodu, , npr, za toplu vodu sto se koristi za parno grejanje u nekoj normalnoj velicini za tvoje portove?

                            Mislim da ga prilagodis umesto leptira?
                            Ko kaze da nesto mora da se koristi samo za odrdjenu svrhu?
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              #29
                              Koja je velicina dobra za moje portove?
                              Da li cu morati da ugradim servo za gas u tom slucaju? Ti ventili se obicno tesko pokrecu...
                              I koja im je prednost u odnosu na leptire?
                              Kako se to zove na engleskom? Da znam sta da trazim na netu...


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              • Nenad
                                CBC Senator XXL
                                • 06.01.2005
                                • 1364
                                • BBgd/Mow

                                #30
                                Da se i ja umesam ili bar pokusam,
                                nisam siguran da li sam dobro ukapirao crtez. Dizne ce biti DO ili POSLE leptira. Generalno je bolja ideja da budu do leptira i da ih imas dve po cilindru, koje ce da se pale sekvencijalno.
                                Zasto do leptira- zato sto ce se benzinske "kapljice" pri kontaktu sa leptirom jos vise atomizovati tj. smanjiti i sto ce imati vise vremena da se bolje smesaju sa vazduhom po sistemu swirl.
                                Generalno ako se zeli postici ravna kriva snage na svim obrtajima najbolje je imati komplet na fabrickim mestima i jedan komplet dizni sto dalje. Medjutim, ako hoces maksimum iz motora i to na visokim obrtima (za neke trke) onda je bolja varijanta sa 2 dizne DO leptira. Naravno, bliza da pali prva a dalja samo na visokim obrtajima.
                                Boost or bust...

                                Comment

                                Working...
                                X