...pre nekoliko godina na Alfi 155 ST iz 95-e sam video injektore iznad trumpets -a...neko mi je rekao da su to dodatni injektori za visoke obrtaje...
Usis za atmosferski motor
Collapse
X
-
-
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Cao.. u pitanju je takozvani variabilni usis gde se izmenom lapaciteta u**** vrsi izmena brzine kretanja fluida.
Dakle kad motor zahteva manje vazduha , dolazi do povecanja vrzine fluida u usisu i samim tim do bolje homognenizacije smeshe i povecanog volumetrichkog punjenja.
Istovremeno podizanje obrtnog momenta na nizim obrtajima.
Nesto slichno pravim sebi, samo "malo"komplikovanijeAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Znam da bi trebalo zato da sluzi. Mada mi nije jasno kako se to postize bas iz razloga sto ta klapna ne sprecava dotok vazduha u kofu jer sa obe strane ima slobodan prolaz vazduha a klapna je u sredini samo kao da pregradjuje po 3 cilindra a vazduh i dalje slobodno ulazi stim sto nema mesanja za sve cilindre kad je motor na malom gasu. Znate, voleo bi konkretno da znam sta se sa vazduhom dogadja i koja su poboljsanja kad je klapna zatvorena i ne dozvoljava da vazduh bude zajednicki nego ga deli na po 3 cilindra stim sto opet ponavljam dotok je isti jer klapna samo razdeljuje cilindre da vazduh sa leve i desne strane sto ulazi nemoze da se mesa. Zasto? I da li posto gledam da izvucem sto vise snage iz motora dal ce biti bolji efekat da skinem skroz klapnu i dozvolim vazduhu da slobodno cirkulise svuda.
Hvala majstoriTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Pa znas valjda da se rezonantna frekvencija u**** rachuna prema zapremini plenuma
Jeli sad jasnije, kad dobijes 2 plenuma od jednogpa vratis na jedan po potrebi ali sa duplom zapreminom. Uvek u****va samo jedan cilindar a ne svi odjenom , kapirash?
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by BOOST
Jeli sad jasnije, kad dobijes 2 plenuma od jednogpa vratis na jedan po potrebi ali sa duplom zapreminom. Uvek u****va samo jedan cilindar a ne svi odjenom , kapirash?
Znaci za moj tuning korisim drugu kofu koju imam od starijeg tipa E28 koja nema klapnu. Tako nemoram da cekam da otvori klapnu.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Sa M5 3.5 i 3.8 E34.
Mnogo mi nesto tu vrti vazduh u krug pa cu najverovatnije staviti od starijeg M5 posto je ona skroz prazna samo cu promeniti mesto gde dodje uzarena zica koje je na cosku a stavicu ga na sredinu i podebljati malo kofu a i laksa je za secenje jer treba da se prepravlja da neudara u servo za bremseTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Lichno mislim da ti je ova sa duplim plenumom bolja za vece obrtaje, ali, samo ako je ista zapremina motora odakle dolazi kao i tvoga na kojem je. U protivnom bolje da je zamenisAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Mislis ako je ista zapremina motora, bolja je ova sa novijeg tipa za visoke obrtaje ili u kom slucaju bi bila bolja.
A zar klapna nesluzi samo za niske O/m tako da zar ne bi bilo bolje za visoke o/m da prolaz bude sto slobodniji i bez klapneTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Pregrada se zatvara kad vakum opadne, znachi
2 mala plenuma za visoke obrtaje, najbolje ali pod uslovom da je zapremina motora ista na motoru sa kojeg dolazi i motora na koji ide.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Cekaj, stani, pazi, vidi,gledajidemo iz pocetka. Znaci leptir se ne zatvara kad vakum opadne nego sto je veci vakum leptir se vise zatvara, inace je otvoren. Dal to znaci da kad su mali obrtaji (vakum) onda mu potpomaze otvoren leptir iz razloga boljeg cirkulisanja vazduha i brzeg odziva na gas, manje potrosnje i veceg NM, a kad motor dosegne visoke obrtaje zanima me zasto mu otvoren leptir onda smeta. Da li zato sto se onda ocekuje odredjenije strujanje vazduha pa mu redosled ciklusa u****vanja cilindra pravi velika zbrku u vrtlozenju vazduha, jer cas ga jedan cilindar vuce na prvi, a cas jedan na sesti ili je nesto drugo u pitanju.
Ako je to, dal bi onda bilo bolje imati jedan dovod na sredini gde nece biti tolikog vrtlozenja vazduha, znaci kao sto je AIRBOX dobar za sve obrtaje.
Reci mi i ovo sto kazes da je bolja da duplim plenumom pod uslovom da je ista kubikaza. A u kom slucaju ne bi bila bolja sa vecom ili manjom kubikazom od ove?
Najzad malo konkretnija pitanja a ne ono "dal mogu da stavim motor od formule u yuga i dal da ga jos budzim ili mu je to dovoljno"
Znaci voleo bi da mi ovo sve detaljnije objasnis jer sam sad u finalnoj fazi pa i stavljanja neke od tih kofa pa da mi preneses malo opsirnijeg znanja o tome da bi dobio bolji efekat kad vec mogu da biram. Samo polako ti znas da je moja nocnaTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment