Sierra & Escort Cosworth - ventil vazduha za Anti Lag System

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    http://www.fwmurphy.co.uk/products/engi ... rp2300.htm

    http://www.fwmurphy.co.uk/products/engi ... t03069.htm
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • NickRP
      CBC Senator
      • 19.10.2005
      • 263
      • Serbia - Germany

      #17
      Tnx... Deluje profi .

      Al' cemo da pucamo .

      Pozdrav,
      Nikola

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        nezaboravi da izvaris sve spojeve na auspuhu

        Pozz
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • NickRP
          CBC Senator
          • 19.10.2005
          • 263
          • Serbia - Germany

          #19
          Da nisi video slike kako smo otvorili zadnji lonac na Integrale?



          Kao konzerva - otvorio se po pertlovanom spoju!

          Poz,
          Nikola

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Hehe.. nope, bi u autu na probi kad je roknulo ispod

            Koji crni pasulj

            btw: IAC od SAABa 18mm unutrasnji diam, 24 spoljni, rebra na cevima, Crevo 24mm odatle zabuna.. .
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • NickRP
              CBC Senator
              • 19.10.2005
              • 263
              • Serbia - Germany

              #21
              E shit... a ja se bas ponadao da je u pitanju monstrum IAC... posluzio bi za pocetak...

              Nista, trazimo dalje...

              Pozdrav,
              Nikola

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Iskopacemo nesto, odo da se posavetujem sa drugojezickom ekipom

                btw: Imas PP
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Hic
                  CBC Veteran
                  • 17.11.2006
                  • 185
                  • Zagreb. Croatia

                  #23
                  Po mom misljenju, antilag ti je puuuno prejak. Ne znam ovako, ali kada bi ustvari vozio auto ne uskoj i zavojitoj cesti (na kakvoj se antilag i koristi), antilag bi te vozio. Bez gasa. To znaci da je prejak. Osim toga, turbo i grana te glava i ventili na ispuhu trajt ce ti u minutama sa ovakvim lagom. WRC turbo kosta izmedju 18 i 25 000? kako bi izdrzao trku (ili barem pola nje) sa manjim lagom nego tvoj. Nije na odmet za razmisliti. Koliki ti je EGT kada lag radi? Koliki je tlak pred leptirom kada lag radi? Koliko je tlak kada naglo otvoris gas?

                  EDIT:

                  u grupi N, antilag efekt se dobiva kombinacijom otvaranja samog leptira, te se jacina banga stela sa IAC ventilom. Na taj nacin mozes dobiti tocno ono sto zeli, mekani bang, koji te ne gura, a da na otvaranje gasa daje 1.4b i da je temperatura do 1000C. Ja znam zato sto to radim na svojim trkacim autima. Imam 3 Impreze STi i 3 EVO9.

                  Comment

                  • NickRP
                    CBC Senator
                    • 19.10.2005
                    • 263
                    • Serbia - Germany

                    #24
                    Nisam imao problema da me antilag gura, niti mi stradaju komponente tako kako pricas. Da ne ispadne sada moje individualno iskustvo, mogu ti dati nekoliko ozbiljnih referenci koje koriste moj antilag i koji ce potvrditi (nezavisno od mene) gore navedeno.

                    Imas na engleskom ebay wrc turbo, sa maram shaft i 34mm restriktorom, potpuno nov i plombiran za mnogo manje novca nego sto pominjes. Provereno radi pod ALSom.

                    Dacu ti neke tipicne vrednosti koje sam zabelezio na Lancii, sa stock turbom i fabrickim izduvom (mild ALS setup):
                    Temperatura gasova pod ALSom ide u opsegu od 850-950°C.
                    Pritisak pred leptirom 1400mbar (apsolutni).
                    Pritisak u usisnoj grani 1100mbar (apsolutni).
                    Morao bih da pogledam ponovo u logove koliki je pritisak neposredno posle otvaranja punog gasa, mada se dobro secam da nije konstantan, vec da raste od samog momenta pocetka otvaranja gasa...

                    Pozdrav,
                    Nikola

                    Comment

                    • Hic
                      CBC Veteran
                      • 17.11.2006
                      • 185
                      • Zagreb. Croatia

                      #25
                      Onda super. Ja kod koristenja antilaga imam 1.1b pred leptirom, 0.4b u grani, a cim pipnem gas 1.5b. To je po specifikaciji gpN za mitsu evo9. Egt mi je do 1000C. Ja koristim malo manje rich radi odziva turba. Ali zato mi mozda auto manje puca. Ako je prebogata smjesa, stradaju ventili i turbo, a ako je presiromasna, onda isto ode turbina...uglavnom sex. Kad auto vozi egt je 800C. Hladi se

                      Nisam rekao da ce ti odmah sve krepat, nego da mi se cini da je malo jak lag na cossieu. Mozda je do auspuha. NA koliko to okretaja radi kad je lag ukljucen?

                      Comment

                      • NickRP
                        CBC Senator
                        • 19.10.2005
                        • 263
                        • Serbia - Germany

                        #26
                        Rekoh, ovo na Lancii je mild ALS, nista brutalno... Jedva da se cuje da puca sa serijskim izduvom.

                        A snimak sa cossie-a pokazuje Launch control na 4000 RPM sa T4 turbom. Znaci, ALS podsistem nije aktivan tu... Ljudi nastimovali parametre da puca malo vise, vole da puca, pa neka im je...

                        Pozdrav,
                        Nikola

                        Comment

                        • Hic
                          CBC Veteran
                          • 17.11.2006
                          • 185
                          • Zagreb. Croatia

                          #27
                          isprika, ja sam iz texta ocigledno krivo shvatio da je to antilag na djelu...

                          Comment

                          Working...
                          X